حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید تقدیر از سخنرانی روحانی در نیویورک تقریباً شبیه تبریک گفتن بخاطر امضای برجام است :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
امام‌جمعه قم با تاکید بر ضرورت توجه به تامین امنیت اهواز گفت: هر چند از زحمات همیشگی نیروهای مسلح سپاسگزار هستیم اما خواستار پیگیری ریشه‌ها و علل حادثه تروریستی اهواز هستیم.
کد خبر: ۶۶۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: سخنرانی مقام ایرانی در برابر یاوه گویی‌های رئیس جمهور ابله و بی‌تدبیر آمریکا مقتدرانه بود و به همین علت جای قدردرانی دارد.

وی ضمن تسلیت گفتن به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اهواز اضافه کرد: باید بررسی شود که چرا امنیت منطقه مورد نظر به شیوه مطلوب تامین نشده است و موضوع باید به صورت جامع ریشه‌یابی شود.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که حمله تروریستی آن‌ها در اهواز نه فقط موجب اختلاف و آشوب در میان مردم ایران نشد بلکه با موجب رسوایی آن‌ها و انسجام بیشتر مردم شد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تامین امنیت اهواز عنوان کرد: هر چند قدردان زحمات همیشگی نیروهای مسلح هستیم اما پیگیری ریشه‌ها و علل حادثه تروریستی اهواز از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: فارس
۹۷/۰۷/۰۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی