حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید راهکار حماس برای شنود تماس صهیونیست‌ها :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

راهکار حماس برای شنود تماس صهیونیست‌ها

حماس

یک شرکت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی از نرم افزار جنبش حماس برای نفوذ به تلفن های صهیونیست ها خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری النشره، شرکت امنیت سایبری "کلر اسکای" رژیم صهیونیستی گفت که نرم افزار "IsraelAlert " تولیدی جنبش حماس است که در یک سایت جعلی قرار داده است. هدف حماس از معرفی این نرم افزار که یک برنامه جاسوسی در خود دارد، نفوذ به تلفن های هرکسی است که آن را از طریق تلفن خود اجرا و استفاده می کند.

در پی این امر، شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی درخصوص استفاده از این نرم افزار که شبیه نرم افزارهای اعلام "خطر قرمز" این رژیم است که صهیونیستها از آن در تلفن های همراه خود استفاده می کنند و درخصوص شلیک موشک یا راکت از نوار غزه به سمت داخل اراضی اشغالی فلسطین هشدار می دهد.

به گفته این شرکت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، فعالان جنبش حماس در حال تبلیغ سایت یاد شده از طریق شبکه های اجتماعی هستند. این فعالان در گذشته توانستند صدها تلفن همراه نظامیان صهیونیست و دیگر صهیونیستها را هک کرده و کنترل آن را از راه دور از طریق فعال سازی دوربین و برداشتن پوشه ها و رصد تلفن ها بدست بگیرند.

صحبت در محافل صهیونیست‌ها درخصوص نرم افزار حماس در پی دور جدید درگیری نظامی بین نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی در نوار غزه مطرح شد.

منبع: تسنیم
۹۷/۰۵/۱۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی