حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید کره جنوبی واردات نفت از ایران را متوقف کرد / علی برکت حسن فریدون :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
دوشنبه 2 مهر 1397
شناسه خبر : 292746

کره جنوبی نخستین کشوری است که در پی اعمال تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ایران، به طور کامل واردات نفت از ایران را قطع کرده است.
کره جنوبی نخستین کشوری است که در پی اعمال تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ایران، به طور کامل واردات نفت از ایران را قطع کرده است.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از شانا؛ کسری نوری با بیان اینکه کره جنوبی حدود سه ماه پیاپی است که هیچ واردات نفتی از ایران نداشته است، درباره گفته‌های مکرر سفیر کره جنوبی در تهران مبنی بر این که همکاری‌های شرکت‌های نفتی کر‌ه ای با ایران ادامه دارد، افزود: هر چند ما همچون گذشته علاقه‌مند به توسعه همکاری‎ها با کره جنوبی در همه زمینه‌های ممکن در صنعت نفت هستیم، اما متاسفانه کره جنوبی واردات نفت از ایران را متوقف کرده است و حدود سه ماهی است که هیچ واردات نفتی از ایران ندارد.
 
این در حالی است که سفیر کره جنوبی در تهران هفته گذشته از تلاش این کشور برای دریافت معافیت از آمریکا برای تداوم خرید نفت از ایران سخن گفته بود.
 
یو جونگ هیونگ، سفیر کره جنوبی در تهران در دیدار با مقام های اتاق بازرگانی تهران گفته بود: بسیاری از شرکت‌های کره‌ای به نفت ایران وابسته اند، همینطور صنایع شیمیایی و پتروشیمی کره از کمبود نفت ایران متضرر می‌شوند؛ ما در حال مذاکره با آمریکا هستیم که بتوانیم معافیت‌های لازم را برای ادامه خرید نفت از ایران کسب کنیم.
 
وی با تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر قطع روابط تجاری شرکت‌های کره‌ای با ایران گفته بود : شرکت های کره ای با وجود مشکل سخت تحریم‌ها روابط تجاری خود با ایران را قطع نکرده‌اند و این شرکت‎ها علاقمند به کار در ایرانند و می‌خواهند به روابط تجاری و اقتصادی خود با این کشور ادامه دهند.
 
سئول تا پیش از قطع واردات نفت از ایران روزانه به‌ طور میانگین حدود ۱۸۰ هزار بشکه نفت می‌خرید.
 
چین، هند، کره جنوبی، ژاپن و ترکیه خریداران اصلی نفت خام ایران هستند.
۹۷/۰۷/۰۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی