حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید لاف‌زنی صفایی فراهانی و رانت ۸ میلیارد دلاری :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
رانت نمایه

یک نماینده مجلس ششم می‌گوید رانت‌خواری در جنگ مخرب‌تر است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محسن فراهانی در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد، روند توسعه در دوره پهلوی و به غیر از چند سال آخر، را خوب توصیف کرد اما درباره دوره جمهوری اسلامی مدعی شد هیچ برنامه توسعه نهایت به رانت غارتی و سقوط اخلاقی در تمام رده‌ها منتهی نشده است.


وی می‌افزاید: سودگرانی که به مرکز قدرت نزدیک بودند از رانت‌های غارتی سو استفاده‌های متعدد و کلانی کردند و این نوع رانت متأسفانه از جنگ مخرب‌تر است، چرا که زیرساخت‌های ارزش‌های اجتماعی را هدف می‌گیرد و فساد گسترده، بی‌اعتمادی، چپاول و پا روی سر هم گذاشتن در جامعه همه‌گیر می‌شود.


وقتی یک کشور از مسیر عقلانی و مدیریتی برای اداره کردن خارج می‌شود، همه این موارد مانند یک دومینو و با سرعت پشت سر هم به تخریب جامعه می‌پردازند، حاکمیت قانون در کشور به فراموشی سپرده می‌شود و انضباط مالی جای خود را به نظام‌های غارتی می‌دهد.


اراجیف گویی این عضو حزب منحله مشارکت و بازداشتی فتنه ۸۸ در حالی است که نامبرده به هنگام حضور در فراکسیون مشارکت در مجلس ششم، همزمان و به شکل غیرقانونی، عضو هیئت مدیره شرکت نفتی پتروپارس - در کنار بهزاد نبوی - بود. در آن زمان دولت اصلاحات و وزرای نفت، رانت ۸ میلیارد دلاری را از طریق واگذاری بدون مناقصه‌ها برخی فازهای پارس جنوبی، به شرکت پتروپارس هدیه کرد. اگر همان زمان، دستگاه‌های نظارتی و قضائی مسامحه نمی‌کردند و گردن دریافت‌کنندگان رانت (امثال صفایی فراهانی) را می‌شکستند، او امروز نمی‌توانست لاف بزند و با روزنامه‌ای گفت‌وگو کند که دست بر قضا، مدیر آن هم آلوده به مفاسد و عطایای ویژه شهرام جزایری، پولشو و مفسد اقتصادی معروف دوره اصلاحات است.

۹۷/۱۰/۱۷
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی