حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید واکنش آیت الله نوری همدانی به تصویب FATF :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

واکنش آیت الله نوری همدانی به تصویب FATF

کد خبر 901153
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷
نوری همدانی

یکی از مراجع تقلید با انتقاد از تصویب بخشی از قرارداد FATF در مجلس گفت: رهبری تاکید کردند که این کنوانسیون ها نباید ملاک عمل نمایندگان قرار گیرد و باید نسبت به تدوین قوانین داخلی اقدام شود.

به گزارش مشرق، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به تصویب بخشی از لایحه FATF  در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه با وجود هشدار بزرگان و دلسوزان انقلاب شاهد تصویب این قرارداد عبری، عربی و غربی بودیم که مفاد آن با شاخصه های انقلاب منافات دارد.

وی با اشاره به اینکه این انتظار می رفت که بررسی بیشتری روی چنین لایحه ای صورت گیرد، افزود: ما در این باره بارها نظر خود را گفتیم تا در آینده تاریخ قضاوت نکند که ما در برابر چنین مسئله ای سکوت کردیم.

این مرجع تقلید تصریح کرد: چگونه می توان قراردادی با موضوع مبارزه با تامین منابع مالی تروریسم را امضا کرد در حالی که مشخص کننده مصداق تروریست آمریکاست.

وی بیان کرد: شاهد هستیم که آمریکا از یک سو عربستان و رژیم صهیونیستی کودک کش را که دائم مشغول کشتار مردم بیگناه هستند تروریست نمی داند و از سوی دیگر لبنان را تروریست معرفی می کند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه نمی توان در کنار هم به اسلام و استکبار گرایش داشت، افزود: امیدواریم که شورای نگهبان با دقت این قرارداد را بررسی کند تا مخالفت با شرع و قانون اساسی در آن نباشد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره کنوانسیون ها و معاهدات غربی گفت: ایشان تاکید کردند که این کنوانسیون ها نباید ملاک عمل نمایندگان قرار گیرد و باید نسبت به تدوین قوانین داخلی اقدام شود اما به فرمایشات ایشان توجه نکردند.

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: وضعیت معیشت مردم ناراحت کننده است و باید مسؤولان در این خصوص نظارت های لازم را داشته باشند و برای حل مشکلات معیشتی اقدامات لازم را انجام دهند.

۹۷/۰۷/۱۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی