حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید حاج آقا رحیمیان اوّل به انجام وظایف محولۀ خود در جمکران بپردازد بعد دغدغه های ملّی را پیگیری نماید :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
محمّدحسن رحیمیان

رئیس جمنا در واکنش به اظهارات ظریف درباره پولشویی گفت: اگر آقای ظریف در این موقعیت از روی ساده لوحی چنین اظهاراتی را بیان کرده، در این صورت چگونه می‌توان اعتماد کرد که چنین شخصی، مدافع منافع ملی باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره اظهارات اخیر ظریف درباره پولشویی گفت: قطعا هر حرکت و سخنی که مورد استقبال و سوءاستفاده دشمن قرار گیرد و موجب خوشحالی شیطان شود، خلاف عقل و شرع بوده و محکوم است.

وی افزود:  از کسی که در جایگاه وزارت امور خارجه است، اصلا انتظار چنین سخنانی نمی‌رود و بیان چنین سخنانی از سوی آقای ظریف آنهم در شرایطی که کشور در معرض اتهامات بی پایه دشمنان اسلام و نظام قرار دارد،  جای تعجب بسیار دارد. 

حجت الاسلام رحیمیان تصریح کرد: اگر آقای ظریف در این موقعیت خطیر  از روی ساده لوحی چنین اظهاراتی را بیان کرده، در این صورت  چگونه می‌توان اعتماد کرد که چنین شخصی به عنوان وزیر امور خارجه، مدافع منافع ملی  در مقابل دشمنان به خصوص شیطان بزرگ باشد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب  در پایان تاکید کرد: در هر صورت لازم است که آقای ظریف این  ادعای بسیار عجیب را اثبات کند و  در صورتی که  سندی برای ادعا خود ارائه ندهد، این موضوع باید از سوی دستگاه‌های مسئول از جمله مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به‌تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شده "در ایران خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند و آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می‌دهند، حتماً آن‌قدر توان مالی دارند که ده‌ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور، علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند".

این ادعای ظریف درباره پولشویی گسترده در کشور طی روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی از جمله انتقادات نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی، کارشناسان سیاسی مواجه شده و آنها خواستار ارائه مستندات او شدند.

منبع: تسنیم
۹۷/۰۸/۲۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی