حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید توطئه واگذاری زمین در قدس هنوز ادامه دارد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

توطئه واگذاری زمین در قدس هنوز ادامه دارد

کد خبر 916477
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ 
قدس

بعد از افشای نقش امارات در واگذاری زمین در قدس به رژیم صهیونیستی، اکنون سندی جدید ابعاد دیگر این طرح از جمله نزدیک بودن عناصر آن به رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، بعد از افشای نقش امارات در خرید زمین و املاک در شهر قدس (شرقی)‌ و تحویل آن به رژیم صهیونیستی، اکنون ابعاد جدیدی از این طرح و عناصر دیگر آن روشن شد.

علیرغم مخالفت‌های مردمی و سیاسی با عملیات واگذاری اراضی قدس اشغالی به صهیونیست‌ها، این روند همچنان ادامه دارد و یکشنبه (دیروز) سندی از فروش زمینی در نزدیکی سفارت آمریکا در قدس اشغالی فاش شد.

بر اساس گزارش وبسایت «العربی الجدید»، سند منتشر شده نشان می‌دهد شخصی مقیم اردن این زمین را به یک صهیونیست به نام «آوی زلکمان» فروخته است، شخصی که به اسرائیلی‌ها و جمعیت‌های شهرک‌سازی نزدیک است.

این اتفاق در حالی اتفاق می‌افتد که این روزها کشمکش زیادی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت یک فلسطینی دارای تابعیت آمریکا در جریان است.

دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان حدود ۴۵ روز پیش یک فلسطینی به نام «عصام عقل» را که گفته می‌شود از واسطه‌های اصلی فروش و انتقال مالکیت زمین‌های قدس به صهیونیست‌ها بوده، در سلوان قدس بازداشت کرد. این فرد کارت اقامت اسرائیلی و تابعیت آمریکایی هم دارد.

 پس از این موضوع تنش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان بر سر فروش اراضی قدس به ویژه قدس شرقی بالا گرفت، به نحوی که تل‌آویو حتی «عدنان غیث» استاندار قدس را هم بازداشت کرد. تشکیلات خودگردان اعلام کرده اتهام عصام عقل تلاش برای فروش یک ملک در قدس شرقی بدون کسب مجور از این نهاد (تشکیلات خودگردان) است.  

پیشتر روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی درباره «مزدور امارات» برای خرید خانه‌های اهالی قدس به نفع رژیم صهیونیستی افشاگری کرده و نوشته بود که امارات در این توطئه، باخت بزرگی متحمل شد.

منبع: فارس

۹۷/۰۹/۱۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی