حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی - 11 آذر - ساعت 18 - مدرسه علمیه معصومیه قم :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

علی ثقفی

این همایش در آستانه هجدهمین سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در ۱۲ آذرماه سال ۷۹ و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی ثقفی برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی در آستانه سالگرد بیانات تاریخی مقام معظم رهبری پیرامون فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی با عنوان "سه‌گام تا تمدن نوین اسلامی" به همت بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، بسیج مدرسه علمیه معصومیه، دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این همایش در آستانه هجدهمین سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در ۱۲ آذرماه سال ۷۹ و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

سخنی تازه؛ ۱۸ سال پیش در چنین روزی...

۱۸ سال پیش در روز ۱۲ آذر، نقشه راه انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی، توسط امام حاضر انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران نظام ارائه شد. نقشه راهی که علی‌رغم اهمیت و ضرورت فراوان، مورد غفلت جامعه انقلابی و حتی نخبگان واقع‌شده است که متأسفانه این عدم آشنایی نخبگانی و طیف مؤثر جامعه با اندیشه ولایت عامل اصلی کندی حرکت به‌سوی اهداف انقلاب اسلامی بالخصوص در مرحله دولت سازی شده است و کار به‌جایی می‌رسد که مرحله دولت سازی و حرکت به‌سوی اهداف انقلاب اسلامی در هیجانات فصلی و انتخاباتی خلاصه می‌گردد.

امروز در جامعه ما جریان‌هایی هستند که از ریشه در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند. این جریان‌ها نه در سطح سیاسی، بلکه در عمق فکری و نظری در حال مبارزه با هویت انقلاب اسلامی هستند. وقتی عمیقاً و با تحلیل نافذ به این پدیده نگاه می‌کنیم، می‌بینیم ریشه این جریان‌ها به درک بیگانه و غلط و ناقص آن‌ها از انقلاب اسلامی می‌رسد. از طرفی هم اگرچه نیروهای انقلابی ابعاد گسترده و کلانی دارند و تلاش‌های بسیاری از خود نشان می‌دهند، اما مع‌الأسف در آنجایی که باید قرار بگیرند و در آن میدانی که باید واقع بشوند، نیستند!

سه‌گام تا تمدن نوین اسلامی

آدرس: قم- بلوار امین- مدرسه علمیه معصومیه- سالن همایش‌ها

زمان: یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۸:۰۰

۹۷/۰۹/۰۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی