حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید محاصره بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش در مساحت ۹۰۰ متر مربعی + نقشه میدانی و عکس :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

با تنگ تر شدن حلقه محاصره در نوار ساحلی شرق رود فرات، حدود ۲۰۰ تن از عناصر تروریستی داعش که ملیت «عراقی، پاکستانی، ترکیه‌ای و فرانسوی» داشتند به همراه خانواده‌ سلاح را بر زمین گذاشتند و تسلیم شبه نظامیان کُرد شدند.

اختصاصی رجانیوز

با تنگ تر شدن حلقه محاصره در نوار ساحلی شرق رود فرات، حدود ۲۰۰ تن از عناصر تروریستی داعش که ملیت «عراقی، پاکستانی، ترکیه‌ای و فرانسوی» داشتند به همراه خانواده‌ سلاح را بر زمین گذاشتند و تسلیم شبه نظامیان کُرد شدند.
گروه بین الملل-رجانیوز: نیروهای شبه نظامی کُرد در حدفاصل بازه زمانی بیستم آذرماه تا بیست و چهارم دی ماه امسال با پشتیبانی ائتلاف غربی توانستند مساحت تحت اشغال بازمانده های گروهک تروریستی داعش را در نوار ساحلی شرق رود فرات در جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه از 245 کیلومتر مربع به حدود 50 کیلومتر مربع کاهش دهند.
 
شبه نظامیان کُرد که از حمایت ائتلاف غربی به سرکردگی آمریکا برخوردارند در جریان این عملیات که حدود 35 روز به طول انجامید شهرک های « هجین،البوحسن، البوخاطر،الکشمه،الشعفه،باغور تحتانی، الرمیلان را به همراه بخش های وسیعی از باغور فوقانی» به تصرف درآوردند و خود را به نزدیکی شهرک « البوبداران» رساندند. آمریکا که قبلا بسیاری از فرماندهان داعش حاضر در این محل را به منطقه ای نامعلوم انتقال داده بود در پی تثبیت موقعیت کردها در شرق فرات و سلطه بر میادین نفتی این قسمت از خاک سوریه است.
 
 
بیست و پنجم دی ماه موج دیگری از حملات در نوار ساحلی شرق رود فرات از سر گرفته شد و نیروهای شبه نظامی کُرد پس از درگیری های سنگین توانستند مواضع خود را به طور کامل در حومه جنوبی شهرک البوبدران تثبیت کنند تا راه برای پیشروی به سمت شهرک راهبردی « السوسه» باز شود.
 
 
به گفته منابع میدانی، شبه نظامیان کُرد در جریان درگیری های روز بیست و پنجم دی ماه، حدود ۱۹ منطقه و ایستگاه دفاعی تروریست‌های داعش را در حومه جنوبی شهرک البوبدران به تصرف درآوردند و یک کیلومتر در عمق پیشروی کردند.
 
به گزارش گروه بین الملل رجانیوز، شبه نظامیان کُرد روز بیست و نهم دی ماه نیز پس از درگیری های نفس گیر 4 روزه توانستند شهرک « العالیات» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند و نخستین گام را برای پیشروی به سمت شهرک مهم « السوسه» برداشتند.
 
 
نیروهای شبه نظامی کُرد پس از تصرف شهرک « العالیات» به سمت شهرک السوسه پیشروی کردند و پس از درگیری سنگین این شهرک را به سیطره درآوردند تا دومین پیروزی میدانی را در روز بیست و نهم دی به نام خود ثبت کنند.
 
در ادامه این عملیات نیز بخش‌های وسیعی از کوه باغور در حومه شرقی شهرک باغورفوقانی به تصرف شبه نظامیان کُرد درآمد تا مساحت تحت اشغال عناصر تروریستی داعش در شرق رود فرات به 30 کیلومتر مربع کاهش یابد.
 
 
شبه نظامیان کُرد،پس از درگیری های سنگین 6 روزه به پیشروی های میدانی ادامه دادند و توانستند شهرک های « موزان و صفافنه» را به همراه بخش های وسیعی از شهرک « الشجله» به تصرف خود درآوردند و تروریست های داعش را به سمت شهرک « المراشده» عقب برانند.
 
به گزارش گروه بین الملل رجانیوز، پنجم بهمن ماه امسال حدود هزار تن از اهالی شرق رود فرات موفق شدند خود را از مناطق تحت اشغال گروهک تروریستی داعش به مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد برسانند.
 
با تنگ تر شدن حلقه محاصره در نوار ساحلی شرق رود فرات، حدود ۲۰۰ تن از عناصر تروریستی داعش که ملیت «عراقی، پاکستانی، ترکیه‌ای و فرانسوی» داشتند به همراه خانواده‌ سلاح را بر زمین گذاشتند و تسلیم شبه نظامیان کُرد شدند.
 
 
نیروهای شبه نظامی کُرد در جریان درگیری های سنگین نیز توانستند بخش های وسیعی از شهرک باغور فوقانی را از سیطره عناصر تروریستی داعش خارج کنند و مناطق تحت اشغال را به حدود 15 کیلومتر مربع کاهش دهند.
 
دوازدهم بهمن ماه امسال، شبه نظامیان کُرد به روند پیروزی های میدانی ادامه دادند و در نهایت با وارد کردن ضربات مهلک به عناصر تروریستی داعش توانستند مساحت اشغالی را در نوار ساحلی شرق رود فرات به 9 کیلومتر برسانند.
 
 
به گزارش گروه بین الملل رجانیوز، اگر چه بازمانده های گروه تروریستی داعش در بازه زمانی سیزدهم تا هفدهم بهمن ماه با ضد حملات توانستند توازن قدرت را تا حدودی تغییر دهند و با تصرف دوباره برخی از مناطق از دست رفته، مساحت اشغالی را به حدود 30 کیلومتر مربع افزایش دهند اما این روند موقت بود و مدت زیادی به طول نیجامید و شیه نظامیان کُرد مجددا توانستند ابتکار عمل را در دست گیرند.
 
بیست و یکم بهمن ماه، شبه نظامیان کُرد پس از درگیری های سنگین 4 روزه توانستند شهرک «باغور تحتانی» و مناطق «هرسه و العرقوب» را دوباره به تصرف دربیاورند و حلقه محاصره تروریست های داعش را در بخش‌هایی از روستای «صفافنه»، حومه غربی شهرک «الشجله»، حومه شمالی شهرک باغور فوقانی و منطقه «وادی علی» تنگ تر کنند و مساحت اشغالی را به 19 کیلومتر مربع کاهش دهند.
 
نیروهای شبه نظامی کُرد پس از 3 روز درگیری های نفس گیر به روند پیشروی ها و موفقیت های میدانی در نوار ساحلی شرق رود فرات ادامه دادند و با تصرف معدود مناطق اشغالی توانستند مساحت تحت اشغال داعش را به کمتر از یک کیلومتر مربع برسانند.
 
 
در حال حاضر، بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات در مزارع جنوبی و جنوب غربی حومه شهرک باغوز فوقانی در محاصره نیروهای شبه نظامی کُرد هستند.
 
یک منبع میدانی در گفت وگو با گروه بین الملل رجانیوز از مذاکرات پنهانی شبه نظامیان کُرد و عناصر تروریستی داعش با نظارت ائتلاف غربی خبر داد و افزود: برخی خبرهای تایید نشده حکایت از آن دارد که توافق های میان طرفین در حال به دست آمدن است که براساس آن بازمانده های عناصر تروریستی داعش به حومه منطقه التنف در جنوب استان حمص سوریه یا صحرای استان الانبار عراق منتقل می شوند.
۹۷/۱۱/۲۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی