حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید منافقین به خط شدند از رئیس جمهور تا زائری و معاون جهرمی و یلدا معیری :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها


*******************************

**********************************

با توجه به محتوای فیلم رد خون که تلاشی در راه افشای جنایت گروهک مجاهدین خلق موسوم به منافقین در حق ملت ایران است، چگونه می توان پیشنهاد آقای معاون وزیر به عنوان یکی از مسئولان ارشد دولت را در پوشش مواضع دو پهلو توجیه کرد؟

ناظمی که با انتقاد کاربران توئیتر مواجه شد، به قول خودش برای شفاف شدن چند توئیت دیگر منتشر کرد که شاید کار را خراب تر کرد و گویی ملت ایران متهم هستند که به دفاع از خود در برابر جنایات منافقین قیام کردند. او در یکی از توئیت ها نوشته است: «ما به عنوان جامعه ایران باید برای آینده یاد بگیریم که درگیری مسلحانه به هیچ کجا نمی رسد. تیر 60 منافقین اسلحه گشودند و بسیاری بر اساس این اسلحه به کام مرگ رفتند. الان 40 ساله ایم و میراث ما یک درد عمیق از تکه تکه شدن است و شاید یک درس بزرگ»

مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی به توئیت عجیب ناظمی واکنش نشان داد و نوشت: «ظاهرا فیلم ردخون علیه منافقین معاون وزیر ارتباطات را آزرده کرده. تکلیف ایشان که روشن است. امدوارم دولت هم تکلیف خود را روشن کند»


محمدی در توئیت دیگری نوشت: «اگر حمایت صریح معاون وزیر ارتباطات از منافقین و حسرت خوردن وی بر اتحاد با آنها، ساده گرفته شود به همه آن خون های پاکی بی احترامی شده که ریخته شده تا امروز این ملک و ملت سرپا باشد. هیچ کجا رفیق دشمن را بر صدر نمی نشانند»


این مواضع دو پهلو درباره منافقین، یادآور جمله تلخ حسن روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی سال 96 است که برای طعنه به رئیسی رقیب انتخاباتی اش، ناخوداگاه جمله معروف سران گروهک مجاهدین خلق را تکرار کرد و گفت: «ملت ما خرداد 92 اعلام کرد که راه حصر و انزوای ایران را نمی‌پذیرد. ملت ایران یکبار دیگر هم اعلام کرد که مسیرش مسیر آزادی است و آن اسفند 94 بود. اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند» .
********************************
کد خبر 936876
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ 

به گزارش مشرق؛ یک کاربر توئیتر درباره یلدا معیری عکاس یکی از عکس‌های مشهور اغتشاشات دی ماه ۹۶ که ترامپ در توییت ضدایرانی خود از آن استفاده کرده (و بعد مورد اعتراض این عکاس قرار گرفت) او را یک اصلاح طلب واقعی خواند و نوشت:

یلدا معیری نماد یک اصلاح طلب واقعی ست! او در اوج اعتراضات با کمک یک کپسول آتش نشانی و یک خانم، یک عکس میسازد که به جهان نشان دهد زنان ایرانی در دود ناشی از گاز اشک آور پرچمدار اعتراضات علیه حکومتند؛ بعد از گرفتن جوایز بین المللی (توبره)، قرار است با لو دادن ماجرای عکس از آخور داخلی هم بخورد

۹۷/۱۱/۲۵
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی