حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید احضار ۸۵۰ نفر در پرونده‌های بزرگ اقتصادی اخیر :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
سردار رحیمی

رئیس پلیس پایتخت از احضار ۸۵۰ نفر در ارتباط با پرونده‌های بزرگ اقتصادی اخیر تشکیل شده در پلیس ‌آگاهی خبر داد. پرونده تخلفات در حوزه ارز و سکه نیز جزو این پرونده‌ها اعلام شده است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر احضار 850 نفر در پرونده‌های بزرگ اقتصادی تشکیل شده در پلیس آگاهی تهران، اظهار کرد: در حال حاضر پرونده‌های بسیار مهمی توسط پلیس آگاهی پایتخت در فضای اقتصادی درحال رسیدگی است که نتایج آن توسط مسئولین قضایی اعلام می‌شود.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 850 نفر در خصوص این پرونده‌های بزرگ اقتصادی احضار شدند و تعدادی از آنها به زندان رفته و پرونده تعدادی نیز در مرحله صدور رأی در دادسرا هستند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به تشکیل یک پرونده بزرگ در خصوص قاچاق و احتکار کاغذ در تهران گفت: در دو روز گذشته یک پرونده بزرگ مرتبط با کاغذ در پلیس آگاهی تشکیل شده و همکاران ما در حال رسیدگی به آن هستند و پس از تکمیل رسیدگی‌ها نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه تمام انبارهای تهران توسط پلیس کنترل می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این خصوص تعدادی از انبارهای متخلف شناسایی شدند و روز چهارشنبه جزئیات بیشتری از این موضوع ارائه خواهد شد.

۹۷/۰۵/۲۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی