حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بنویسید بتون‌ریزی و توقف پژوهش بخوانید مدرن‌سازی و پیشرفت! :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

بنویسید بتون‌ریزی و توقف پژوهش بخوانید مدرن‌سازی و پیشرفت!

کیهان نوشت: رئیس جمهور گفت ‌رآکتور اراک مدرنیزه می‌شود و در نخستین روز اجرای توافق، گاز یو‌اف ۶ به سانتریفیوژ پیشرفته IR۸ تزریق خواهد شد.
روحانی در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: «هفته‌ها بحث کردیم که راکتور آب سنگین اراک بماند یا نماند. آنها می‌گفتند راکتور آب سنگین برای ما قابل قبول نیست و شما هم در جلسات، دیگر کلمه آب سنگین را به کار نبرید. این کار شدنی نیست و ما نخواهیم گذاشت در اراک آب سنگین باشد. ماه‌ها بحث و مذاکره شد، آنها در نهایت هم آب سنگین، هم راکتور ۴۰ مگاواتی در اراک و هم پیشرفته شدن این راکتور توسط خودشان را پذیرفتند که ایران با دو کشور عضو ۵+۱ این راکتور را مدرنیزه کند.»
روحانی با بیان این که سانتریفیوژ، IR۸ جزو دستاوردهای دولت یازدهم بود و ما نمی‌توانستیم از این دستاورد مهم دولت صرف نظر کنیم، افزود: همه بحث‌ها این بود که ما فعالیت سانتریفیوژ جدید را ادامه ندهیم و آن را برای ۸ سال دیگر بگذاریم.
روحانی همچنین گفت: در نخستین روز اجرای توافق یکی از اقداماتی که ایران انجام خواهد داد، تزریق گاز UF۶ به IR۸  خواهد بود. این ایستادگی برای ادامه مسیر تحقیق و توسعه بود تا بتوانیم راه را ادامه دهیم.
یادآور می‌شود طبق برجام ایران به مدت ۱۰ سال فقط حق دارد از سانتریفیوژهای نوع اول IR۱  استفاده کند و آزمایش مکانیکی در این ۱۰ سال نیز فقط روی دو دستگاه ماشین سانتریفیوژ نوع IR۴، IR۵، IR۶،‌IR۷ و IR۸ خواهد بود. براساس ماده ۳۸ از نیمه سال هشتم است که تازه ایران می‌تواند آزمایش بر روی زنجیره ۳۰ تایی دستگاه IR۸ را شروع کند. بنابراین تزریق گاز به IR۸ در روز اجرای توافق، دادن آدرس اشتباه به مخاطب و کتمان حداقل ۸ سال عقب افتادن در زمینه تحقیقات مؤثر صنعتی است.
همچنین در زمینه رآکتور آب سنگین اراک نیز باید گفت این رآکتور از اساس بازطراحی می‌شود و قلب رآکتور فعلی با بتون پر خواهد شد و تعبیر «مدرن‌سازی» برای چنین روندی از سوی آقای روحانی کتمان و تحریف واقعیت است.

۹۴/۰۶/۲۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی