حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آیت الله نوری همدانی:مردم باید چه‌ قدر صبر کنند تا مشکلات معیشتی‌شان حل شود؟/ اگر بی‌کفایتی هست با آن برخورد شود :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
  • آیت‌الله نوری‌همدانی

    مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت: مردم باید چه قدر صبر کنند، تا مشکلات معیشتی‌شان حل شود، مضیقه مردم یک مصیبتی در جامعه است که باید مسئولان و مرجعیت به آن توجه داشته باشند.

    به گزارش مشرق، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به دسیسه افکنی و کینه‌توزی دشمنان اظهار داشت: دشمنان به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به واقعه عاشورا و پیام‌های آن‌ها بی‌توجه کنند و سعی در سست‌کردن مردم در مورد عاشورا هستند، اما غافل از آن‌ هستند که واقعه عاشورا ریشه در عمق جان و روحشان دارد.

    وی با اشاره جریان تروریستی اهواز گفت: این قبیل جریانات را به دلیل کینه‌ای که دشمنان از اسلام و ملت عزیز ایران دارند به وجود می‌آورند، غافل از اینکه با این کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها در ستون انقلاب هیچ خللی به وجود نمی‌آید، بلکه روزبه‌روز بر مقاومت مردم می‌افزاید.

    مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم ابراز کرد: مردم ازلحاظ معیشت در مضیقه و سختی هستند، این موضوعی بوده که به ارز و سکه مربوط نیست بلکه بر توجهات مسئولان برمی‌گردد، مردم باید چه قدر باید صبر کنند، تا مشکلات معیشتی‌شان حل شود، مضیقه مردم یک مصیبتی در جامعه است که باید مسئولان و مرجعیت به آن توجه داشته باشند، اگر بی‌کفایتی هست باید آن را موردتوجه قرار دهیم و با آن برخورد کنیم.

    نظرات

  • با درود به مرجعیت؛ باشه چشم حتما در نیمه دوم سال 1397 که چه عرض کنم شاید بعد از شکست انقلاب اسلامی ایران توسط مدیران امنیتی و تکنوکرات اسلامی و غربی انجام شود . بدرود ( کجائید ای مدیران فن سالار مذهبی مثل شهید رجایی و چمران ؛ کجائید ای شهید ان خدایی .)
  • این موضوع گرانی به ارز و سکه مربوط نیست بلکه بر توجهی مسئولان برمی‌گردد

  • عجالتا تنها راه ردرمان فوری حذف ریال از پول ملی و جایگزین کردن آن با یک پول معتبر و کم تورم خارجی است که البته ما را تحریم نکرده باشد و راحت پولش وارد ایران شود. یوآن چین و روبل روسیه برای جایگزینی رسال ایده آل هستند. همه حقوقها و پرداختها اگر به یوآن باشد چون یوآن تورم ندارد خود به خود مشکل حل می شود. زیمبابوه با همین ترفند بحران طولانی کاهش ارزش پول خود را برطرف کرد.
  • متاسفانه مراجع ما مثل دبیر کل سازمان ملل فقط اظهار نگرانی میکنن،باید مثل مرحوم میرزای شیرازی بیان وسط میدان.
۹۷/۰۷/۰۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی