حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید دهم سپتامبر مهلت دمشق برای آغاز عملیات ادلب :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

دهم سپتامبر مهلت دمشق برای آغاز عملیات ادلب

استفان دی میستورا نمایه

نماینده سازمان ملل در امور سوریه با تأکید بر لزوم حفظ جان غیرنظامیان در ادلب گفت که دولت دمشق تا دهم سپتامبر مهلت داده است تا عملیات آزادسازی این استان را آغاز کند.

به گزارش مشرق، «استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه دیروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز عدم رضایت از گفت‌وگوهای روسیه و ترکیه در خصوص ادلب، خواستار حفظ جان غیر نظامیان شد.

به گزارش شبکه الحدث، او گفت: از طریق منابع خبری شنیده‌ایم که دولت سوریه تا دهم سپتامبر برای حمله به ادلب مهلت داده است.

بیشتر بخوانید:

ابراز نگرانی وزیر خارجه سوئد برای تروریست‌ها در ادلب

دی میستورا با اعلام نارضایتی از گفت‌وگوهای ترکیه و روسیه، گفت که این گفت‌وگوها اساس و پایه تعیین سرنوشت ادلب بدون خون‌ریزی است اما ادامه حملات هوایی به ادلب نشان می‌دهد که مذاکرات به خوبی پیش نمی‌رود.

وی تأکید کرد که باید معضل حضور ده هزار تروریست در میان میلیون‌ها غیر نظامی در ادلب حل شود. او گفت که باید گذرگاههای امنی برای خروج غیر نظامیان ایجاد شود.

 جنگنده‌های روسیه و سوریه دیروز سه‌شنبه حملات خود به مواضع تروریستها در ریف ادلب و حماه را از سر گرفتند.

روز گذشته وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از کشته شدن سه نفر از سربازان سوری در ریف ادلب خبر داده بود که گویا آغاز این حملات هوایی واکنشی به این مسئله است.

به گفته این نهاد روس، با حملات افراد مسلح توافق منطقه کاهش تنش در این منطقه نقض شده و افراد مسلح با استفاده از پهپاد، مواضع ارتش سوریه را در ریف لاذقیه هدف قرار دادند.

منبع: فارس
۹۷/۰۶/۱۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی