حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید مسئول دفتر بازرسی امام امت به موضوع حقوق ۱۹ میلیونی سعیدی‌کیا و رفیق دوست ورود کند :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک از مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری خواست به اظهارات مدیران بنیاد مستضعفان ورود کرده و با این مدیران برخورد کند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی اظهارات برخی از مدیران بنیاد مستضعفان و بیان اینکه درآمد‌های نجومی از این بیناد دارند، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک طی نامه‌ای به حسین فدایی، مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، از وی خواستند نسبت به موضوع حقوق ۱۹ میلیون تومانی مسئولان بنیاد مستضعفان ورود کرده و با کسانی این بنیاد را از اهداف انقلابی خود دور کرده اند، برخورد کند.
 
متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای حسین فدایی
مسئول محترم دفتر بازرسی مقام معظم رهبری
سلام علیکم
 
با احترام، همانگونه که مستحضر هستید در روز‌های اخیر اظهارنظر رئیس بنیاد مستضعفان، جناب آقای سعیدی کیا، درباره حقوق و دریافتی ماهانه شان مبنی براینکه از ۱۰ تا ۱۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرند، حقیقتا مایه تعجب و البته ناراحتی همه دوست داران انقلاب اسلامی و تولید یک خوارک خبری دیگری برای ضدانقلاب بود.

باز هم متأسفانه یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد مستعضفان، جناب آقای رفیق دوست هم در اظهاراتی تقریبا مشابه از گرفتن حقوق ۱۹ میلیونی دفاع کرده اند و از خودروی چندصد میلیونی خودشان گفته اند!

متاسفانه شاید بنیاد مستضعفان در چند سال اخیر وارد حوزه ساخت و ساز‌ها و تصدی گری‌ها و بنگاه داری‌ها و بانکداری‌های بی ارتباط با علت وجودی خود شده باشد.

ما از جنابعالی به عنوان مسئول محترم دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تقاضا داریم که ضمن ورود سریع و جدی، با کسانی که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را از هدف‌های والایش دور ساخته اند و به گرفتن حقوق‌های ۱۰ تا ۱۹ میلیونی عادت کرده اند، قاطعانه برخورد قانونی صورت پذیرد.

توفیق جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم.

محمدرضا مختاری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک
۹۷/۱۱/۱۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی