حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید زخمی شدن 93 فلسطینی در حملات نظامیان صهیونیست در غزه :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
بیش از 90 فلسطینی در حملات نظامیان صهیونیست به راهپیمایان فلسطینی در سواحل غزه زخمی شدند.
به گزارش  رجانیوز به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم ، نوار غزه دیروز در اعتراض به قانون نژادپرستانه موسوم به قومیت یهود در اعتصاب سراسری بود.
همچنین سازمان امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (انروا) شماری از کارمندان خارجی اش را از غزه به بهانه نشانه هایی که آنها را نگران کننده خوانده ، به صورت موقت خارج کرد.
اسراء بحیصی خبرنگار العالم در گزارشی از غزه گفت در صحنه ای که یادآور اعتصاب فلسطینیان در سال 1936 میلادی است ، اعتصاب مشابهی صورت گرفت اما علت اعتصاب این بار در اعتراض به قانون قومیت یهود بود. این قانون نژادپرستانه ، همه آرمان فلسطین را تهدید می کند. مدارس و دانشگاهها و نهادهای دولتی و مغازه ها در اعتصاب کامل بودند.
احمد مدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت :« این اعتصاب سراسری ، تأکیدی بر این مطلب بود که صدای فلسطینیان در مقابله با تصمیم نژادپرستانه صهیونیستها واحد است و نمی توانیم حضور صهیونیستها را در سرزمین مان بپذیریم. این حرفِ فلسطینیان است.»
خبرنگار گفت غزه در ساعات آغازین دیروز بی حرکت بود اما دلهای ساکنانش از غصب حق فلسطینیان در میان سکوت اعراب و جامعه بین المللی مالا مال از خشم بود.
همه فلسطین خواه مناطق آزاد شده یا اشغال شده امروز فقط یک حرف می زند و آن هم « نه به قانون قومیت یهودی» است و اینکه هویت سرزمین و ملت برای همیشه فلسطینی خواهد بود.
با نزدیک شدن ساعات پایانی دیروز ، جوانان شرکت کننده در راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره به خشم آمدند و با خشم دوچندانی که در آنها به علت قانون قومیت یهود به وجود آمده است به دهمین راهپیمایی در سواحل اقدام کردند و به سوی موضع نظامی «زکیم» در شمال غربی نوار غزه رفتند.
فتحی حماد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت :« هر قدر ملت ما را به چالش بکشند به همان اندازه بر تحرکات و فعالیتهای ما افزوده خواهد شد و بیش از پیش به سوی شکستن محاصره پیش خواهیم رفت.»
خبرنگار گفت همانند همیشه حملات نظامیان صهیونیست و گلوله های آنان در انتظار راهپیمایان بود و شماری زخمی شدند و آنان با خون خود می نویسند که فلسطین باقی خواهد ماند.
۹۷/۰۷/۱۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی