حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید افزایش نارضایتی رهبران فتح از محمود عباس :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

افزایش نارضایتی رهبران فتح از محمود عباس

افزایش نارضایتی رهبران فتح از محمود عباس

اکنون ۱۱ سال از ریاست عباس بر تشکیلات رام الله می گذرد، این اقدام در حالی صورت می گیرد که پایگاه مردمی وی هر روز کاهش پیدا می کند. طبق تازه ترین نظرسنجی های مرکز پژوهش های سیاسی و آمار برداری در دسامبر سال گذشته ، ۶۵ درصد فلسطینیان خواستار استعفای وی از مسند تشکیلات رام الله هستند

رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

هر روز بر تعداد افراد علاقه مند به کناره گیری محمود عباس از ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین افزوده می شود، دلیل این مساله به ناکامی های پی در پی وی در عرصه سیاسی و ناکارآمدی برنامه ها و طرح هایش و همچنین شکست وی در مدیریت پروند مناسبات داخلی فلسطین بر می گردد.  

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، با توجه به این مساله محمود عباس رهبر جنبش فتح چاره ای جزء کناره گیری از منصبش ندارد.
 
تازه ترین اقدام جنجالی محمود عباس تصویب بودجه سال جاری بود که در آن هیچ سهمی را به نوار غزه اختصاص نداده است.  

عباس پس از تعیین احمد عساف سخنگوی فتح به عنوان ناظر کل صدا و سیمای فلسطین آماج انتقادات گسترده قرار گرفت. این اقدام پس از آن صورت گرفت که عساف از جبریل الرجوب عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به یکی از برنامه های صدا و سیما دعوت کرد و او در این برنامه به وجود بحران واقعی در سطوح بالای رهبری تشکیلات رام الله اعتراف کرد.

رجوب در این برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که جنبش فتح با یک بحران واقعی دست و پنجه نرم می کند و در سردرگمی سیاسی به سر می برد و فلسطینیان در آرزوی برچیده شدن کابوس عباس هستند که از زمان ترور یاسر عرفات همچنان بر مسند ریاست تشکیلات رام الله تکیه زده است.

اکنون ۱۱ سال از ریاست عباس بر تشکیلات رام الله می گذرد، این اقدام در حالی صورت می گیرد که پایگاه مردمی وی هر روز کاهش پیدا می کند. طبق تازه ترین نظرسنجی های مرکز پژوهش های سیاسی و آمار برداری در دسامبر سال گذشته ، ۶۵ درصد فلسطینیان خواستار استعفای وی از مسند تشکیلات رام الله هستند، با این وجود به این مسند چنگ زده است و هرگز حاضر به رها کردن آن نیست.

وی طی چند سال گذشته نه تنها پایگاه مردمی خود را از دست داده است، بلکه بسیاری از همپیمانانش را نیز از دست داده است، یک جریان گسترده در فتح، عباس را به عنوان رهبران این جنبش و رئیس تشکیلات رام الله قبول ندارد.

۹۴/۱۰/۲۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی