حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید روحانی: قدرت دفاعی ایران از هاشمی است/ هاشمی: رمز پیشرفت ژاپن و آلمان نداشتن نیروی نظامی بود :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
پنجشنبه 20 دى 1397
شناسه خبر : 303817

تغییرهای حیرت‌آور و طنزپردازی‌های روحانی و اطرافیانش هر روز بیشتر می‌شود. کسانی که مروجان اصلی ایده سازش‌کاری و باج‌دادن به دشمن بوده‌اند، امروز خود را پدران موشکی کشور معرفی می‌کنند و از دلواپسان دلواپس‌تر شده‌اند. یک روز ظریف علیه امریکایی (که با یک موشک می‌توانست توان دفاعی ما را نابود کند)، سخنرانی می‌کند و به غرب‌باوران پند می‌دهد! و یک روز عامل اصلی کاهش 85 درصدی بودجه نظامی، اخراج دانشمندان موشکی و هسته‌ای، تخریب کننده راکتور اراک از عزت و استقلال می‌گوید و دستاورد نظامی جمهوری اسلامی را فرزند هاشمی می‌خواند! این‌ها ابن‌الزمان‌های کاسبی هستند که روی ماکیاولی را سفید کرده‌اند!
تغییرهای حیرت‌آور و طنزپردازی‌های روحانی و اطرافیانش هر روز بیشتر می‌شود. کسانی که مروجان اصلی ایده سازش‌کاری و باج‌دادن به دشمن بوده‌اند، امروز خود را پدران موشکی کشور معرفی می‌کنند و از دلواپسان دلواپس‌تر شده‌اند. یک روز ظریف علیه امریکایی (که با یک موشک می‌توانست توان دفاعی ما را نابود کند)، سخنرانی می‌کند و به غرب‌باوران پند می‌دهد! و یک روز عامل اصلی کاهش 85 درصدی بودجه نظامی، اخراج دانشمندان موشکی و هسته‌ای، تخریب کننده راکتور اراک از عزت و استقلال می‌گوید و دستاورد نظامی جمهوری اسلامی را فرزند هاشمی می‌خواند! این‌ها ابن‌الزمان‌های کاسبی هستند که روی ماکیاولی را سفید کرده‌اند!

گروه سیاسی-رجانیوز: گویا حسن روحانی قصد دارد همه‌ی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را خیلی زیرپوستی و نرم به نفع خود و اطرافیانش مصادره کند و مشکلات را هم به گردن دیگران بیاندازد! شواهد نشان می‌دهد بعد از شکست سخت مدیریت اعتدالی ژنرال‌ها آن‌ها به دنبال رزومه سازی دروغین افتاده‌اند.
 
به گزارش رجانیوز حسن روحانی در مراسم دومین سالگرد هاشمی رفسنجانی سخنان جالب و خنده‌داری بیان کرده و گفته که موشک‌ها و قدرت دفاعی ایران از دستاوردهای هاشمی رفسنجانی است. آقای روحانی ظاهرا فراموش کرده که صاحب توئیت معروف «دنیای فردا دنیای گفتمان است نه دنیای موشک» کسی جز آقای هاشمی نبوده است. 
 
 
 
 
فروردین ماه سال 95 بود که توییت هاشمی رفسنجانی منتشر شد. این توییت تا حدی بازتاب داشت که چند روز بعد رهبر معظم انقلاب به سرعت در مقابل این سخنان ایستاد و موضع‌گیری خود را در مقابل این تفکر اعلام کرد. رهبری روز ۱۱ فروردین‌ماه در جلسه‌ای که با جمعی از مداحان داشت دراین‌باره گفته بودند:
«اینکه بعضی‌ها بیایند بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، فردای موشک نیست، این حرف اگر از روی ناآگاهی گفته شده باشد، خب ناآگاهی است، اگر از روی آگاهی گفته شده باشد، خیانت است. چطور [چنین چیزی] ممکن است؟ اگرچنانچه نظام جمهوری اسلامی دنبال علم برود، دنبال فناوری برود، دنبال مذاکره‌ سیاسی برود، دنبال کارهای گوناگون تجاری و اقتصادی برود – که همه‌ اینها لازم است – اما قدرت دفاعی نداشته باشد، توانایی دفاع کردن نداشته باشد، هر بی‌سروپایی و [هر] دولت فزرتی کذائی‌ای او را تهدید می‌کند که اگر فلان کار را نکردید، ما موشک میزنیم؛ خب اگر شما امکان دفاع نداشته باشید، مجبورید عقب‌نشینی کنید.»
 
نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که توییت هاشمی رفسنجانی منحصر به یک شخص نمی‌شود بلکه اعتقاد یک گروه سیاسی در کشور است. اعتقادی که اگر از روی آگاهی باشد، خیانت محسوب میشود.
 
چندماه بعد از آن توییت هاشمی بازهم همان حرف‌ها را با بیانی دیگر به زبان می‌آورد. هاشمی روز 30 مردادماه سال 95، در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش درباره لزوم تعدیل نیروی نظامی سخنانی را مطرح کرده و گفته بود: 
«اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند... نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌هایشان آزاد شد و به دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش بنیان برای خود درست کردند لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلامان باید وارد این فضا شوند؛ مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.» 
 
Video Player

 سخنان 30 مرداد هاشمی درباره مسائل نظامی IMG_1440.MOV | دانلود فیلم 

 
 
 
هاشمی از کم شدن بودجه دفاعی که از ضروریات مسلم کشوری مانند جمهوری اسلامی است سخن می‌گوید و معتقد است تا بودجه دفاعی کشور کم نشود کشور پیشرفت نمی‌کند! ژاپن را هم مثالی برای این مسئله می‌داند. درحالی که ژاپن کشوری است که به مدت هفت سال تحت سیطره امریکایی‌ها بود و کاپیتولاسیون عزت و استقلال آن‌ها را سال‌هاست که به نابودی کشانده است. طبق تفکر جناب هاشمی برای ژاپن شدن باید زیربار کاپیتولاسیون هم رفت!
 
واضح است که تفکر هاشمی رفسنجانی، مبنی بر ژاپن شدن ایران به عزت و استقلال و توانمندی موشکی منجر نخواهد شد! و تنها بذر تفکر مقاومت و پایداری است که منجر به پیشرفت در کشور و به خصوص در بخش‌های نظامی و توانمندی موشکی می‌شود. این مسئله‌ی واضح و روشنی است. یکی از دلایلی که هاشمی در همین سخنان خود دور دوم روحانی را باعث پیشرفت بیشتر می‌داند کم شدن واضح بودجه نظامی در کشور است. 
 
ازطرف دیگر این تعریف و تمجید اخیر روحانی درباره موشک‌ها و توان نظامی تنها در گفتار امروز او نمود دارد و او و دولتش تا توانسته اند در طول زمان ریاستشان از بودجه نظامی کشور کاسته‌اند. بودجه دفاعی کشور علیرغم افزایش هر ساله که در دولت‌های قبل رایج بوده است، در آغاز دولت یازدهم به یک هفتم رسید. یعنی حسن روحانی در ابتدای ورود خود در جهت حمایت از صنایع دفاعی کشور 85 درصد از بودجه آن را حذف کرد!
 
میزان این بودجه از سال های92 تا 96 عبارت بودند از:
سال 92: 13.5 هزار میلیارد تومان
سال 93: 2 هزار میلیارد تومان (11.5هزار میلیارد تومان کاهش)
سال 94: 2.3 هزار میلیارد تومان
سال 95: 3.1 هزار میلیارد تومان
سال 96: 4.2 هزار میلیارد
 
بودجه دفاعی سال‌98 بازهم نسبت به سال 97 کاهش چشمگیری داشته است. جزئیات لایحه بودجه سال آینده نشان می‌دهد اعتبارات جاری نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی در فصل «امور دفاعی» و «حفظ و نظم امنیت عمومی» در سال ۹۷ بالغ بر ۶۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که در لایحه دخل و خرج سال بعد به ۵۱ هزار میلیارد تومان کاهش یافته و ۱۷ درصد افت دارد.
 
 
کاهش 85 درصدی بودجه صنایع دفاعی کشور تنها ناشی از نوع نگاه هاشمی و روحانی نسبت به امور دفاعی است. از نگاه مرحوم هاشمی اصلا لازم نیست پول خرج امنیت شود چراکه خروجی این تفکر به عدول از آرمان‌ها رسیده و در صورت استحاله شدن جمهوری اسلامی دیگر نیازی به حمله نظامی هم نیست و بدون حمله ایران مانند ژاپن تحت سیطره امریکایی‌ها قرارخواهد گرفت!
 
 
از موشک رای بگیر،از موشک رزومه بساز!
 
لازم به ذکر است حسن روحانی که امروز هاشمی را مسئول پیشرفت موشکی و نظامی می‌داند و (سخن از حسن طهرانی مقدم و روحیه‌ی ما می‌توانیم او نمی‌زند) زمان انتخابات در تقابل با همین رویکرد، با حمله به نهادهای نظامی از صهیونیست‌ها هم سوت و کف گرفته بود. 
 
او در جریان یکی از مناظرات گفته بود:
« برخی آمدند و تصویری از شهرهای زیرزمینی نشان دادند که برجام را برهم بزنند، روی موشک شعارهایی نوشتند تا برجام را برهم بزنند ولی مردم ما از همه اینها عبور کردند تا به امروز برسیم و شاهد پیشرفت بیشترمان در آینده شویم.»
 
Video Player

نظر روحانی در مناظرات درباره موشک ها! video_2017.mp4 | دانلود فیلم 

 
 
در آن زمان روزنامه های صهیونیستی و دیگر رسانه های جهان به مخابره سریع این خبر پرداخته بودند؛ روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل در این زمینه نوشته بود:
«حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در مناظره‌های انتخاباتی، سپاه پاسداران را متهم کرد که با نوشتن شعار علیه اسرائیل روی موشک‌ها، اقدام به مانع‌تراشی در توافق هسته‌ای کرده است. او گفت چرا شهرهای زیرزمینی موشک را نشان دادند؟»
 
 
 
 
روزنامه جروزالم‌پست هم با برجسته کردن این قسمت از سخنان روحانی در مناظره نوشته بود:
«او تندروها را متهم به اخلال در توافق هسته‌ای کرد و گفت نباید روی موشک‌ها نوشته می‌شد «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» »
 
به هر حال تغییرهای حیرت‌آور و طنزپردازی‌های روحانی و اطرافیانش هر روز بیشتر می‌شود. کسانی که مروجان اصلی ایده سازش‌کاری و باج‌دادن به دشمن بوده‌اند، امروز خود را پدران موشکی کشور معرفی می‌کنند و از دلواپسان دلواپس‌تر شده‌اند. یک روز ظریف علیه امریکایی (که با یک موشک می‌توانست توان دفاعی ما را نابود کند)، سخنرانی می‌کند و به غرب‌باوران پند می‌دهد! و یک روز عامل اصلی کاهش 85 درصدی بودجه نظامی، اخراج دانشمندان موشکی و هسته‌ای، تخریب کننده راکتور اراک از عزت و استقلال می‌گوید و دستاورد نظامی جمهوری اسلامی را فرزند هاشمی می‌خواند! این‌ها ابن‌الزمان‌های کاسبی هستند که روی ماکیاولی را سفید کرده‌اند!
۹۷/۱۰/۲۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی