حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بیانات منتشر نشده امام امت در روز ۳۰ تیرماه ۸۸ درباره فتنه۸۸؛ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب در روز ۳۰ تیرماه ۸۸ درباره فتنه۸۸، سخنان میرحسین موسوی و خاتمی و... برای اولین بار منتشر شد.

امام امت : آقای موسوی اعلام کرد که در این انتخابات تقلب شده؛ شما از کجا فهمیدید، چه دلیلی اقامه شد؟/ آقای هاشمی و خاتمی منکر درخواست ابطال انتخابات شدند +فیلم

بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب در روز ۳۰ تیرماه ۸۸ درباره فتنه۸۸، سخنان میرحسین موسوی و خاتمی و... برای اولین بار منتشر شد.
گروه سیاسی_رجانیوز: بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب در روز ۳۰ تیرماه ۸۸ درباره فتنه۸۸، سخنان میرحسین موسوی و خاتمی و... برای اولین بار منتشر شد.
 
رهبر انقلاب: آقای موسوی اعلام کرد که در این انتخابات تقلب شده و این منشاء تمام اتفاقات بعدی شد. 
 
آقای موسوی گفت: من از حق شما دفاع می کنم. مردم بیایید. منم میام. دعوت مردم به نافرمانی، به شورش. به استناد این که در انتخابات تقلب شده.
 
سوال انجاست. شما از کجا فهمیدید در انتخابات تقلب شده؟ چه دلیلی اقامه شد؟ این شد منشاء حرف های بعدی. 
 
سعی کردند ایشان را در صحنه نگه دارند. من در جریان مذاکرات و گفتگوهای متعددی که با ایشان شده قرار دارم. خود من هم خیلی سعی کردم با سوابقی که با آقای موسوی دارم، چون بین ما و آقای موسوی یک ارتباط عاطفی و وحدت سلیقه در بعضی از مسائل خاص وجود دارد. من از این فرصت استفاده کردم و همان روز شنبه عصر ( 23 خرداد 1388 ) که ایشان ظهر اطلاعیه داده بود، یک نفر را پیش ایشان (آقای موسوی ) فرستادم. گفتم یک تنبه به ایشان بدهیم تا ایشون عقب بنشیند. 
 
اما ایشان حرفایی زدند که بنده را خیلی متعجب کرد. ایشان گفته بود نه. باید انتخابات ابطال شود. ما امروز جلسه داشتیم با فلان کس و فلان کس . همه در آن جلسه اتفاق نظر داشتند که باید انتخابات ابطال شود. از آن 4 نفر که در آن جلسه بودند، 2 نفر (آقایان خاتمی و هاشمی رفسنجانی ) منکر شدند. 2 نفر دیگر باقی ماند که یک نفر آن خود آقای موسوی بود.
 
Video Player
 
video_2018-12-29_14-36-07.mov | دانلود فیلم 
۹۷/۱۰/۰۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی