حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بایگانی مرداد ۱۳۹۶ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

۲۴۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۳
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

عکس ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

دیدم که به عرش شور و شوقی بر پاست / برپا گر این بزم شعف ذات خداست

گفتم  به خرد  چه  اتفاق  افتاده / گفتا که عروسی علی و  زهرا است

 

تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه,کارت تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

کارت پستال تبریک ازدواج امام علی و حضرات فاطمه،تصاویر ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

عکس ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

 

سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, تصاویر کارت پستال ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

عکس ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, عکس تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

کارت پستال تبریک ازدواج امام علی و حضرات فاطمه

 

کارت تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, کارت ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

تصاویر ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

کارت پستال ازدواج امام علی و حضرات فاطمه

 

سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, تصاویر کارت پستال ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

عکس ازدواج امام علی و حضرت فاطمه,کارت پستال تبریک ازدواج امام علی و حضرات فاطمه

تصاویر ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

 

کارت پستال تبریک ازدواج امام علی و حضرات فاطمه,تصاویر ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

عکس تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه,کارت پستال ازدواج امام علی و حضرات فاطمه

کارت تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

 

تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه,کارت تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

کارت پستال تبریک ازدواج امام علی و حضرات فاطمه،تصاویر ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

 

سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, تصاویر کارت پستال ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

عکس ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, عکس تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

تبریک ازدواج امام علی و حضرات فاطمه

 

کارت تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, کارت ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

تصاویر ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, تبریک ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

کارت پستال سالگرد ازدواج امام علی و حضرات فاطمه

 

سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه, تصاویر کارت پستال ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

عکس ازدواج امام علی و حضرت فاطمه,کارت پستال تبریک ازدواج امام علی و حضرات فاطمه

ازدواج امام علی و حضرت فاطمه

 

گردآوری : بخش سرگرمی بیتوته


۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۰
حسن حیدری

پرده‌ی اول؛ علی، دل من

تصمیم به ازدواج گرفته بودم ولی جرأت نمی‌کردم این مطلب را به سرورم بگویم، اما شب و روز در فکر آینده‌ی خود بودم، تا اینکه یک روز که پیش حبیبم بودم به من گفت: علی جان! با ازدواج چطوری؟ من که سرم پایین بود، زیر چشمی می‌دیدم که پیامبر چه لذت پدرانه‌ای می‌برند از اینکه به دامادی من فکر می کند. با خجالت، آهسته گفتم: رسول خدا خود داناتر است.  اما دلم عین سیر و سرکه می‌جوشید، نگران بودم. آخر من دلم را به ناز دلبری باخته بود و می‌ترسیدم که حضرت کسی دیگری را به من پیشنهاد دهد. در قبیله ما، قریش، دختر کم نبود، اما آنکه دل مرا برده بود از آنان نبود. نگران بودم.

پرده‌ی دوم؛ باز هم علی، خبر آمد خبری در راه است

نفهمیدم چه شده بود که گفتند حبیبت با تو کار دارد.  او جان من بود که تا ندایش به گوش می‌رسید لبیک من به سوی او پرّان می‌شد. اما اینبار دلم کمی می‌لرزید انگار چیزی فهمیده بود. خودم را به خانه امّ‌سلمه رساندم ، تا چشم پیامبر به من افتاد از جا کنده شده و دستهایش را گشود به سوی من آمد. من که بهتم برده بود. چقدر پیامبر خوشحال بود! چشمانش برق می زد و چنان می‌خندید که دندانهای نازش پیدا بود، و من همچنان بهت زده بودم که گفت: علی جانم! مژده بده! مژده! . گفتم سرورم خیر است انشاالله، اول بگویید چه شده! همچنانکه مرا به سینه‌ی خود فشار می‌داد و می‌خندید گفت: خدا ازدواج تو را که فکر مرا مشغول کرده بود خود به عهده گرفت.

مرا می‌گویی! پاهایم سست شد! پر از شور و تشویش. دیگر صبر نداشتم. ماجرا چیست؟ من بی دلم.

پرده‌ی سوم؛ حبیب خدا،  در آسمان

نشسته بودم که دوست آسمانی من، جبرئیل،  با شاخه‌های سنبل و میخک (قَرَنفُل) نزد من آمد و آنها را به من داد، من آن دو را گرفتم و بوییدم و گفتم: دسته گل به چه مناسبتی است؟ دوستم گفت: مگر خبر نداری ؟ ویژه نامه ازدواج حضرت زهرا,ازدواج حضرت زهرا,ازدواج امام علی,ازدواج امام عل با حضرت زهرا,پیامبر,عقد,خطبه,امام رضا,ماجرای ازدواج,ازدواجخداوند حوران بهشت را امر فرموده که تمام فردوس را تزیین کنند، به بادهای بهشتی هم دستور داده تا با بوی انواع عطر بوزند، و حورالعین را به خواندن سوره‌های «طه» ، «یاسین» ، «شوری» و... امر فرمود، و به یک ... .

جبرئیل هم ذوق زده و یک نفس، با آب و تاب مشغول تعریف بود اما من هنوز جوابم را نگرفته بودم . این همه بریز و بپاش برای چه؟ مگر عروسیه؟! در این فکرها بودم که دوستم گفت: خدا به جارچی بهشت گفته که جار بزند: ای پریان من! ای بهشتیان جمع شوید که اینجا جشن عروسی است! فاطمه را عروس علی کردم. علی به دلبرش رسید، آخر آنها دل داده‌ی هم بودند... . جبرئیل همچنان داشت تعریف می‌کرد. اما من وقتی این را شنیدم ناگاه به شوق از جا پریدم و خدا را شکر گفتم. بنازم به تو ای خدای خوب من که چه خوب در و تخته را به هم جور می‌کنی. خودم را جمع کردم که ببینم دیگر چه خبر بوده. دوست آسمانیم گفت: خداوند تبارک و تعالی به راحیل، آ ن پری خوش کلام و خوش صدا، امر فرموده که خطبه بخواند.

پرده‌ی چهارم؛ راحیل،  قرار عاشقیویژه نامه ازدواج حضرت زهرا,ازدواج حضرت زهرا,ازدواج امام علی,ازدواج امام عل با حضرت زهرا,پیامبر,عقد,خطبه,امام رضا,ماجرای ازدواج,ازدواج

من هم مثل همه پر از شور بودم و تصمیم داشتم که خطبه‌ی این دو عاشق را به زیباترین شکل بخوانم، خطبه‌ای ماندگار. من چقدر خوشبخت بودم خطبه‌ی زهرا و علی را می‌خواندم. همه ساکت بودند و من گلواژه‌های ادبستان عاشقی را بر هم می‌تنیدم. همه ساکت بودند و به من گوش می‌دادند. تا آنکه من با صلواتی به حبیب خدا کلامم را تمام کردم که خِتامش به مِسک باشد. به شور این پیوند و اتمام خطبه همهمه‌ای به پا شد که ناگاه آن خدا به ندایی گفت: «ای حوریان بهشت من! به علی بن ابی طالب حبیب محمّد، و فاطمه دختر محمّد تبریک بگویید. من برای آنان خیر و برکت قرار دادم». خاضعانه به درگاه خداوند عرض کردم: پروردگار من، برکت تو بر آن دو بیشتر از آنچه ما در بهشت دیدیم نیست؟ خداوند، بنده نوازانه فرمود: ای راحیل! از جمله برکت من بر آن دو این است که آنان را بر محبّت خودم، با هم همراه می‌کنم و حجّت خود بر مردم قرارشان می‌دهم، و قسم به عزّت و جلالم که از آن دو، فرزندانی بوجود خواهم آورد که در زمین گنجینه‌داران معادن حکمت من باشند.

 

پرده‌ی پنجم؛ علی، شکرانه

من به عشقم رسیده بودم و بسان موج به ساحل رسیده آرام بودم. و تنها آنچه باید می‌کردم افتادن به پای کسی بود که پیوند دهنده‌ی دلهاست. این بود که بیدرنگ و متواضعانه، از صمیم دل زبان گشودم که: «رَبِّ اَوزِعنی اَن اَشکُرَ نِعمتَکَ التی اَنعمتَ عَلَیَّ» پروردگارا! مرا بر آن‌ دار که شکر نعمتی که به من دادی، به ‌جای آرم (نمل: 19)

حبیبم نیز دعای مرا آمین گفت .

ویژه نامه ازدواج حضرت زهرا,ازدواج حضرت زهرا,ازدواج امام علی,ازدواج امام عل با حضرت زهرا,پیامبر,عقد,خطبه,امام رضا,ماجرای ازدواج,ازدواج

پرده‌ی ششم؛ پیامبر، راز ناز

رازی در دلم بود که باید به علی می‌گفتم. او باید می‌دانست که چقدر برای من و دخترم عزیز است. صدایش کردم و به او گفتم: علی جانم! بزرگانی از قریش در مورد ازدواج فاطمه با تو مرا سرزنش کردند و گفتند: ما او را از تو خواستگاری کردیم ولی او را به ما ندادی، بلکه به عقد علی در آوردی، من هم به آنان گفتم: قسم به خدا، من این کار را نکرده‌ام، خداوند او را به شما نداد و به عقد علی در آورد، جبرئیل بر من نازل گشت و گفت: ای محمّد! خداوند- جل جلاله- می‌فرماید: اگر علی را خلق نکرده بودم، برای دخترت فاطمه، در روی زمین، از آدم تا خاتم، کفو وهمتایی نبود. آری تو همسر زهرایی. جز تو کسی در قد زهرا نبود. جز تو که می‌تواند نیمه‌ی زیبنده‌ی زهرا باشد؟ که می‌تواند پدر حسنین باشد؟ دوستت دارم علی جان!

پرده‌ی هفتم؛ من، خوشه‌های پند

 من وارد صحنه می‌شوم. چراغها روشن می‌شود. هنوز گونه‌ تماشاچیان به تب این نمایش گرم است و چشمها خیره. وسط صحنه می‌ایستم و شروع می‌کنم:ویژه نامه ازدواج حضرت زهرا,ازدواج حضرت زهرا,ازدواج امام علی,ازدواج امام عل با حضرت زهرا,پیامبر,عقد,خطبه,امام رضا,ماجرای ازدواج,ازدواج

سلام

به شما شاهدان این پیوند آسمانی، تبریک می‌گویم.

سوالی از شما می‌پرسم: کجای این داستان زندگی و دنیای رنگ باخته‌ی من و تو را نقش می‌زند؟

چند دقیقه‌ای بر جای خود بنشینید. و همچنان که به این آیات گوش می کنی، ببین علی و زهرا که حجت برای تو هستند ماجرای ازدواجشان چه درسی برای تو دارد؟

من از خودم شروع می‌کنم. درسی که من گرفتم اینها بود:

1- زن و شوهر باید کفو هم باشند. و کفویت یعنی همان همسری. یعنی قد و قوارشان یکی باشد. قدیمیها می‌گفتند کبوتر با کبوتر ... . این همسری و هم شأنی در همه چیز است در تیپ، در خانواده، در دارایی، در تحصیلات و در... . دیدید چقدر بعضی زن و شوهرها نا متوازنند؟

2- نتیجه‌ی ازدواج فرزند است. خدا علی و زهرا به هم رساند تا حسن و حسین از دامن آنان برآیند. چقدر این نکته مهم است و چقدر ما به آن بی توجه. در انتخاب همسر دقت کنیم و ببینیم فرزندمان از ریشه‌ی که شیره ‌می خورد و در دامان که پرورده می‌شود. خلاصه آنکه ما نیم سیبی هستیم که سراغ نیمه‌ی گم شده‌ایم. باید حواسمان باشد که به که می‌چسبیم!

شما چه درسهایی گرفتید؟

آستانه این مطلب پذیرای تبریکات شما به ممیمنت این خجسته پیوند است!

کامتان به نام علی و همسرش، شیرین مدام بادا
 

توجه:

1-  بجز پرده‌ی  هفتم باقی ماجرا بر اساس روایتی از امام رضا علیه السلام در کتاب عیون اخبار الرضا پرداخته شده است.

2- این نمایش به یاد آفتاب هشتم، حضرت رضا علیه السلام، در هشت پرده رقم خوده است.

منبع: تبیان

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۷
حسن حیدری

Ezdevaj-ali and fateme.jpg

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۲
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین

عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین

عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری شهادت امام جواد در کاظمین

محمد بن علی بن موسی مشهور به امام جواد و امام محمدِ تقیّ (۱۹۵-۲۲۰ق)، امام نهم شیعیان اثناعشری. کنیه او ابوجعفر ثانی است. او در سال ۱۹۵ قمری در مدینه به دنیا آمد، ۱۷ سال امامت کرد
و در سال ۲۲۰ق در ۲۵ سالگی به شهادت رسید. در میان امامان شیعه، وی جوان‌ترین امام در هنگام شهادت بوده است.

کودکی امام جواد در هنگام شهادت پدرش، سبب شد تا شماری از اصحاب امام رضا (ع)، در امامت او
تردید کنند؛ برخی، عبدالله بن موسی، را امام خواندند و برخی دیگر به واقفیه پیوستند، اما بیشتر آنان
امامت محمد بن علی(ع) را پذیرفتند.

ارتباط امام جواد با شیعیان بیشتر از طریق وکلاء و نامه‌نگاری انجام می‌گرفت.

در دوره امامت جوادالائمه، فرقه‌های اهل حدیث، زیدیه، واقفیه و غلات فعالیت داشتند. امام جواد شیعیان
را از عقاید آنان آگاه می‌کرد و از نماز خواندن پشت سر آنها نهی و غالیان را لعن می‌نمود.

تسنیم

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۵
حسن حیدری
سردار جلالی

نمایندگان مجلس با عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برخی از شوراهای عالی موافقت کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 31 مرداد پارلمان کلیات طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شوراهای عالی را با اکثریت آرا تصویب کردند.

نمایندگان مجلس در این جلسه از مجموع 198 نماینده حاضر با 134 رأی موافق 28 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع کلیات طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شوراهای عالی را تصویب کردند.

در ماده واحده این طرح آمده است:

از تاریخ تصویب این قانون رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای مأموریت ذاتی خود و در جهت برقراری تعامل نزدیک با دستگاه‌های اجرایی کشور و اعمال سیاست‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل عضو شوراهای عالی زیر می‌شوند:

الف- شورای عالی عتف(علوم تحقیقات فناوری)

ب- شورای عالی آمایش سرزمینی

پ- شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

ت- شورای عالی شهرسازی و معماری ایران

ث- شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور

ج- شورای عالی فضای مجازی

طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درشوراهای عالی به شماره چاپ 305 که به کمیسیون امنیت به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع گردیده بود، با حضور مسئولان اجرایی ذی ربط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در جلسه مورخ 18 تیرماه 96 این کمیسیون با اصلاحات به شرح زیر به تصویب رسید:

اینک گزارش آن در اجرای ماده 147 قانون آیین نامه داخلی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

منبع: تسنیم
۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۸
حسن حیدری
خبرویژه

رسانه‌های صهیونیستی نسبت به سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ترکیه ابراز نگرانی کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

این رسانه‌ها نوشتند: اسرائیل این دیدار را تحولی بد و نگران‌کننده می‌داند و معتقد است که ایران با تقویت مناسبات نظامی‌اش با آنکارا در تلاش برای تقویت نفوذ و حضورش در منطقه است.


«اساف گیبور» تحلیلگر صهیونیستی در مقاله‌ای در پایگاه خبری «ان آر جی» نوشت: تل‌آویو از سفر اخیر سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به ترکیه که نخستین دیدار پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شمار می‌رود، ابراز نگرانی کرده است. با وجود اینکه جنگ سوریه طی شش سال گذشته منجر به تیره شدن روابط ترکیه - ایران شد، اما دو کشور در حال حاضر درصدد تقویت مناسبات خود هستند.


دوری گلد مدیرکل سابق وزارت خارجه اسرائیل و نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر در این باره گفت اسرائیل این دیدار را تحولی بد و نگران‌کننده می‌داند. ایران می‌خواهد از این طریق تاثیرش را در منطقه تقویت کند؛ از این رو به دنبال این است که یک گذرگاه زمینی که این کشور را به عراق و سوریه و سپس حزب‌الله مرتبط می‌کند، باز کند.


گلد افزود: اگر تهران موفق به تحکیم مناسبات نظامی خود با کشورهای منطقه و در صدر آنها آنکارا شود، این برای اسرائیل بسیار بد است. از این رو باید دید که چه چیزی منجر به سفر ژنرال ایرانی به  ترکیه و دیدارش با رجب طیب‌اردوغان رئیس‌جمهوری این کشور شده است.


ارئیل کهانا نویسنده دیگر پایگاه خبری «ان آر جی» نیز در این باره نوشت: ایران و ترکیه هر دو، دو قدرت نظامی بزرگ در منطقه هستند. به تازگی با امضای قرارداد نفتی و گازی به قدرت دیگری یعنی روسیه پیوسته‌اند. سه شرکت از این کشورها قراردادی درخصوص اکتشاف نفت و گاز طبیعی معادل هفت میلیارد دلار با ایران امضا کردند.


کهانا ادامه داد: یوسی کوهین رئیس سازمان اطلاعاتی موساد به تازگی از نگرانی اسرائیل از آنچه وی هلال شیعه در منطقه خوانده، سخن گفته است.


این نویسنده اسرائیلی نوشت: جنگ با داعش در عراق باعث ورود هزاران جنگجوی شیعی به این کشور ازطریق پیوستن به گروه الحشدالشعبی شد.


وی ادامه داد: اگر حمایت ایران از بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه نبود، اسد سال‌ها قبل از قدرت کنار رفته بود. امروز در مناطق مختلف سوریه ۶۰ هزار جنگجوی شیعه حضور دارند.
  

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۲
حسن حیدری

بخش‌هایی از سخنان رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی، با واقعیت‌های موجود ناهمخوان است.

آقای روحانی در مجلس با بیان اینکه «علاوه بر خزانه، صندوق‌ها را نیز خالی تحویل گرفتیم»، افزود: یک وقتی ما می‌خواستیم بدویم روبروی ما یک در بسته به نام تحریم بود. حالا این در شکسته شده. بعضی‌ها می‌خواهند همان ابتدای راه بایستند و می‌گویند خب در شکسته شد نتیجه‌اش کو؟! خب باید حرکت کنی.

وی همچنین درباره وزیر نفت گفت: آقای زنگنه جوانی را آورد، گفت این وزیر بشود، خودم کنار دستش هستم و می‌شوم مشاورش. پیشنهادش وسوسه کننده بود. اما من گفتم آقای زنگنه، من 100 میلیارد دلار سرمایه خارجی می‌خواهم. وزیری می‌خواهم که اسمش برند باشد. همه دنیا را بشناسد تا بتواند برود و سرمایه خارجی بیاورد.

او درباره وزارت خارجه تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در شرایط امروز برای پیشرفت ایران به سمت سعی و خطا برویم. دیگر آن زمان گذشته و مردم از ما نمی‌پذیرند. در زمان انقلاب که بر سر کار آمدیم جوان بودیم اما اکنون 40 سال گذشته و نباید درصدد سعی و خطا باشیم بلکه باید از تمام تجربه 40 ساله و جهانی که داریم استفاده کرده و کشور را به حرکت درآوریم.

روحانی همچنین درباره وزیر راه و شهرسازی گفت: «من آقای آخوندی را می‌خواهم که اگر خواستیم هواپیما بخریم، هر روز نیاید به من بگوید پول از کجا بیاوریم»!

درباره این اظهارات ابهامات و پرسش‌هایی مطرح است از جمله اینکه اگر خزانه و صندوق‌ها خالی بودند چگونه حداقل 300 مدیر (اذعان رئیس جمهور) حقوق‌های نجومی 30 تا 230 میلیونی (و بعضاً پاداش‌های تا 500 میلیون تومان) می‌گرفتند و مثلاً حقوق رئیس صندوق توسعه ملی 57 میلیون تومان بود؟

اگر صندوق‌ها خالی بود چگونه فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داد؟

اگر تحریم‌ها واقعاً برداشته شده، چرا همچنان در تراز تجارت خارجی، کفه واردات لوکس و مصرفی غیر ضرور و یا دارای مشابه داخلی، بر صادرات سنگینی می‌کند؟ آیا واقعیت این نیست که چون تحریم‌ها و از جمله یوترن (چرخه دلاری) باقی است، دولت مجبور است ضمن حفظ ظاهر و علنی نکردن ماجرا، بخش عمده درآمد فروش نفت را به واردات تحمیلی غیر ضرور و در عین حال کمرشکن برای تولید داخلی (ضد اشتغال) اختصاص دهد؟

از 27 دی ماه 94 یعنی 19 ماه قبل باید تحریم‌ها برداشته می‌شد اما آیا دولت می‌تواند بگوید از آن 100 میلیارد دلار مورد انتظار چند میلیارد دلار سرمایه خارجی اجازه ورود به ایران پیدا کرده است؟ چرا متوسط حجم سرمایه‌گذاری خارجی در دولت روحانی بسیار پایین‌تر از دولت دهم بود؟

درباره وزیر نفت، بله آقای زنگنه به تعبیر روحانی برنده است. اما برند چی؟! از فساد و رشوه شرکت استات اویل تا رشوه 60 میلیون دلاری توتال و سپس رشوه و زد و بند در قرارداد ننگین کرسنت، همگی در دوران وزارت ایشان رخ داده و یک رکورد کم‌نظیر در دنیاست.

آقای روحانی نمی‌تواند از یاد ببرد که سال 1381 درباره همین قرارداد کرسنت، چه نامه اعتراضی شدیدی به رئیس دولت اصلاحات نوشت. حداقل خسارت کرسنت از سوی مقامات دولت روحانی، 18 میلیارد اعلام شده است.

اما درباره نهی آزمون و خطا باید پرسید آیا خطایی بزرگ‌تر از اعتماد به شیطان بزرگ و ابراز خوش‌بینی به توافق با آنها و ابراز امیدواری اولیه به اینکه بتوانیم ده برجام دیگر منعقد کنیم، وجود دارد؟ آقای روحانی همین چهارشنبه گذشته در مجلس اذعان کرد «آمریکا نه شریک خوبی است و نه طرف مذاکره قابل اعتماد.»

درباره مزیت مورد اشاره وزیر راه و شهرسازی نیز باید دید اولاً مسئولیت بار بر زمین مانده رکود بازار مسکن و فشار اجاره بها بر مردم چه می‌شود، تکلیف نابسامانی حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و نامناسب بودن جاده‌ها چیست، و چه کسی پاسخگوی مردم درباره افزایش بیش از دو برابری قیمت بلیت هواپیماست؟


۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۵
حسن حیدری

شهید نوروز علی ایمانی نسب در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: شما ای ملّت شهید پرور ایران، اطاعت از امام راه شماست و پیروی از دستورات اسلام وظیفه شماست. امام را دریابید و تنهایش مگذارید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نوروز علی ایمانی نسب در شانزدهم مهر هزار و سیصد و سی و نه، در سرخه پا به جهان گشود. دوم راهنمایی را می‌خواند که به پدر کشاورزش پیشنهاد داد او را سرکار بفرستد.

پس از پایان دوره سربازی، از اولین نفرات اعزامی به جبهه بود. به جز چند روزی که برای مرخصی می‌آمد یا برای درمان مجروحیت‌ها، بقیه روزها و سال‌ها را در جبهه گذراند. در فرم اعزام به جبهه قسمت «تاریخ پایان مأموریت» جمله‌ی «پایان جنگ» را ‌نوشت.

اطاعت از امام راه  و پیروی از دستورات اسلام وظیفه است

پس از ازدواج، در سال هزار و سیصد و شصت و یک، خانواده‌اش را هم با خود همراه کرد؛ به شهرهایی که در تیررس موشک‌های دوربرد و بمباران عراقی‌ها قرار داشت. مسؤولیت دژبانی لشکر هفده علی بن ابیطالب علیه‌السلام، مسؤولیت قبضه، سپس واحد خمپاره، جانشینی ادوات لشکر هفده و در نهایت فرماندهی گردان ادوات تیپ دوازده قائم آل محمد عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف از وظایف مهم ایمانی‌نسب بود.

در عملیات‌های رمضان، خیبر، بدر، والفجر مقدماتی یک، چهار و هشت، کربلای چهار و پنج، نصر هشت، بیت‌المقدس دو و مرصاد شرکت داشت. در والفجر هشت از ناحیه چشم و قبل از عملیات کربلای یک پایش مجروح شد.

سرانجام  همانطور  که خواسته او بود  همزمان  با پایان  جنگ در عملیات  مرصاد به  فیض شهادت  نائل آمد. به هنگام شهادت در عملیات مرصاد، در پنجم مرداد هزار و سیصد و شصت و هفت، دخترش، زهرا، پانزده روزه و پسرش، مجید، حدوداً سه ساله بود. ایمانی‌نسب با تیر مستقیم منافقین به پا، پشت گردن و قلب به شهادت رسید.

وصیت نامه این شهید بزرگوار به شرح ذیل است:

سلام بر امام زمان (ع) و یاور مستضعفین و نائب بر حق امام حسین (ع)

سلام بر امت شهید پرور قهرمان ایران

سلام بر تمام مردم آزاده دنیا

سلام بر پدر و مادر عزیزم که مرا در دامان پاکشان پرورش دادند تا بتوانم سربازی از سربازان نایب امام زمان باشم .
ولی چند پیام برای شما پدر و مادرم – برادران و خواهرم – ملت قهرمان ایران و همرزمان دلیر و شجاع دارم: اوّل به شما پدر و مادر برادران و خواهر عزیزم کنم از اینکه مرا در راه اسلام و بریانی پرچم جمهوری اسلامی از دست می دهید ناراحتی مداشته باشید که من در جایگاهی بهتر و بالاتر از این دنیای مادی جای دارم.

و به شما ای برادرانم، امیدوارم که همچون من لباس رزم بپوشید و راه مرا که راه اسلام و اطاعت از امام هست ادامه دهید.

و تو ای خواهرم، تو باید همچون زینب پیام مرا به تاریخ برسانی و کاخ یزیدیان را به لرزه افکنی و از دامن پاک تو همچون فاطمه (ع) حسین ها و حسن ها و زینب ها پرورش یابد.

و شما ملّت شهید پرور ایران، اطاعت از امام راه شماست و پیروی از دستورات اسلام وظیفه شماست. امام را دریابید که دریافته اید، و تنهایش مگذارید که نمی گذارید و همین پشتیبان روحانیت مبارز و این یاوران امام باشید که سعادت شما و نسل آینده شما در گرو همین اطاعت است .

و شما ای همرزمان و برادران پاسدار: بجنگید و کاخ های ستم را یکی پس از دیگری ویران کنید که پیروزی با شماست و بدانید تا زمانی که فقط برای خدا و اسلام و راه امام که راه اسلام است می جنگید پیروزی با شماست.

منبع: دفاع پرس
۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۶
حسن حیدری

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی): ۱۳۹۶/۰۵/۳۰

«باید همه‌ی تلاش خود را مصروف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنید و بدانید اخلاق نیز همراه با تقویت روحیه‌ی انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ایجاد و ماندگار می‌شود.»


۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۲
حسن حیدری