حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بایگانی آذر ۱۳۹۶ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

۳۶۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

حضرت امام علی (ع): آفت عالِمان ، حبّ ریاست است

http://kowsarblog.ir/media/blogs/astaneh/quick-uploads/hadithgraphy366-1.jpg

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۶
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

بازنده ی امتحان های دشوار + عکس

http://astaneh.kowsarblog.ir/media/blogs/astaneh/khazaei_0-1.jpg?mtime=1476685104

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۲
حسن حیدری
پنجشنبه 30 آذر 1396 ساعت 14:33
شناسه خبر : 281395
 دو روز است که کپسول اکسیژن تنها مانده و از دست تو نفس راحت می‌کشد. اما من و مادر و خواهرم غبطه می‌خوریم. حالا می‌فهمم معنی صبر و سوختن را که تو هر شب مقابل چشم ما سوختی و مزد اخلاصت را بعد از ٣٠ سال گرفتی. مبارکت باشد!
دو روز است که کپسول اکسیژن تنها مانده و از دست تو نفس راحت می‌کشد. اما من و مادر و خواهرم غبطه می‌خوریم. حالا می‌فهمم معنی صبر و سوختن را که تو هر شب مقابل چشم ما سوختی و مزد اخلاصت را بعد از ٣٠ سال گرفتی. مبارکت باشد!

گروه فرهنگی-رجانیوز: مراسم تشییع جانباز شهید علی خوش‌لفظ صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم تهران در حوزه هنری تشییع شد.

 

در این مراسم  حسین محمدی معاون بررسی دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از دفتر رهبر انقلاب، سردار نقدی، سردار فضلی، سردار یزدی، حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس،محمدباقر قالیباف و جمعی دیگر از مسئولین  و رزمندگان جبهه و جنگ حضور داشتند.

 

سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ دقایقی به سخنرانی پیرامون شخصیت این شهید عزیز پرداخت و گفت: شهید علی خوش‌لفظ از کسانی بود که همیشه منتظر انجام تکلیف بود. ای کاش احمد متوسلیان امروز در میان ما حضور داشت تا از ایثارگری و رشادت‌های شهید علی خوش‌لفظ حرف می‌زد. کاش سردار همدانی بود و تعریف می‌کرد که چگونه جراحت در بدن خوش‌لفظ بود و به راه مقاومت ادامه می‌داد.

 

 

وی بیان داشت: این شهید عزیز اسوه و اسطوره مقاومت بود و علیرغم همه مجروحیت‌هایش هیچ‌وقت محدودیت برای دفاع از انقلاب اسلامی قائل نبود و این روح بزرگ خوش‌لفظ بود که جسم زخمی او را به جلو هدایت می‌کرد.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: جوانان می‌توانند زندگی این شهید را الگو قرار دهند. شهادت مزد پرافتخار خوش‌لفظ بود. ایثارگری و سبک زندگی او برای ما ارزشمند است. باید زندگی خوش لفظ را ببینیم و زندگیمان را بر اساس آن تنظیم کنیم.

 

وی با بیان اینکه ارزش خوش‌لفظ به زندگی او بود، اظهار داشت: امروز با افتخار از لحظات زندگی خوش‌لفظ درس می‌گیریم. او در برابر شرایط سخت و مجروحیت‌های سخت ایستادگی کرد و هیچ‌گاه نگفت، نمی‌تواند.

 

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت:‌ نگاه فرهنگی خوش لفظ او را در میان رزمندگان ماندگار کرد. این نوع نگاه باید در دفاع از انقلاب و مردم گسترده یابد. مسیری که شهدا رفتند دست پاکی، چشم پاکی، مردم‌داری و راه ولایت بود. امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را برویم. زندگی امروز ما بر اثر فداکاری خوش‌لفظ هاست.

 

وی در پایان گفت:‌ موشک هایی که حسن مقدم برای ما به یادگار گذاشته دشمن را به وحشت می‌اندازد اما بیشتر از آن دشمن از این تفکر میترسد. آنجا که امام فرمود: اگر تفکر بسیجی باشد دشمن چشم طمعش را از کشور بر می‌دارد و به دشمنان اجازه هیچ اشتباهی نمی‌دهد چون می‌دانند جوانان ما با تفکر بسیجی در صحنه هستند.

 

 

پس از سخنرانی سردار یزدی متن پیام مقام معظم رهبری، آیت الله نوری همدانی، سردار محمد باقری و سردار قاسم سلیمانی قرائت شد و سپس طاها خوش لفظ ضمن قدردانی از حضور آحاد مردم در جمع تشییع کنندگان گفت: دو روز است که کپسول اکسیژن تنها مانده و از دست تو نفس راحت می‌کشد. اما من و مادر و خواهرم غبطه می‌خوریم. حالا می‌فهمم معنی صبر و سوختن را که تو هر شب مقابل چشم ما سوختی و مزد اخلاصت را بعد از ٣٠ سال گرفتی. مبارکت باشد!

 

یکی دیگر از برنامه های تشییع شهید علی خوش لفظ غزلی بود که توسد علیرضا قزوه شاعر انقلابی خوانده شد. وی در رثای این شهید اینگونه سروده بود:

 

خوش می‌روی خوش لفظ خوش معنا خداحافظ

ای موج تر از موج ای دریا خداحافظ

هر روز در آیینه‌ی مهتاب پیدایی

ای ماه ای پیدا تر از پیدا خداحافظ

هر بار شد وقت وداع و وقت دلتنگی

از تو سلام الله بود از ما خداحافظ

حالا سلام ای کشته‌ی صبر و سکوت شهر

حالا سلام ای هم صدا حالا خداحافظ

تنها تر از الوند می‌بینم تو را

ای کوه، ای کوه‌تر از کوه ای تنها خداحافظ

دلتنگم از خوش لفظی مستان دنیایی

اما توی ای دلتنگ از دنیا خداحافظ

در پشت ابری از نفس تنگی شدی پنهان

در خود شکستم آه تا گفتی خداحافظ

در بارش شمشیر و تنهایی کجا رفتی؟

آیینه دار ظهر عاشورا خداحافظ

ای خاطرات روی هم آوار یادت سبز

دیروز من، امروز من، فردا خداحافظ

دنیا به چشمت همچو پای افزار پرپینه است

بعد از علی، اُف بر تو ای دنیا خداحافظ

 

 

همچنین در این مراسم میثم مطیعی از مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت خاندان پیامبر اسلام(ص) پرداخت و ضمن گفتن خاطره ای از این شهید عزیز گفت: اواخر عمر دنیایی شهید خوش‌لفظ که در آلمان بود در ماه محرم من به ایشان پیام دادم. گفت: «فلانی اینجا بدون روضه سید الشهدا(ع) خیلی دلگیر است.» آمدیم ازت قول شفاعت بگیریم و به این امید آمدیم. مایی که گرفتار نفس عماره هستیم.

 

 

در پایان این مراسم پیکر شهید خوش لفظ بر دستان تشییع کنندگان از حوزه هنری به سمت پل حافظ بدرقه شد تا پیکر مطهرش برای دفن به زادگاهش همدان منتقل شود.

 

 

 

 

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۲
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

پیام امام امت به اجلاس سراسری نماز


روی تصویر کلیک نمایید

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۲۰:۲۹
حسن حیدری
۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۲۰:۲۳
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

امام امت: باید اقتصاد را از نفت خلاص کنیم

http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/10531513663210299985.png

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۲۰:۱۲
حسن حیدری

http://dl.rmarof.com/fileupload/pic/Olama/Motahari.JPG

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۵
حسن حیدری

http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/10531513634137925815.png

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۱
حسن حیدری

http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/10531513830724124009.png

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۹:۱۸
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

چر دولتمردان ما از اخم دشمن می ترسند؟

عکس و تصویر بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا رسول الله (ص) السلام علیک یا امیرالمومنین امام ...

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۹:۱۶
حسن حیدری