حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید یه مادری دارم بهشت زیر پاشه + مداحی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

یه مادری دارم بهشت زیر پاشه + مداحی


http://s9.picofile.com/file/8349228768/1.png

( صوت )

مادرم فاطمه است
مادر پدر و مادرم فاطمه است
سایه ی همیشه رو سرم فاطمه است

یه مادری دارم
بهشت زیر پاشه
سرنوشت تو نگاشه

یه مادری دارم
نجات تو دعاشه
زندگی تو صداشه

یه مادری دارم
بهشت زیر پاشه
سرنوشت تو نگاشه

یه مادری دارم
بهشت زیر پاشه
سرنوشت تو نگاشه

یه مادری دارم
نجات تو دعاشه
زندگی تو صداشه


خدای مهربونی مادر مادر مادر
ای عشق آسمونی مادر مادر مادر

خدای مهربونی مادر مادر مادر
ای عشق آسمونی مادر مادر مادر


مادرم فاطمه است
مادر پدر و مادرم فاطمه است
سایه همیشه رو سرم فاطمه است

مادرم فاطمه است
مادر پدر و مادرم فاطمه است
سایه همیشه رو سرم فاطمه است

مادرم فاطمه است
مادر پدر و مادرم فاطمه است
سایه همیشه رو سرم فاطمه است


یه مادری دارم
که خشمش عذابه
که دعاش مستجابه

یه مادری دارم
که خشمش عذابه
که دعاش مستجابه

یه مادری دارم
که عشقش حسابه
هر ثواب و عقابه


دلیل گریه هامی مادر مادر مادر
امام هر امامی مادر مادر مادر

دلیل گریه هامی مادر مادر مادر
امام هر امامی مادر مادر مادر


باورم فاطمه است
باور و مادر رهبرم فاطمه است
اونی که غمشو میخرم فاطمه است


یه مادری دارم
بهشت زیر پاشه
سرنوشت تو نگاشه

یه مادری دارم
بهشت زیر پاشه
سرنوشت تو نگاشه

یه مادری دارم
نجات تو دعاشه
زندگی تو صداشه

یه مادری دارم
نجات تو دعاشه
زندگی تو صداشه


مادرم فاطمه است
مادر پدر و مادرم فاطمه است
سایه همیشه رو سرم فاطمه است

مادرم فاطمه است
مادر پدر و مادرم فاطمه است
سایه همیشه رو سرم فاطمه است


یه مادری دارم عزادار اونم
با امام زمونم
یه مادری دارم پی یک بهونه ام
تا براش اینو بخونم
یه نوکری داری غلام نگاته
نوکر بچه هاته
یه نوکری داری غلام حسینت
عاشق کربلاته

ای تشنه کام بی سر ارباب ارباب ارباب
حسین غریب مادر ارباب ارباب ارباب
یا دلیل یا حسین نور پیشونی جبرییل یاحسین

یا دلیل یا حسین نور پیشونی جبرییل یاحسین

 زائر تو منم ادخیل یا حسین

یا حسین یاحسین یاحسین یاحسین

یا حسین یاحسین یاحسین یاحسین

( صوت )


http://s9.picofile.com/file/8349228768/1.png

۹۷/۱۱/۱۵
حسن حیدری

نوحۀ حضرت مادر

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی