حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید وزیر صنعت باید پاسخگوی 3.5 میلیارد دلار ارز گم شده باشد / آقای روحانی پاسخگو باشد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
تاریخ انتشار:  ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کد خبر: ۳۶۹۸

پورابراهیمی در جمع خبرنگاران:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سرنوشت ۳.۵ میلیارد دلار از ارزهایی که از ابتدای امسال بابت واردات کالا تخصیص یافته مشخص نیست، گفت: منتظر گزارش وزارت صمت در این رابطه هستیم.

به گزارش راهبرد معاصر ؛  محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه جلسه  شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، در جمع خبرنگاران با اشاره به سرنوشت ۳.۵ میلیارد دلار از ارزهای تخصیص یافته گفت: برآوردهای ما نشان می دهد که ۳.۵ میلیارد دلار از ارزهای تخصیص یافته کشور در هیچ یک از فرایندهای نقل و انتقالات در بانکها، گمرک و نهادهای این چنینی به ثبت نرسیده است.

پورابراهیمی افزود: تا به امروز این میزان ارز ثبت نشده و البته وزیر صنعت معتقد است که بخشی از آن در فرایند نقل و انتقالات در خارج از کشور و یا حمل کالا بوده و به دلیل زمانبر بودن پروسه حمل و نقل یا ترخیص از گمرکات کالای مرتبط با آن به کشور نیامده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: به هر حال تکلیف ۳.۵ میلیارد دلار مشخص نیست و ما منتظر پاسخگویی وزیر صنعت هستیم که گزارش کاملی ارائه دهد تا اگر مشکلی در مورد استفاده از این رقم وجود ندارد اعلام نمایند. به هر حال ما در مورد وضعیت کنونی این مبالغ اظهارنظر نمی کنیم تا گزارش کارشناسی دریافت شود.

۹۷/۱۱/۰۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی