حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید ورود کشتی‌های موشک انداز روسیه به بنادر شمالی سوریه + عکس :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
کشتی‌های موشک انداز روسیه به منظور پیوستن به مجموعه کشتی‌های جنگی این کشور عازم سوریه شده‌اند که در دریای مدیترانه فعالیت دارند.
به گزارش مشرق، فرمانده ناوگان دریای سیاه روسیه روز پنج‌شنبه اعلام کرد: کشتی‌های موشک انداز این کشور وارد بندر طرطوس در شمال سوریه شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این کشتی‌ها به منظور پیوستن به مجموعه کشتی‌های جنگی روسیه عازم سوریه شده‌اند که در دریای مدیترانه فعالیت دارند.

ورود کشتی‌های موشک انداز روسیه به بنادر شمالی سوریه + عکس

ژنرال «الکساندر ویکتو» گفت: کشتی‌های موسوم به «زیلوینی دول» برای جایگزینی کشتی‌های موشک انداز سربوخف راهی سواحل شمال سوریه شده‌اند.

این ژنرال ارتش روسیه این سخنان را در مراسم آغاز ساخت کشتی موسوم به «بافیل دیرجافین» که سری سوم از کشتی‌های موشک انداز است عنوان کرده است.

ورود کشتی‌های موشک انداز روسیه به بنادر شمالی سوریه + عکس

کشتی‌های موشک انداز «زیلوینی دول» حامل موشک‌های کالیبر پرنده بامداد روز شنبه بندر «سواستوپول» واقع در دریای سیاه و در جنوب غربی شبه جزیره کریمه را به مقصد طرطوس در شمال سوریه ترک کردند.
منبع: ابنا
۹۴/۱۱/۳۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی