حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید استعفای آیت الله جنتی از ستاد امر به معروف :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

استعفای آیت الله جنتی از ستاد امر به معروف

آیت الله جنتی

دفتر رئیس مجلس خبرگان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد آیت الله جنتی علاوه بر استعفا از امامت جمعه تهران از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم استعفا داده است.

به گزارش مشرق، دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با عنایت به اینکه ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با یکی از ائمه جمعه است، حضرت آیت الله جنتی مطابق با قانون همزمان با استعفا از امامت جمعه تهران از ریاست این ستاد نیز استعفا دادند و جایگزین ایشان نیز تعیین و منصوب شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از رسانه های محترم انتظار می رود پیش از انتشار اخبار و گزارش های خود از صحت آنها مطمئن شوند.

۹۷/۰۶/۲۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی