حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید «حشد الشعبی» به تحریم آمریکا علیه یکی از فرماندهانش واکنش نشان داد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
«حشد الشعبی» به تحریم آمریکا علیه یکی از فرماندهانش واکنش نشان داد

تهران- الکوثر: سازمان حشد الشعبی عراق به واشنگتن هشدار داد در صورت به خطر انداختن جان هر یک از فرماندهان این سازمان، پاسخ سختی دریافت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سازمان «حشد الشعبی» (بسیج مردمی) عراق به اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر تحریم چهار عراقی  به بهانه ارتباط با حزب‌الله لبنان از جمله «شبل محسن عبید الزیدی» دبیرکل گردانهای امام علی (ع) از زیرمجموعه‌های این سازمان واکنش نشان داد و از دولت جدید این کشور خواست تا موضعی جدی و قاطع در قبال این تحریم‌ها اتخاذ کند.

«علی الحسینی» از فرماندهان حشد الشعبی عراق در این‌باره گفت: تهدیدهای آمریکا علیه رهبران حشدالشعبی با هدف ایجاد بحران در عراق همچنان ادامه دارد. اما الحشد هیچ اهمیتی برای تحریم‌های اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه دبیرکل گردانهای امام علی (ع)، قائل نیست.

وی افزود: الزیدی فرمانده و مجاهدی از نیروهای حشد الشعبی است و در بسیاری از عملیات‌ها علیه داعش شرکت داشته و در آزادسازی عراق از سیطره تروریست‌ها نقش داشته است. تهدیدهای آمریکا و رئیس‌جمهور آن زیر پای ما قرار دارد. الحشد در قبال هرگونه حمله یا هدف قرار دادن شبل الزیدی یا هر فرمانده دیگر مقاومت سکوت نخواهد کرد و در صورت هرگونه تعدی به الزیدی و به خطر افتادن جان او، واکنش سختی نشان خواهیم داد.

الحسینی از «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق خواست تا به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح؛ موضعی جدی و قاطع در قبال این تحریم‌ آمریکا علیه الزیدی اتخاذ کند.

وی از وزارت خارجه عراق نیز خواست موضع خود را در قبال این تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کند  زیرا حشد الشعبی یک سازمان است که نماینده کلیه عراقی‌ها و تحت فرمان فرماندهی کل نیروهای مسلح این کشور قرار دارد.

ائتلاف الفتح به ریاست «هادی العامری» نیز اقدام واشنگتن در قرار دادن نام شماری از فرماندهان الحشد در فهرست تروریسم و تحریم آنها را محکوم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا دیشب اعلام کرد که 4 فرد مرتبط با حزب‌الله لبنان را که فعالیت‌های عملیاتی، مالی و اطلاعاتی در عراق انجام می‌دهند، تحریم کرده و نام آنها را در فهرست تروریسم قرار داده است. اسامی این افراد عبارت است از: شبل محسن عبید الزیدی، «یوسف هاشم»، «عدنان حسین کوثرانی» و «محمد عبد الهادی فرحات».

واشنگتن این افراد را به قاچاق نفت برای ایران، جمع‌‌آوری مبالغی برای حمایت از حزب‌الله، و اعزام عراقی‌ها برای حمایت از سپاه قدس در سوریه، متهم کرده است.

۹۷/۰۸/۲۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی