حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید مادر سه شهید راه مقاومت در یک نگاه +عکس / زن مگو ، مرد آفرین روزگار :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مادر حاج رضوان

مادر شهید عماد مغنیه که مادر سه شهید و مادربزرگ یک شهید است، دیروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، آمنة سلامة «أم عماد» مادر فرمانده شهید عماد مغنیه که مادر سه شهید است و نوه خود را نیز در مسیر مقاومت لبنان از دست داده، در سن نزدیک به 80 سالگی دار فانی را وداع گفت تا به الگویی برای مادران مقاومت در لبنان و منطقه تبدیل شود.

تاریخ مقاومت ام عماد را فراتر از مادر سه شهید می داند، شهدایی که همگی آنها در مسیر آزادسازی فلسطین و محور مقاومت منطقه به شهادت رسیده‌اند. خانم آمنة سلامة مربی نسلی از عناصر مقاوم بود که در برابر اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید:

مادر شهید «عماد مغنیه» به فرزندان شهیدش پیوست

سه فرزند وی یعنی عماد و جهاد و فواد در مسیر مقاومت جان خود را از دست دادند و جهاد عماد مغنیه نوه وی و فرزند شهید مغنیه نیز مدتی بعد از پدر و عموهای خود به خیل شهدای این خانواده با کرامت پیوست. جهاد در سال 1984 به فیض شهادت نائل شد و ده سال بعد فواد در انفجاری تروریستی در ضاحیه بیروت به برادر شهیدش پیوست. عماد مغنیه نیز در سال 2008 در سوریه ترور شد. جهاد عماد مغنیه نیز در سال 2015 در قنیطره سوریه شربت شهادت را نوشید.

فائز مغنیه پدر عماد مغنیه نیز سال گذشته بعد از تحمل سختی‌های عظیم ناشی از شهادت فرزندانش از دنیا رفت و طولی نکشید که آمنة سلامه نیز به همسر خود پیوست.

آمنة سلامة از ابتدای مسیر مقاومت در لبنان اقدام به تشریح و انتشار افکار سید محمد باقر صدر در میان زنان مقاومت کرد و توجه ویژه‌ای به آرمان فلسطین و محوریت این آرمان در جهان اسلام داشت.

نزدیکان به خانواده مغنیه روایت می‌کنند که ایشان در تمامی مراحل کاری شهید عماد مغنیه در چهارچوب مقاومت قرار داشت و سخت‌ترین شرایط را تحمل کرد، اما هرگز از انجام ماموریت‌های خود در چهارچوب مقاومت فروگذار نکرد.

منبع: تسنیم
۹۷/۰۷/۱۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی