حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید سخنرانی سیزده آبان :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد ‌لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الطّیبین الطّاهرین المنتجبین المعصومین سیّما بقیّة‌الله فی الأرضین حجت بن العسکری ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

تبریک و تهنیت عرض می کنیم شکست هیمنه ی آمریکا در یوم الله سیزده آبان 58 و انقلاب دوم را به شما دانش آموزان گرامی.

دانش آموزان عزیز؛ امروز 13 آبان است و روز، روز شما / گرامی باد به شما این روزخدایی .

ایام اربعین حسینی را گرامی می داریم و به روان پاک شهدای اسلام و انقلاب و شهدای مدافع حرم و شهدای دانش آموز و شهدای معلم سلام و درود می فرستیم.

الهی شکر به یوم الله 13 آبان – الهی شکر به حضرت امام خمینی (ره) – الهی شکر به دانش آموزان و دانشجویان انقلابی – الهی شکر به استکبارستیزان عالم. الهی شکر به شیربچه های انقلابی کشورمان یعنی سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ، الهی شکر به حزب الله لبنان و انصارالله یمن و حشد الشعبی عراق و مبارزین غیور سوریه و ملت مقاوم و مظلوم فلسطین.

بچه های عزیز! بخش اعظم مناسبت امروز متعلق به شما دانش اموزان است به قول امام عزیزمان:« روز سیزده آبان به خودی خود با روزهای قبل و روزهای بعد تفاوتی ندارد؛ اما یک نماد است. نماد یعنی چه؟ یعنی یک رمزی که پشت سر خود و در دل خود، معانی فراوانی نهفته دارد. انسان یک کلمه بر زبان می آورد، معانی و حقایق بسیاری در دل این کلمه هست؛ سیزده آبان از این قبیل است»

اولین مناسبت امروز مربوط به تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سیزدهم آبان سال 1343 به خاطر یک سخنرانی پرشوری که چند روز قبلش در شهر مقدس قم علیه اقدامات شاه خائن و قانون ظالمانه ی کاپیتولاسیون ایراد فرمودند بود که در آن حق حاکمیت مطلق شیطان بزرگ یعنی آمریکا بر جامعه اسلامی و ملت ایران رسمیت یافته بود و در مقابل تمام جنایات نیروهای نظامی آمریکایی در ایران که حدود 50 ، 60 هزار نفر بودند هیچ فرد ایرانی و حتی دادگاه های ایران نیز نمی توانست کوچکترین اعتراضی بکند. اما امام آمد و علیه این قانون شاهنشاهی – آمریکایی اعتراض کرد و مزدوران شاه بلافاصله امام را از کشورمان بیرون  و به کشور ترکیه تبعید نمودند .

مناسبت دیگر امروز مربوط به سیزدهم آبان ماه 1357 می باشد که دانش آموزان مدارس مختلف همراه با دانشجویان به طرفداری امام پرداخته و علیه رفتارهای ضد دینی شاه خادن و وطن فروش، شعار الله اکبر و مرگ بر شاه سردادند و جلادان مزدور آمریکا از اینها انتقام گرفتند و روی این دانش آموزان و دانشجویان انقلابی آتش گشودند و تعدادی از آنها را به شهادت رساندند.

دانش آموزان عزیز!  قدر خودتان را بدانید قدر انقلابی که با ایثارگری هزاران زن و مرد و  پیر و جوان  به دست آمده است بدانید. سفارش و وصیت تمامی شهدا این است که پیرو ولایت و امام باشید انقلاب را خوب نگهداری کنید و در مقابل دشمنان مقاومت نشان دهید که خدا با شماست و پیروزی نهاییِ غلبه مستضعفین بر مستکبرین بسیار نزدیک است.

محمد رضا شاه خائن در دی ماه 1357 از ایران فرار کرد و انقلاب اسلامی به لطف و عنایت خدای متعال و جانفشانی مردم بزرگوار کشورمان به رهبری حضرت امام روح الله سلام الله علیه در 22 بهمن 1357 به پیروزی نهایی رسید. اما کسانی که طرفدار شاه بودند و نیز دولت استعماری و مستکبر آمریکا که شاه را سرکار آورده بود از حرکت انقلابی مردم و شعارهای ضد آمریکایی آنها ناراحت بودند و منافع خود را از دست رفته می دیدند در سفارت آمریکا جمع می شدند و برعلیه انقلاب نوپای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران نقشه های خائنانه می کشیدند و توطئه می کردند و به ترور افراد و مسئولین جمهوری اسلامی می پرداختند. اما زهی  خیال باطل که مگر انقلاب اسلامی پیروز شد رفتار و روش و منش انقلابی به فراموشی می رود؟ هیهات

 پیروزی انقلاب، نقطه ی عطف و نقطه شروع حرکت انقلابی بر پایه اسلام ناب محمدی (ص) می باشد و باید و باید شبانه روز از آرمانها و دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست شود و نقشه ها و توطئه های دشمنان بیرونی و مزدوران داخلی آنها باید بادقت تمام رصد شود.

 بچه های عزیز! همیشه یادمان باشد که شیطان به عزّت خداوند سوگند خورده است که بندگان خدا را اغوا کند فریب دهد به جهالت بکشاند و از راه خدا و از دین خدا دور سازد و گمراه نماید و امروز نماد مسلّم و عینی شیطان در کالبد رژیم مستکبر و تروریستی آمریکا ظهور و بروز یافته است و به همین جهت است که دائم بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی آن نقشه می کشند و برای شکست آن میلیاردها دلارهزینه می کنند و ترفندهای خائنانه در سر دارند. یک روز از خارج و از بیرون از مرزها اقدام می کنند و روز دیگر عوامل و مزدوران داخلی خود را اجیر می کنند تا در داخل کشور عزیز و مظلوم ما فتنه گری کنند و یا حداقل بی تفاوت باشند و حرفی در حمایت از امام امت و انقلاب و آرمانهای آن نزنند.

قضیه بعدی و سومِ سیزدهم آبان مربوط می شود به 13 آبان سال 1358 که در آن روز به مناسبت سالروز تبعید حضرت امام و سالروز شهادت دانش آموزان، جوان های انقلابی و عاشق و پیرو امام به میدان آمدند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و کسانی که در آنجا بودند را زندانی نمودند. هرچند بعد از مدت کوتاهی با ملاطفت حضرت امام عناصری از آنها ( از قبیل زن ها) را آزاد کردند. اما عناصر اصلی را تا مدتها نگهداشتند. نیک می دانیم که آمریکا برای آزادی آنها بعد از چندین ماه اقدام کرد و با هماهنگی مزدوران داخلی، شبانه در صحرای طبس با حدود 8 هلی کوپتر و 12 هواپیما و با کلّی نیروی ویژه و زبده (دلتا) می خواستند فرود بیایند و به نجات گروگانهای خود بروند اما باز نفهمیدند که مکر خدا بالاتر است و صاحب اصلی و نگهدار این انقلاب، خداوند متعال و حضرت امام زمان (عج) است زیرا با امدادهای غیبی خداوند، شنهای صحرای طبس مأمور و سرباز خدا شدند و ابابیل وار بر سر سربازان و هواپیماهای دشمن فرود آمدند و آمریکایی ها بار دیگر شکستی مفتضحانه خوردند. و بدین جهت است که حضرت امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند. زیرا در انقلاب اول دست نشانده آمریکا یعنی شاه از کشور بیرون انداخته شد و در انقلاب دوم یعنی 13 آبان 1385 خود آمریکا از کشور ریشه کن  و بیرون انداخته شد.

بچه های عزیز! این انقلاب مثل همیشه باز هم به میدان داری افراد انقلابی  و ولایتمدار نیاز دارد . خوب درس بخوانید و جنایتهای آمریکا و اسرائیل  و انگلیس و استکبار را فراموش نکنید و پشت سر امام امت یعنی حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی حرکت کنید و گوش به فرمان امام باشید و بدانید امروز ایران اسلامی میلیونها امثال شهید حججی و شهید محمد حسین فهمیده در دامن خود پرورده است و دشمن از همین می ترسد هرچند که با معاهده ی جنایت بار 2030 ، توسط عمّال و سرسپردگان آمریکایی، دوسال است که درس شهید فهمیده از برخی دروس دانش آموزان حذف شده است.

یقین بدانید و مطمئن باشید که انقلاب اسلامی ایران، ان شاءالله  روزبه روزعلیرغم کید دشمنان و بدخواهان، بالنده تر خواهد شد و به پیروزی نهایی خود یعنی ایجاد تمدن بزرگ اسلامی خواهد رسید و پرچم آن به دست حضرت صاحب الامر (عج) تقدیم خواهد شد. و ان شاءالله شماها نیز در این پیروزی بزرگ و شیرین و حفظ این انقلاب و اطاعت از ولایت امر سهمی ارزشمند خواهید داشت.

اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج و العافیَةَ والنَّصر وجَعَلنا مِن خَیرِ اعوانه و اَنصارِه و جَعَلنا مِنَ المُستَشهدین بَینَ یَدَیه

اللهم احفظ و أید وانصرواسلم امامناالخامنه ای

خداوند به همه ی معلمین و مربیان  در تعلیم و تربیت صحیح و انقلابی شما توفیقات روز افزون عنایت بفرماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

=======

حسن حیدری