حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید دعوت از دانشجویان و مردم برای شرکت در تجمع :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

دعوت از دانشجویان و مردم برای شرکت در تجمع

دعوت از دانشجویان و مردم برای شرکت در تجمع فردا

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری تجمع دانشجویان در مقابل مجلس، گفت: گروهی از دل دولت در رابطه با بررسی برجام به مجلس فشار می‌آورند تا مجلس نتواند کار اصلی خود را انجام دهد.

فارس: محمد نوروزی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: فردا یکشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۹ صبح به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تجمعی با عنوان «‌آزمون بزرگ مجلس» در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از دانشجویان و مردم برای شرکت در این تجمع افزود: هدف از برگزاری این تجمع اعتراض به روندی است که مجلس شورای اسلامی پیش گرفته و نمایندگان مجلس به جای اینکه در بررسی قوانین و قواعدی که مامور به بررسی آن هستند و به جای اینکه منافع ملی را در نظر بگیرند، منافع حزبی خود را ترجیح داده و به آن بیشتر پایبندند.

نوروزی ادامه داد: یکی از این موارد بررسی برجام است. در این رابطه مجلس به جای اینکه در راس امور باشد و به بررسی برجام بپردازد بدون هیچ دغدغه‌ای به تعطیلات تابستانی می‌رود این درحالی است که کنگره آمریکا در این فرصت متن برجام را موبه‌مو بررسی می‌کند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: به نظر ما یک جریان قوی و قدرتمند از دل دولت یازدهم با استفاده از لابی‌هایی که در مجلس انجام می‌دهند و فشارهایی که به نمایندگان وارد می‌کنند باعث شده‌اند مجلس نتواند آن‌طور که باید به کار اصلی خود در رابطه با بررسی برجام بپردازند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: این جریان تلاش می‌کند که مجلس در رابطه با برجام وظیفه‌اش را انجام ندهد و در صورتی که طبق اصل ۷۷ قانون اساسی هر توافقی باید به تصویب مجلس برسد، مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که مجلس میلی به بررسی، تصویب یا عدم تصویب برجام ندارد.

نوروزی اضافه کرد: با فشاری که به مجلس وارد می‌شود مجلس به غیر از بررسی برجام در بقیه مسائل هم شاهد فشارهایی بوده است. در رابطه با استیضاح‌هایی که شد نیز دیدیم نمایندگان به جای اینکه به کار اصلی خود رسیدگی کنند درگیر حاشیه شدند.

وی گفت: در رابطه با استیضاح وزیر علوم نیز شاهد چنین مسائلی بودیم که برخی اعتقاد داشتند استیضاح وی سیاسی است ولی در نهایت گروه خیرخواه و دلسوز مجلس موفق شد فرجی دانا را استیضاح کند.

۹۴/۰۵/۲۵
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی