حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید ​همسر شهید عارف حسینی: شهید سید عارف حسین حسینی، پیرو واقعی خط امام(ره) در پاکستان بود :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
یکشنبه 21 مرداد 1397
شناسه خبر : 291045
همسر شهید عارف حسین حسینی: همسرم، همراه و یاور اسیران و یتیمان دنیا بود و خداوند را شاکرم که فرزندانم در راه پدر گام بر می دارند.
به گزارش رجانیوز به نقل از تقریب، همسر شهید سید عارف حسین حسینی در حاشیه کنگره جهانی بزرگداشت سرداران شهید مقاومت، در خصوص فضیلتهای این شهید بزرگوار گفت:خداوند متعال را بسیار شاکرم که به من این توفیق را داد تا با این شخصیت بزرگ زندگی کنم.
 
همسر شهید افزود: او مال خدا بود و پیش خدا رفت، تا زنده بود، شکرگزار این نعمت خوب بودیم و بعد از شهادتش هم شکرگزار بوده ایم، چرا که به درجه رفیع شهادت رسید، که واقعا لایق شهادت که زیباترین شکل مرگ است، بود.
 
وی ادامه داد: شهید عارف حسینی، همراه و یاور اسیران و یتیمان دنیا بود؛ وقتی در مورد سختیهای تربیت پنج فرزند پسر و دو فرزند دخترم به او شکایت می بردم، می گفت، تمام دنیا فرزندان من هستند، من بیرون از خانه به مردم خدمت می کنم و از تو کمک می خواهم که نگهدار فرزندانم در خانه باشی، صبور باش، تو را به خدا سپرده ام و از او می خواهم به تو اجر دهد.
 
همسر شهید عارف حسینی گفت: خدا را شاکرم که فرزندانم در مسیر پدرشان گام برداشته اند و راه او را ادامه می دهند.
 
"محمد رضا خوش آمدی"دیپلمات اسبق ایران در پاکستان و از دوستان شهید عارف حسینی، نیز در گفتگو با خبرنگار تقریب در حاشیه این کنگره تأکید کرد: "سید عارف حسین حسینی" پیرو واقعی خط امام در پاکستان بود و توانست انقلاب را به صورت شفاف در پاکستان بیان کند.
 
تا زمانی که وی رهبر نبود، شیعیان پاکستان نتوانسته بودند، آنطور که شاید و باید، استقلال انقلاب را پیش ببرند.
 
وی افزود: شهید حسینی بنا داشت، تشکیلاتی مثل حزب الله در پاکستان به وجود بیاورد که دشمنان اسلام با ترور این شهید بزگوار نگذاشتند، راه خود را ادامه دهد. 
۹۷/۰۵/۲۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی