حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید چند میلیون ایرانی گوشی هوشمند دارند؟ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

چند میلیون ایرانی گوشی هوشمند دارند؟

آقای وزیر! لطفاً بفرمایید چند درصد از گوشی های هوشمند ، اطلاعات محرمانه، شخصی و خانوادگی ما را به اسرائیل انتقال نمی دهد؟ برای این کارچه فکری کرده اید؟ آیا دلال بازی بس نیست؟ آیا رانت دهی بس نیست؟

شما وزیر راه  و زیرساخت نیستید. شما نمایندگی فروش سخت افزارها و گوشی های خارجی نیستید.

شما نماینده حاکمیت در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات هستید. بفرمایید تلفنهای هوشمند موجود در بازار با کدامین ارزشها و هنجارهای اسلامی سنخیت دارند؟ چرا تلفنهای هوشمند ملی راه اندازی و حمایت نمی شوند؟ چرا به فکر و توان ایرانی بها داده نمی شود؟ 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چند میلیون ایرانی گوشی هوشمند دارند؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۷۱ میلیون ایرانی از تلفن همراه استفاده می‌کنند گفت: ۲۷.۵ میلیون گوشی تلفن هوشمند در کشور فعال است و ۹ میلیون نفر نیز از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.

محمود واعظی در پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: پس از ۶ سال وقفه جلسات شورای عالی فناوری اطلاعات برگزار شده که دستاوردهای خوبی داشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارایه آماری از وضعیت موجود ارتباطی در کشور تصریح کرد: تا پایان سال ۹۳ حدود ۲۰ شهر کشور به نسل ۳ تلفن همراه مجهز شدند و هم اکنون ۷۰ شهر تحت پوشش خدمات نسل ۴ است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۷۱ میلیون نفر از تلفن همراه استفاده می‌کنند و ۲۷.۵ میلیون گوشی تلفن هوشمند در کشور فعال است.

واعظی تصریح کرد: همچنین تعداد پورت‌های اینترنت پرسرعت از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار پورت از آغاز به کار دولت یازدهم به ۹ میلیون پورت افزایش یافته است و همزمان ۹ میلیون نفر نیز از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: علاوه بر این شبکه انتقال کشور محدود بود که در حال حاضر ظرفیت شبکه انتقال به ۳ برابر و پهنای باند داخل کشور به ۴ برابر افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: تصویب لایحه اختصاص درآمد وزارت ارتباطات به این وزارتخانه کمک بزرگی به اجرای این اهداف کرده است.

واعظی با اشاره به ۴ اولویت وزارت ارتباطات تصریح کرد: دولت موبایلی توسعه کسب و کار، ‌اشتغال دانش‌بنیان و دسترسی آزاد به اطلاعات ۴ محور اصلی فعالیت‌های اصلی وزارت ارتباطات در سال ۹۴ است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا پایان سال ۹۴ حدود ۸۰ درصد کشور تحت پوشش شبکه نسل سوم موبایل قرار می‌گیرد، گفت: به جای دولت الکترونیک می‌توانیم دولت موبایلی را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بازار فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ هزار میلیارد تومان است و تا ۶۰ هزار میلیارد تومان قابلیت گسترش دارد سابقاً دولت ۹۰ میلیارد تومان برای وام وجوه اداره شده تخصیص داد که در سال ۹۳ این رقم به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت و محل خوبی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

واعظی خاطر نشان کرد: سهم ترافیک داخلی از مجموع ترافیک کشور از ۱۰ درصد به حدود ۳۰ درصد افزایش یافته و در آینده به ۸۰ درصد خواهد رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: با صدور پروانه‌های جدید خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات حدود ۱۰۰ هزار شغل جدید در حوزه ICT ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
۹۴/۰۲/۲۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی