حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید تعیین تکلیف سؤال از روحانی در دادگاه کارکنان دولت :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
نماینده مردم ورامین در مجلس سرنوشت ۴ سؤال نمایندگان مجلس از روحانی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۶ شهریور) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بررسی سوالات ۸۲ تن از نمایندگان از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دستورکار وکلای ملت قرار داشت.

 

وی با بیان اینکه سوالات نمایندگان در ۵ محور تدوین شده بود، افزود: در این جلسه اظهارات سوال‌کنندگان و رئیس‌جمهور مطرح شد و درباره هر یک از محور‌ها رای گیری به عمل آمد که وکلای ملت درباره ۴ سوال قانع نشدند و تنها درمورد یک سوال از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع شدند.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس درباره سرنوشت ۴ سوال نمایندگان که از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع نشدند، گفت: هیئت رئیسه پارلمان ۴ سوال مذکور را در این مورد به دادگاه کارکنان دولت ارجاع می‌دهد و در آنجا دادگاه تشکیل می‌شود.

 

نقوی ادامه داد: در این دادگاه نمایندگان سوال‌کننده یا وکلای آن‌ها استدلالات قانونی و حقوقی خود را مبنی بر اینکه در چه جا‌هایی دولت خلاف قانون عمل کرده یا به قانون عمل نکرده ارائه می‌شود. نمایندگان رئیس‌جمهور و یا وکلای وی هم قانونا به مطالب مطرح شده پاسخ می‌دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه نهایتا قاضی پس از استماع اظهارات نمایندگان سوال کننده و نماینده دولت در این باره حکم صادر می‌کند، اظهار داشت: دادگاه در حکم خود تعیین می‌کند که دولت در چه مواردی خلاف قانون و در چه مواردی در چارچوب قانون عمل کرده است.

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: قوه قضائیه گزارش دادگاه و احکامی که صادر شده را به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌کند.

 

نقوی حسینی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که حکم دادگاه به این صورت باشد که دولت به قانون عمل نکرده و یا برخلاف قانون عمل کرده در نهایت چه اتفاقی می‌افتد، گفت: محکومیت‌ها در قانون تعریف و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس در پاسخ به این پرسش که زمان و روند برگزاری دادگاه برای رسیدگی به سوالات نمایندگان از رئیس‌جمهور چگونه است، اظهار داشت: زمان و روند برگزاری دادگاه از سوی مسئولان دادگاه کارکنان دولت مشخص می‌شود.

۹۷/۰۶/۰۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی