حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بایگانی خرداد ۱۳۹۴ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

۱۹۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

با اندروید خبرنگاری آنلاین و منحصر به فرد برای رژیم صهیونیستی می شوید!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یک چهارم برنامه‌های اندرویدی سارق هستند

بررسی‌های محققان نشان می‌دهد که از هر چهار برنامه نصب شده بر روی گوشی‌های اندرویدی یکی دست به سرقت داده‌های کاربران و دیگر اقدامات غیرقانونی می‌زند.
 به گزارش مشرق، بر همین اساس 25 درصد برنامه‌های اندرویدی بعد از نصب اقداماتی را انجام می دهند که هیچ ارتباطی با وظایف اصلیشان ندارد. از جمله این اقدامات می توان به ردگیری فعالیت‌های کاربران و جمع آوری داده های شخصی آنها اشاره کرد.

از جمله این برنامه‌ها می توان به بازی های محبوبی همچون My Talking Tom و Swamp Attack اشاره کرد که به طور رسمی در فروشگاه گوگل پلی هم عرضه شده اند. در هریک از این دو بازی بیش از 20 ابزار ردگیری وجود دارد.

تحقیقات موسسه استرالیایی NICTA همچنین نشان می دهد که 100 برنامه پولی اندرویدی برتر عرضه شده در گوگل پلی هر یک به طور متوسط دارای 1.3 ابزار ردگیری اطلاعات هستند.

بررسی‌ها نشان می دهد از این طریق حجم زیادی از اطلاعات شامل فهرست تماس های کاربران و تاریخچه استفاده آنها از مرورگرهایشان به سرقت رفته و در اختیار اشخاص و گروه های ثالث قرار می گیرد.

فروشگاه آنلاین گوگل پلی حاوی بیش از یک میلیون برنامه همراه است و تاکنون بیش از 50 میلیارد بارگذاری برنامه از آن صورت گرفته است. کارشناسان امنیتی بارها از گوگل به علت بی توجهی به میزان امنیت برنامه های عرضه شده در این فروشگاه انتقاد کرده اند.

تحقیق جداگانه ای که در سال 2014 در مورد 10 برنامه برتر فروشگاه گوگل پلی صورت گرفته بود، نشان می داد که تمامی آنها از کاربران جاسوسی می کنند.
منبع: فارس
۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۱
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

شهیدچمران ، مصطفای الهی بود

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۶
حسن حیدری

مهاجرین افغانستانی که چندین دهه است در ایران به سر می برند به اندازه ی چهار استان در ایران جا اشغال کرده اند و آن وقت ما از کمبود منابع، کمبود آب، گرانی، مصرف بی رویه و بیکاری می نالیم.!!

آیا قرار است هر کس از اسلام ناب محمدی(ص)دفاع کند باید در ایران مستقر و ماندگار شود؟

اگر اینطور باشدکه کلّ مردم ایران باید سالها پیش در کشورهای فلسطین، بوسنی، لبنان، عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و... برای همیشه سکنی می گزیدند!

شهدای نهضت اسلامی و شهدای مدافعین حرم نور چشم مردم ما هستند اما آیا قرار است هر کس مدافع حرم شد و با استکبار جهانی مبارزه کرد مردم کشورش برای همیشه به ایران کوچ کنند؟!

چه دستان مرموزی در میان هست که افغانی های مهاجر را در ایران نگه می دارد؟

ما مهمان خود را از هر کشوری باشد تکریم می کنیم اما تکریم بدین معنی نیست که بگوییم برای همیشه کشورتان را ترک کنید و در ایران سکنی گزینید!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تبلیغات داعش در افغانستان+تصاویر

داعش با توزیع بروشورهایی در منطقه کوت در استان «ننگرهار» افغانستان، مردم این کشور را برای پیوستن به این گروهک تشویق کرد.

سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: داعش با انتشار تصاویری از تبلیغات خود در منطقه کوت استان ننگرهاری افغانستان به دنبال تشویق مردم برای پیوستن به این گروهک تروریستی است.

این گروهک از چندی پیش در افغانستان که آن را ولایت خراسان نامیده، مشغول فعالیت و جنایت است و طی روزهای اخیر دو غیر نظامی افغانی را به اتهام جاسوسی سر بریده است.

گفتنی است که غیر نظامیان ذبح شده توسط اعضای داعش اولی فردی به نام «دور خان» در منطقه ننگرها و دیگری شهروندی به نام محمد الله در منطقه شبرهار این ایالت بود که به اتهام جاسوسی برای دشمنان این گروهک سر از تنشان جدا شد.

با  نفوذ داعش به افغانستان، طالبان با ارسال پیامی به ابوبکر البغدادی خواستار خودداری از تشکیل گروهک‌های تروریستی وابسته به داعش در خاک این کشور شد.

طالبان در این پیام آورده است: ما هرگز اجازه هیچ‌گونه فعالیت جهادی تحت لوای دیگر گروه‌ها را در خاک افغانستان نخواهیم داد و در صورتی‌که افراد مرتبط با داعش مشکلاتی را برای طالبان در افغانستان ایجاد کنند، ما نیز ناچار به واکنش خواهیم شد.

در پی شکست‌های پی‌درپی داعش در مناطق مختلف عراق و سوریه، این گروهک از هر وسیله‌ای برای جلب همکاری و حمایت مردم در مناطق و کشورهای دیگر استفاده می‌کند؛ از اعدام‌های وحشیانه تهدیدآمیز تا تطمیع و پخش پول، امکانات و تبلیغات.

در ادامه تصاویری را از تبلیغات داعش در افغانستان مشاهده می‌کنید:

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰
حسن حیدری
اسحاق جهانگیری، معاون اول و رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، در حالی طی ماه‌های اخیر به طور مکرر به تخلفات دولت قبل اشاره کرده که خود او در دوره وزارتش در دولت اصلاحات، با یک پرونده تخلف ۶۰.۸۲۵.۳۷۸.۰۰۰ ریالی روبروست.

مشرق: اسحاق جهانگیری رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران و معاون اول حسن روحانی، در ماه‌های اخیر، بارها به ذکر تخلفات کلان دولت قبل پرداخته است.


جهانگیری به نوعی نقش اول کابینه روحانی را در هجمه به دولت قبل و ذکر اغراق‌آمیز مفاسد اقتصادی آن دوران بر عهده دارد. 

وی در چند وقت اخیر بارها به فساد کلان مربوط به بابک زنجانی اشاره کرده و چند بار هم آمار نادرست و اغراق‌آمیز به دولت قبل نسبت داده است؛ مثل واردات ۷۰۰ میلیارد دلاری دولت احمدی‌نژاد از چین یا نامشخص بودن محل خرج ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد خصوصی‌سازی هشت سال قبل.

مواضع رسانه‌ای جهانگیری درباره مفاسد دولت قبل، از آن جهت حائز اهمیت است که وی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور، ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را هم بر عهده دارد؛ بنابراین آمار و ارقامی که وی هر چند وقت یک بار درباره تخلفات دولت قبل مطرح می‌کند، اینطور در رسانه‌ها و اذهان مردم جا می‌افتد که گویی این آمار و ارقام نتیجه رسیدگی‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به تخلفات دولت قبل بوده است. 

این در حالی است که خلاف واقع بودن برخی آمار و ارقام اعلامی جهانگیری و تناقض آنها با آمارهای رسمی دولت، نشان می‌دهد جهانگیری بیشتر به فکر کار سیاسی در این باره است.

* تذکرات رهبری 

در نهایت پس از آن که اظهارات حاشیه‌ای مسئولان دولتی خصوصا جهانگیری درباره مفاسد دولت قبل در اوایل سال جاری به اوج خود رسید، رهبر معظم انقلاب در روز نهم اردیبهشت ماه سال جاری حرف آخر را در زمینه مبارزه با فساد زدند که از طرفی نشان از نارضایتی ایشان از عملکرد مسئولین دولتی در مسئله مبارزه با فساد داشت و از طرفی بر عملکرد پوپولیستی و ژورنالیستی برخی از مسئولین در این زمینه اشاره می‌کرد که یکی از مخاطبان خاص آن،‌ جهانگیری بود.

رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران سراسر کشور فرمودند: «حالا اسم فساد زیاد آورده می‌شود. حرف زدن راجع به فساد که فایده‌ای ندارد؛ با «دزد دزد» گفتن، دزد از دزدی دست برنمی دارد؛ باید رفت، وارد شد. مسئولان کشور، روزنامه که نیستند که راجع به فساد حرف میزنند. بله، روزنامه راجع به فساد ممکن است حرف بزند، من و شما که مسئول هستیم باید اقدام کنیم؛ حرف دیگر چیست؟ وارد بشوید؛ [ اگر] بلدیم اقدام کنیم، جلوی فساد را به‌معنای واقعی کلمه بگیریم.»

البته این اولین بار نبود که رهبر معظم انقلاب به برخورد شعاری مسئولان دولت یازدهم با مفاسد اقتصادی، واکنش نشان می‌دادند. سال گذشته نیز رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه اسحاق جهانگیری، درخصوص درخواست از رهبر انقلاب جهت صدور پیام برای "همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد" فرمودند: «نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می‌کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه‌ای بکند؟ 

مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه‌ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.»

* بازگشت جهانگیری به مبارزه شعاری

اما در حالی که به نظر می‌رسید با تذکرات رهبر معظم انقلاب، دولتمردان از برخورد شعاری و ژورنالیستی با مفاسد اقتصادی دست بکشند، افرادی چون جهانگیری دوباره با آمارهای بعضا نادرست به عرصه شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی بازگشتند.

به عنوان نمونه، چندی پیش جهانگیری مدعی شد: ۱۰۰ میلیارد دلار از محل واگذاری‌های انجام شده در دولت گذشته معلوم نیست، کجاست؟

این اظهارنظر جهانگیری مجددا با استقبال رسانه‌های ضدانقلاب و تجدیدنظرطلبان داخلی مواجه شد که چنین سخنانی را به منزله نفوذ فساد در اصل نظام اسلامی تعبیر می‌کنند.

در پاسخ به اظهارات جهانگیری، محمدکاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت یادداشتی نوشته که در آن علاوه بر اثبات نادرستی رقم اعلام‌شده از سوی جهانگیری، به یک پرونده تخلف مربوط به وی نیز اشاره شده است.

انبارلویی در پاسخ به سخنان جهانگیری درباره سرنوشت نامعلوم ۱۰۰ میلیارد دلار واگذاری دولت قبل نوشته است: اسناد واگذاری‌ها در نهادهای مربوط وجود دارد، قانون واگذاری‌ها مشخص است. سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت‌های دولتی چشم بیدار دولت در واگذاری‌ها بوده است.

خزانه‌داری کل، وزارت اقتصاد و دارایی، بانک‌های عامل و ... حساب و کتاب آن را دارند. چگونه است که طی این دو سال هیچ یک از نهادهای مربوط و مسئول در این زمینه صدایشان در نیامده است و آقای معاون اول افتخار کشف این مفسده را به نام خود ثبت کرده است؟

پرونده تخلف میلیاردی اسحاق جهانگیری در دیوان محاسبات

انبارلویی با اشاره به نقش دیوان محاسبات در نظارت بر عملکرد مالی دولت، نوشته است: جناب آقای رحمانی فضلی رئیس دیوان محاسبات کشور در ۸ ساله دولت‌های نهم و دهم بوده و اکنون دو سال است وزیر کشور دولت یازدهم است. 

چگونه است از کشف اعجاب‌آمیز معاون اول رئیس جمهور بی‌اطلاع باشد؟ او که هر سال تفریغ ریال به ریال بودجه‌های سنواتی در این ۸ سال را داده است، خبر ندارد که این ۱۰۰ میلیارد دلار کجاست؟ 

بخش مهم مطلب انبارلویی آنجاست که از وی از تخلف جهانگیری در دوره وزارت صنایع در دولت اصلاحات خبر می‌دهد؛ تخلفی که اتفاقا رحمانی فضلی عهده‌دار رسیدگی به آن بوده است: آقای رحمانی فضلی در زمان تصدی خود در دیوان محاسبات که تخلف آقای جهانگیری هنگام تصدی وزارت صنایع در سنوات ۸۱ تا ۸۴ را در پرونده ۸۴۱/۴۱۸/۲ط/ی به تاریخ ۲۰/ ۱۰/ ۸۹ در رصد داشته و دریافت و پرداخت‌های خلاف قانون منتهی به تضییع حقوق دولت را به مبلغ ۶۰.۸۲۵.۳۷۸.۰۰۰ رصد می‌کرده، چگونه واگذاری‌ها در مقیاس ۱۰۰ میلیارد دلار را رصد نمی‌کرده است؟ 

از دیوان محاسبات و دفتر معاون اول رئیس‌جمهور انتظار می‌رود سرنوشت رسیدگی به این تخلف را اعلام کنند، زیرا اگر تخلف ۶۰ میلیارد ریالی جهانگیری اثبات شده باشد، آنگاه این سؤال پیش می‌آید که آیا فردی با سابقه تخلف، برای تصدی ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شایستگی دارد؟
۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۵
حسن حیدری
۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۱
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

روش استکبار این است ...


بخشی از سخنان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)در خصوص روشهای استکبار :

* «امروز آن چیزى که لازم است براى ملّت ما، اوّلاً اتّحاد و اتّفاق ملّى است. دودسته کردن مردم، جدا کردن مردم، شعارهاى تفرقهانگیز دادن میان مردم - به هر عنوانى - خطا است؛ این بر ضدّ منافع ملّت ایران و بر ضدّ آرمانهاى ملّت ایران است. اتّحاد و اتّفاق. مردم مسئولین را کمک کنند، دولت را کمک کنند.
 دولتىها هم بدانند که آنچه میتواند آنها را بر انجام وظیفهى خودشان قادر کند تکیه بر نیروى داخلى است؛ تکیه بر نیروى مردم است. من بارها این را عرض کردم در جلسات عمومى و همچنین در جلسات خصوصى با مسئولین دولتى، نگاهشان به دست بیگانه نباشد. بله، امروز دشمنان براى ملّت ایران با تحریم مشکل درست کردند؛ خب، حالا اگر آمدند شرط برداشتن تحریم را یک چیزى قرار دادند که شما غیرتت نمیگنجد که آن را انجام بدهى؛ چه کار میکنید؟ شرط میگذارند دست از اسلام بردارید، دست از استقلال بردارید، دست از حرکت به سوى علم بردارید، دست از فلان پدیدهى افتخارآمیز بردارید تا ما تحریم را برداریم؛ شما چه کار میکنید؟ قطعاً قبول نمیکنید. یقیناً هیچ مسئولى در کشور قبول نمیکند که شرط برداشتن تحریمها، مثلاً فلان مسئلهى اساسى و فلان مسئلهى آرمانى باشد. البتّه دشمن فعلاً نمىآید با آرمانها، معارضهى صریح بکند؛ چرا، اگر ما عقبنشینى کردیم، بهصراحت هم میرسد؛ امّا امروز اینجور نیست که دشمن صریح بیاید با آرمانها معارضه بکند و شرط قرار بدهد لکن باید هوشیار بود؛ فهمید که این پیشنهاد، این حرف، این اقدام ازسوى دشمن با چه هدفى دارد انجام میگیرد. خب، هیچ مسئولى معلوم است که راضى نیست و موافق نیست که در مقابلِ دشمنان کوتاه بیاید و براى اینکه مثلاً تحریمها برداشته بشود یا کم بشود، از آرمانها دست بردارند؛ خیلى خب، حالا که اینجور است، پس شما بیایید کارى کنید که کشور در مقابل تحریمها مصونیّت پیدا کند؛ اقتصاد مقاومتى یعنى این. فرض را بر این بگذارید که دشمن، برداشتن تحریم را متوقّف به چیزى میکند که شما حاضر نیستید آن را قبول کنید - اینجور فرض کنید قضیّه را - کارى کنید که تحریم بىاثر بشود. بارها ما گفتهایم کارى کنید که وابستگى مالى کشور به نفت کم و کم و کمتر بشود؛ خب، شما ملاحظه میکنید در ظرف مدّت کوتاهى قیمت نفت را به نصف میرسانند. وقتى ما وابسته به نفت باشیم، مشکل براى ما درست میشود؛ این فکر را باید کرد. ازجملهى بزرگترین مسئولیّتهاى مسئولین کشور همین است که کارى کنند اگر دشمن دلش نخواست تحریم را بردارد، به رونق کشور و پیشرفت کشور و رفاه مردم ضربهاى وارد نشود؛ راه آن چیست. راه آن این است که مراجعه کنیم به درون کشور، به درون ملّت، از نیروهاى درونى کشور استفاده کنیم و راههایى وجود دارد؛ آدمهاى صاحبنظر، آدمهاى کارشناس و بااخلاص، گواهى میدهند که راههایى وجود دارد که انسان بتواند به خودش متّکى باشد. این وظیفهى مسئولین کشور و مسئولین دولتى است، چشم ندوزند به دست بیگانه؛ بیگانه یکوقت مایل است فشار وارد بیاورد، شما هرچه عقبنشینى کنید، مىآیند جلو؛ هرچه شما یک قدم عقب بروید، آنها یک قدم مىآیند جلو؛ دستگاه استکبار، دستگاه ترحّم و انصاف و انسانیّت و ملاحظه که نیست؛ هرچه شما عقب بروید، آنها جلو مىآیند. فکر اساسى بکنید. فکر اساسى این است که کارى کنید که کشور از اَخم دشمن ضربه نبیند، از تحریم دشمن لطمه نخورد؛ و راههایى هست، کارهایى هست که میشود کرد؛ بعضى را هم کردهاند و موفّق بوده است و جواب داده است؛ میشود کارهایى کرد؛ میشود این حربه را از دست دشمن گرفت

* «ما عزّت خود را که به‌وسیله‌ی اسلام و نظام اسلامی و حرکت انقلابی و نگاه انقلابی و آرمانهای انقلابی به‌دست آمده است، از دست نخواهیم داد. امروز دشمنان مشغول چالش هستند و هر روزی یک‌جور چالشی را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار میدهند؛ ما ابائی نداریم، ما بیمی نداریم. اگر ما جسم بی‌جان و بی‌تحرّکی بودیم، علیه ما چالشی وجود نداشت؛ ما متحرّکیم، ما زنده‌ایم، ما روبه‌رشدیم، ما فعّالیم، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که در مقابل ما چالش به‌وجود بیاید و با قدرت، با توکّل به خدای متعال، با اعتماد به وعده‌ی الهی و با تکیه‌ی به نفس و اعتماد به نفس از این چالشها عبور خواهیم کرد. دشمنان ما بد فهمیدند، ملّت ایران را بد شناختند، مسئولین جمهوری اسلامی را درست نشناختند که حرف زور میزنند. در همین قضایای مذاکرات مربوط به مسائل هسته‌ای زورگویی میکنند، حرف میزنند؛ این نشانه‌ی آن است که ملّت را نشناخته‌اند؛ نشانه‌ی آن است که دولت ما را نشناخته‌اند؛ دولت ما هم تسلیم نخواهد شد، دولت ما هم جزو ملّت است، از سر همین ملّت است، برآمده‌ی از میان همین ملّت است، با همین آرمانها پیش رفته‌اند، با همین آرمانها رشد پیدا کرده‌اند. هرچه یک دولتی، یک ملّتی، مسئولینی در مقابل این دشمن عقب‌نشینی کنند، آنها جلو می‌آیند؛ آنها زیاده‌طلبند؛ آنها جز به استکبار و استعمار و سلطه‌ی بر ملّتها به چیزی قانع نیستند؛ هرچه بتوانند جلو می‌آیند؛ باید دیواره‌ی مستحکمی از عزم و توکّل و اقتدار ملّی در مقابل آنها به‌وجود آورد.»
دانشگاه افسری امام حسین (ع) ۱۳۹۴/۰۲/۳۰

* «وقتی که اجازه نمیدهند که شما برای زمین خودت از بیرون آب بیاوری، باید چاه حفر کنی و از درون زمین خودت آب بیرون بیاوری تا محتاج ‌آب آن همسایه‌ی بخیل نباشی؛ باید از درون خود استمداد کنیم و بتوانیم کارها را پیش ببریم.»
حرم مطهر رضوی ۱۳۹۴/۰۱/۰۱

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴
حسن حیدری

حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی):

«هر کدام از شماها یک نسخه‌ی قرآن در جیب بغلتان داشته باشید؛ اگر در جایی منتظر کاری می ایستید و فراغتی پیدا می کنید - یک دقیقه، دو دقیقه، پنج دقیقه، نیم ساعت - قرآن را باز کنید و به تلاوت آن مشغول شوید، تا با این کتاب انس پیدا کنید.»

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

چمران ؛ مرد همه ی میدان ها

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۰
حسن حیدری

حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی):      ۱۳۸۷/۰۸/۲۹

«از ما خواسته شده که در حال نماز دلمان را ببریم به پیشگاه پروردگار؛ از دلمان حرف بزنیم، با دلمان حرف بزنیم؛ اینها مهم است. این را در وضع ترویج نماز، در نمازی که خود ما میخوانیم، نمازی که به دیگران تعلیم میدهیم، این نکته‌ی روح نماز را باید توجه کنیم.... اهمیت نماز که واقعاً برای ما توصیفش هم شاید ممکن نباشد. امام صادق (علیه‌السّلام) در بیمارىِ رحلت به وصىّ‌شان میفرمایند که: «لیس منّی من استخفّ بالصّلوة»؛ از ما نیست کسی که نماز را سبک بشمارد. استخفاف یعنی سبک شمردن، کم‌اهمیت شمردن.» 

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

افطاری ساده / قناعت یعنی به اندازه مصرف کردن


برای استفاده از بیانات مربوطه،روی تصویر کلیک نمایید
۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۸
حسن حیدری