حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بایگانی مهر ۱۳۹۷ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

۱۶۹ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

اول:

احتمال دارد که این دولت معزول یا مستغفی شود و در این صورت جهانگیری بهترین و نزدیکترین گزینه برای جانشینی حسن فریدون (روحانی) در انتخابات زودرس می باشد.

دوم :

ضد انقلابها، مرتجع ها و اصلاح طلبها که همیشه خود را طلبکار انقلاب می دانند و هدف مشترکشان هم ساقط کردن «نظام ولایت فقیه محور» می باشد از الان جهانگیری را برای انتخابات سیزدهم آماده می کنند.

هر چند که حمیدرضا حاجی بابایی و پرویز فتاح در شعار به اصولگراها نزدیکند اما در عمل به اصلاح طلبها نزدیک ترند و اصلاح طلبها در صورت نبود نیرو و جلودار می توانند در پشت این دو نفر قرار بگیرند.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۴
حسن حیدری
۰ نظر ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۷:۳۷
حسن حیدری
چرا دولت یازدهم و دوازدهم
جز فساد گستری و رانت بازی و حرام خورپروری
چیزی نمی فهمد؟
خدایا به زودی زود شرّ دولتمردان ظالم و غربگرا را به خودشان برگردان
و سایۀ نحسشان را از سر ملّت و کشورمان بردار !
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷
خبر ویژه

مدیرعامل بازنشسته شرکت ملی نفت در حالی از این سمت خداحافظی می‌کند که وی پس از بازنشستگی حقوق نجومی 37 میلیون تومانی دریافت می‌کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه �کیهان� در ویژه‌های خود نوشت:

طبق قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته، علی کاردر دیگر نمی‌تواند مدیرعامل شرکت نفت باشد. به گزارش رسانه‌ها، او که با دریافت یک میلیارد تومان بازنشسته شد، همچنان در مدیریت حضور داشت و فیش حقوقی شهریورماه وی نشان می‌دهد که دریافتی خالص او ۳۷ میلیون تومان بوده است. این درحالی است که طبق بخشنامه وزیر نفت، سقف حقوق مدیران نفت ۲۰ میلیون تومان است اما فیش منتشره نشان می‌دهد این سقف رعایت نشده است.


گفتنی است علی کاردر از متهمان اصلی پرونده تخلفات مربوط به قرارداد کرسنت و  خسارت ۱۴ میلیارد دلاری ایران است. حتی شهریور ۹۵ اعلام شده برای وی ازسوی دیوان عالی کشور، حکم محکومیت و انفصال از خدمت صادر شده است.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۹
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

برادران «فرمانده» در نیروهای مسلح ایران

برادران در نیروهای مسلح

در دفاع مقدس شاهد حضور برادرانی در جبهه‌ها بودیم که بعدا تبدیل به فرماندهانی بزرگ شدند، برخی در ارتش و برخی در سپاه.

به گزارش مشرق، یکی از ویژگی‌ها و نقاط تمایز دفاع مقدس با دیگر جنگ‌های کلاسیک جهان، حضور نیروهای مردمی و داوطلب در جبهه‌ها بود و شاهدیم که بعضا از یک خانواده چندین نفر به جنگ رفتند و شاید دیگر به خانه بازنگشتند.

در آن دوره شاهد حضور برادرانی در جبهه‌ها بودیم که بعدا تبدیل به فرماندهانی بزرگ شدند. در این گزارش سعی داریم چند تن از این برادران در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را معرفی کنیم و صد البته که برادران بسیار دیگری در دفاع از کشور خدمت کرده و می‌کنند.

***

* برادران افشردی؛ از خبرنگاری تا ریاست نیروهای مسلح

غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری ۲۵ اسفند ۱۳۳۴ متولد شد، او در سال ۵۸ خبرنگاری بود که بخوبی از اوضاع کشور مطلع بود و با شروع دفاع مقدس سمت‌های مختلفی در اطلاعات سپاه داشت، این نابغه جنگ فرماندهی قرارگاه‌های نصر و کربلا را نیز برعهده داشت و در نهایت در سال ۶۱ در فکه به شهادت رسید.

محمدحسین افشردی معروف به محمد باقری برادر کوچکتر و متولد ۱۳۳۹ است. او نیز در دوران دفاع مقدس در کنار برادرش در نهادهای اطلاعاتی سپاه فعالیت کرد و معاونت اطلاعات و عملیات و ریاست ارکان ستادکل نیروهای مسلح را برعهده داشته است. محمد باقری در سال ۸۷ به درجه سرلشکری نائل آمد و از سال ۹۵ تاکنون رئیس ستادکل نیروهای مسلح است.

* برادران سلامی؛ ۲ سرتیپ سپاهی و ارتشی در یک خانواده

امیر سرتیپ محمد سلامی و سردار سرتیپ حسین سلامی یکی دیگر از برادران نظامی نیروهای مسلح کشورمان هستند که یکی در ارتش و دیگری در سپاه خدمت کرده و هردو به درجه سرتیپ تمامی نائل آمدند.

امیر سلامی در کارنامه خود معاونت عملیات ستادکل نیروهای مسلح و سردار سلامی نیز ریاست اداره عملیات ستادمشترک سپاه و جانشینی فرماندهی کل سپاه را برعهده داشته و دارد.

* برادران صفوی؛ از نابغه مهندسی تا فرمانده جغرافیدان

سیدیحیی صفوی که در دفاع مقدس به آقا رحیم معروف شد متولد ۱۳۳۱ استان اصفهان است. او علاوه بر نقش آفرینی و هدایت در برخی عملیات‌های دفاع مقدس، فرماندهی نیروی زمینی، قائم مقامی و سپس فرماندهی کل سپاه را در کارنامه خود دارد و هم اکنون دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قواست.

سیدمحسن صفوی برادر کوچکتر سیدیحیی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته راه و ساختمان به پایان رسانده بود و نقش فعالی در یگان مهندسی سپاه و قرارگاه صراط‌المستقیم داشت. سیدمحسن در سال ۶۵ در هنگام بازگشت به پایگاه امیدیه در یک سانحه‌ هوایی و بر اثر اصابت گلوله دشمن به شهادت رسید.

* برادران حسنی سعدی؛ فرماندهان ارتشی در ستادکل

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی از فرماندهان با سابقه ارتش است که فرماندهی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) و فرماندهی نیروی زمینی ارتش و پس از آن معاونت هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح از جمله سمت‌های وی بشمار می‌رود. وی هم اکنون جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) است.

امیر یدالله حسنی سعدی نیز خدمات زیادی در نیروی زمینی ارتش ارائه کرده و ریاست اداره آموزش معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از جمله مسئولیت‌های وی است.

* برادران شیرازی؛ یک روحانی، یک سردار و یک شهید

سردار محمد و حجت‌الاسلام علی شیرازی برادران حجت الاسلام عباس شیرازی فرمانده «تبلیغات جبهه و جنگ» بودند که در خردادماه ۱۳۶۴ به شهادت رسید. اکنون سردار شیرازی ریاست دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا و حجت‌الاسلام شیرازی مسئولیت اداره نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه را عهده دار است.

منبع: فارس
۰ نظر ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۹:۵۳
حسن حیدری
۰ نظر ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۶
حسن حیدری


۰ نظر ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۸:۲۷
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

زیارت مخفیانه دو شهید ایرانی در کربلا +عکس

به گزارش مشرق، تصویری از دو شهید ایرانی که مخفیانه به کربلا رفته بودند.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/10/21/4/2368848.jpg

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۴۰
حسن حیدری
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

امام عشق

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۱
حسن حیدری

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد احتمال تحریم اینترنتی ایران از سوی آمریکا گفت:‌ این موضوع در اصل یک برآورد احتمالی محسوب می‌شود.

  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷
واکنش رئیس سازمان پدافند غیرعامل به احتمال تحریم اینترنتی ایران از سوی آمریکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار پاسدار غلامرضا جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ تمهیدات لازم برای مقابله با تحریم اینترنتی توسط سازمان پدافند غیرعامل،‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ مرکز ملی فضای مجازی و مشارکت اپراتورهای فعال در حال شکل‌گیری است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد احتمال تحریم اینترنتی ایران از سوی آمریکا ابراز داشت:‌ این موضوع در اصل یک برآورد احتمالی محسوب می‌شود زیرا تا این لحظه برنامه‌ای خاص و یا موضع‌گیری جدی در این زمینه از سوی آمریکایی‌ها اتخاذ و اعلام نشده است.

سردار جلالی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های اینترنت در دست آمریکایی‌هاست عنوان کرد:‌ آمریکایی‌ها ابزار و امکان قطع اینترنت ایران را در اختیار دارند اما با توجه به اینکه تهدیدات آنان علیه کشورمان از طریق زیرساخت‌های ارتباطی شکل می‌گیرد احتمال اتخاذ این استراتژی کم است.

وی درگیر کردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام را از اهداف مهم آمریکا دانست و بیان داشت:‌ آمریکایی‌ها برای تهییج افکار عمومی مردم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اقتصادی،‌ سیاسی،‌ فرهنگی و نظایر این به ابزار اینترنت نیاز جدی و اساسی دارند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اعلام اینکه آمریکایی‌ها با قطع اینترنت در حقیقت دست خود را از تحولات داخل ایران قطع می‌کنند افزود:‌ با وجود همه این احتمالات و فرضیه‌ها سازمان پدافند غیرعامل کشور برای مقابله با استراتژی جدید دشمن در این زمینه تمهیداتی را در دستور کار دارد.

سردار جلالی به تشکیل شبکه ملی اطلاعات به دستور مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت:‌ سازمان پدافند غیرعامل کشور قصد دارد با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات،‌ شبکه ملی فضای مجازی و اپراتورهای فعال کشور در راستای مقاوم‌سازی شبکه اطلاعات گام بردارد.

وی با تأکید بر اینکه استراتژی‌ لازم در صورت قطع اینترنت کشورمان از سوی آمریکایی‌ها در حال شکل‌گیری است تصریح کرد: هم‌اکنون برنامه‌ها به‌گونه‌ای در حال تدوین و اجرا هستند که در صورت اعمال هر گونه تحریم اینترنتی،‌ قطع کامل خدمات ضروری در این حوزه اتفاق نیفتد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تهدیدات را به دو دسته طبیعی و غیرطبیعی تقسیم‌بندی کرد و ابراز داشت:‌ در تهدیدات طبیعی با وقوع انواع بلایای طبیعی درگیر می‌شویم اما در تهدیدات غیرطبیعی با توجه به پیشرفت‌های روز علمی با مفهوم پیچیده‌تری مواجهیم.

سردار جلالی با بیان اینکه اساساً واژه تهدید در ذات فناوری ذوب شده است خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه فرصت‌ها و تهدیدها به طور یکسان در ماهیت فناوری وجود دارند بنابراین سازمان پدافند غیرعامل باید در مقابل ورود تکنولوژی‌های جدید رویکردهای نو و مناسبی را اتخاذ کند.

وی رویکردهای پدافند غیرعامل نسبت به تهدیدها و فرصت‌های موجود در فناوری را برشمرد و افزود:‌ شناخت پدیده‌،‌ شناسایی تهدید و اتخاذ استراتژی مناسب برای کاهش اثرات مخرب و منفی از جمله مسائلی است که مجموعه پدافند غیرعامل باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور شبکه‌های اجتماعی و ارتباط تنگاتنگ آن با زندگی مردم را متذکر شد و گفت:‌ گسترش این نوع از تکنولوژی‌ها در حوزه فضای مجازی که روز به روز نیز در حال دگرگونی است سبب شده کسب و کار و درآمدزایی بسیاری از مردم به آن وابسته شود.

سردار جلالی شبکه‌های مجازی و اجتماعی را یک تهدید و یک فرصت بالقوه دانست و عنوان کرد:‌ برای کاستن از میزان وابستگی‌های خارجی و کاهش تهدیدات دشمن باید در مسیر بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی مطابق با مقررات و ضوابط جمهوری اسلامی اقدامات جدی‌تری انجام شود.

وی تمامی قابلیت‌های موجود در حوزه سایبری را فرصت‌ دانست و تصریح کرد:‌ در کنار این فرصت‌ها اگر ابزارهای لازم حوزه سایبری به طور کلی در دست شرکت‌های خارجی قرار داشته باشد بدون شک آنان با تغییر سیاست‌ها و رویکردها تسلط خود را بر روی مردم و دیگر حوزه‌ها تثبیت می‌کنند.‌

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۷
حسن حیدری

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ‌ربوده‌شدن تعدادی از بسیجیان ‌در "میل ۱۰۳" ‌سیستان و بلوچستان گفت: ‌دشمن در هر ساختار نظامی و امنیتی به‌دنبال نفوذ است و اتفاقی که در "میل ۱۰۳" در سیستان و بلوچستان رخ داد مصداق نفوذ بود.

سردار پاکپور: ربودن تعدادی از بسیجیان ‌در نقطه صفر مرزی مصداق نفوذ بود+فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد پاکپور در جمع سران، ریش‌سفیدان و معتمدان طوایف استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن هر تلاشی انجام دهد نمی‌تواند اعتماد متقابل سپاه به طوایف را خدشه‌دار کند، اظهار داشت: ‌‌در راه وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان شهدای زیادی از جمله سردار شوشتری جان خود را نثار ‌کرده‌اند و اگر صدها شوشتری دیگر هم شهید شود اعتماد‌مان سلب نخواهد شد و قطعاً تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه ضدانقلاب تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نیست، افزود: ‌دشمنان در شرایط مختلف با طراحی‌های گوناگون در تلاشند تا ‌به اختلافات در منطقه دامن بزنند، اما به‌یاری خداوند و با هوشیاری ملت ایران و به‌ویژه مردم بصیر سیستان و بلوچستان نقشه‌های دشمنان همچون گذشته خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به شهادت سربازان در خطه سیستان و بلوچستان در راه دفاع از کشورمان تصریح کرد: دشمنان ‌در این خطه از میهن عزیزمان ‌سربازانی‌ از نقاط مختلف‌ از جمله خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و اراک به سیستان و بلوچستان ‌را در راه دفاع از ‌مرزهای جمهوری اسلامی ‌شهید کرده‌اند.

پاکپور با تأکید بر اینکه دشمنان در تلاشند تا انسجام‌ بین مسئولان و مردم ‌را از بین ببرند، ادامه داد: افرادی که در این منطقه دست به اقدامات تروریستی می‌زنند عده‌ای مزدور و جانی‌اند که جیره‌خوار عربستانی‌ها محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به ‌ربوده شدن تعدادی از بسیجیان ‌در "میل 103" ‌سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ‌دشمن در هر ساختار نظامی و امنیتی به‌دنبال نفوذ است و اتفاقی که در "میل 103" در سیستان و بلوچستان رخ داد مصداق نفوذ بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به ‌سران، ریش‌سفیدان و معتمدان طوایف استان سیستان و بلوچستان گفت: باید بسیار هوشیار باشید چرا که دشمنان در این خطه از ایران اسلامی به‌عنوان یک هدف به‌سمت شما اشاره رفته‌اند و همه ما باید مراقب باشیم‌ تحت تأثیر فضای مجازی ‌قرار نگیریم.

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۶:۵۲
حسن حیدری