حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید غسل تعمید در FATF + اسامی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

غسل تعمید در FATF + اسامی


148 خائن و ضدانقلاب در مجلس شورای اسلامی جا خوش کرده اند!!

محمد ایمانی

باید آنهایی را که با وجود مشاهده این صحنه های متعفن می گویند FATF "مرکز شفافیت و سلامت مالی" و "مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم" در دنیاست، نزد روانشناس و روانپزشک برد.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» :

عربستان عضو  شورای حقوق بشر سازمان ملل است. اما نیروهای امنیتی آن یک منتقد را در ترکیه ساطوری و گم و گور کرده اند. ترامپ گفته اگر ثابت شود، عربستان را مجازات می کنیم. این یعنی اینکه گاو سعودی به اندازه کافی شیر نداده و باید دوبله و سوبله دوشیده شود.

 رژیم سعودی چند  یا چند ده میلیارد دلار  رشوه به آمریکا و یکی دو دولت دیگر می دهد و پرونده بسته می شود؛ همان گونه که نسل کشی علیه مردم مظلوم یمن و کشتار دهها هزار زن و کودک بیگناه با پول شسته شده است.

 آمریکا رئیس FATF است و اسرائیل و عربستان عضو ناظر هستند. اینجا کازینوی مافیای جنایت و تروریسم و آدم ربایی سازمان یافته در دنیاست که می شود جنایت کرد، پول داد، غسل تعمید کرد و آثار خونین جنایت را شست؛  پولشویی.

  عربستان حتی مدتی هم  سعد حریری نخست وزیر بیچاره لبنان را با فریب به ریاض کشاند و او را گروگان گرفت و مورد ضرب و شتم قرار داد تا تصویری جدید از  آدم ربایی و گروگانگیری دولتی به نمایش بگذارد. عربستان کلکسیون #جرائم_سازمان_یافته است؛ اگر چشمان کور FATF قادر به دیدن باشد.

 حقیقتا باید آنهایی را که با وجود مشاهده این صحنه های متعفن می گویند FATF "مرکز شفافیت و سلامت مالی" و "مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم" در دنیاست، نزد روانشناس و روانپزشک برد تا بررسی کنند این طیف، دچار کدام عارضه مغزی یا روانی هستند که نمی خواهند واقعیت بالماسکه FATF را ببینند.

*****************

اسامی ۹۶ نماینده مخالف لایحه CFT

کدام نمایندگان به FATF رای مثبت دادند؟ +جدول

۹۷/۰۷/۲۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی