حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید تعطیلی چند سفارت ایران به دلیل کمبود بودجه/ دولت فقط چشم به آمریکا دوخته است :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: متأسفانه برخی از سفارتخانه های ایران به علت عدم توجه و نبود منابع مالی، عملا تعطیل شده اند و این موضوع برای جمهوری اسلامی بسیار نامطلوب است.
به گزارش مشرق، سیدباقر حسینی با اشاره به وضعیت اعتبار و بودجه وزارت خارجه در لایحه بودجه سال 95، گفت: افزایش اعتبار وزارت خارجه در سال آینده بسیار کم و ناچیز است و امیدوارم مجلس و نمایندگان تمهید مناسبی برای این مسائل بیندیشند.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در چند سال اخیر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بازدیدهایی را از سفارتخانه های جمهوری اسلامی در برخی کشورها داشته اند، که متأسفانه در این بازدید، برخی سفارتخانه در وضعیت نا مناسبی قرار داشتند.

وی افزود: یکی از اولویت های وزارت خارجه در شرایط کنونی حمایت از سفارتخانه های کشورمان است، که لازمه این موضوع، افزایش اعتبار و تقویت بودجه ای وزارتخانه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: متأسفانه برخی از سفارتخانه های ایران به علت عدم توجه و نبود منابع مالی، عملا تعطیل شده اند و این موضوع برای جمهوری اسلامی بسیار نامطلوب است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: در شرایط پسابرجام و گسترش ارتباطات میان ایران و دیگر کشورها قطعا ما به دستگاه دیپلماسی قوی نیازمندیم، از این رو باید از هر وسیله ای برای تقویت این حوزه استفاده کنیم.
منبع: خانه ملت
۹۵/۰۱/۰۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی