حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید ثبت سفارش به‌منظور واردات «خاک برای خواب گربه» و «سطل زباله از آلمان» با دلار ۴۲۰۰ تومانی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
ثبت سفارش به‌منظور واردات «خاک برای خواب گربه» و «سطل زباله از آلمان» با دلار ۴۲۰۰ تومانی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.


احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از روند واردات برخی از کالاها به کشور به شدت انتقاد کرد.

وی در همین زمینه گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه اظهار داشت: با توجه به وضعیت دلار و مشکلات ارزی ورود چنین کالاهایی توهین به ملت است.

نماینده مردم قم در مجلس با تأکید به اینکه قوای سه‌گانه و تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشند تصریح کرد: چنین ثبت سفارش‌هایی نشان می‌دهد که برخی انگیزه‌ای برای رفع مشکلات مردم ندارند و مسائل دیگر را دنبال می‌کنند.

«ما نمایندگان مجلس درخواست اعمال ماده ۲۳۶ خواهیم کرد و همچنین تحقیق و تفحص و سوال از وزیر را دنبال می‌کنیم زیرا تمامی مقامات دولتی و غیردولتی دست‌اندرکار باید پاسخگو باشند.»

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان تأکید کرد: وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، گمرک و … باید پاسخگوی واردات کالاهایی باشند که در برهه فعلی واردات آنها سودی برای مردم ندا
۹۷/۰۵/۱۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی