حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید خوشگذرانی مولوی عبدالحمید در عربستان :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

خوشگذرانی مولوی عبدالحمید در عربستان

سه شنبه 6 شهریور 1397
شناسه خبر : 291652

خوشگذرانی مولوی عبدالحمید در عربستان

عکس زیر سفره مجلل سعودی ها را برای مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، نشان می‌دهد. عبدالحمید اسماعیل زهی معروف به مولوی عبدالحمید عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان، عضو مجمع فقهی مکه، امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان و مدیر مدرسه علوم دینی دارالعلوم زاهدان و سرپرست شورای هماهنگی مدارس اهل سنت استان سیستان وبلوچستان می‌باشد. او در حال حاضر جهت شرکت در مناسک حج به عربستان سفر کرده است.

در نامه اى از امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السّلام به عثمان بن حنیف که عامل او در بصره بود، وقتى که شنید به مهمانى قومى از مردم بصره دعوت شده و به آنجا رفته بود آمده است:

« پس از یاد خدا و درود اى پسر حنیف، به من گزارش دادند که مردى از سرمایه‏ داران بصره، تو را به مهمانى خویش فرا خواند و تو به سرعت به سوى آن شتافتى خوردنى ‏هاى رنگارنگ براى تو آوردند، و کاسه‏ هاى پر از غذا پى در پى جلوى تو نهادند گمان نمى ‏کردم مهمانى مردمى را بپذیرى که نیازمندانشان با ستم محروم شده، و ثروتمندانشان بر سر سفره دعوت شده‏ اند، اندیشه کن در کجایى و بر سر کدام سفره مى‏ خورى پس آن غذایى که حلال و حرام بودنش را نمى ‏دانى دور بیفکن، و آنچه را به پاکیزگى و حلال بودنش یقین دارى مصرف کن. »

 

http://www.rajanews.com/sites/default/files/content/images/story/97-06/06/907994_713.jpg
۹۷/۰۶/۱۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی