حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید حمایت معنادار رامبد جوان از حامیان منافقین در برنامه خندوانه 29 تیر (امشب) :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

آوردن اسامی و تعریف از افرادی هتّاک 

به خون شهدای ترور و حامی سازمان منافقین

 ( مهناز افشار و ترانه علی دوستی ) 

در سیمای جمهوری اسلامی ایران (29 تیر) 

چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

_____________

استفاده مکرر از نام مرحوم عباس کیا رستمی

( فردی که شهدا را افرادی جوگیرمعرفی کرده بود)

در برنامه های خندوانه  

چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/4/28/1752288_900.jpg

یکی از ابزارها در استحالۀ فرهنگی، چهره سازی ، تثبیت و بازسازی می باشد.
امری که رامبد جوان امشب با زیرکی تمام آن را انجام داد. و در پرسشهای اسامی افراد، اسامی مهناز افشار و ترانه علی دوستی را آورد و از زبان حامد کمیلی به اهداف از پیش طراحی شده رسید.
می دانیم که کودتای فرهنگی بسیار آرام و زیرکانه و در قالبهای فرهنگی انجام می شود.
میگن شیطان اگه بخواد دست دوستی با آدم بده ، از هزار تا حرفش ، نهصد و نود و نه تای آن را درست مطرح می کند و یکی را شیطانی و ضد خدایی مطرح می نماید. اما تو نمی دانی از این هزار تا کدامش سرانجام به شیطان ختم خواهد شد.

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/4/29/1754852_568.jpg

مهمان برنامه 29 تیر خندوانه - حامد کمیلی

==========================================================

چرا
رسانه ی ملی
برخی
بازیگرانش را
طرفدار مجاهدین خلق
طرف دار همجنس بازان
 و کشف حجاب تربیت می کند؟

در این میان برخی از اهالی سینما مانند ترانه علیدوستی و مهناز افشار نیز با منافقین تروریست و آل سعود جنایت‌کار همراه شده و در این کمپین مشارکت نمودند، شایسته است مسئولین محترم قضایی نسبت به مشارکت این افراد در این حرکت غیرقانونی و ضدانقلابی واکنش نشان دهند.

هم‌صدایی مهناز افشار و ترانه علیدوستی با منافقین و آل سعود علیه جمهوری اسلامی در پروژه نرگس محمدی







در این میان برخی از اهالی سینما مانند ترانه علیدوستی و مهناز افشار نیز با منافقین تروریست و آل سعود جنایت‌کار همراه شده و در این کمپین مشارکت نمودند، شایسته است مسئولین محترم قضایی نسبت به مشارکت این افراد در این حرکت غیرقانونی و ضدانقلابی واکنش نشان دهند.
گروه سیاسی - رجانیوز: بعد از همایش منافقین در پاریس که با حمایت مالی و سیاسی عربستان سعودی همراه بود، پروژه‌ای رسانه‌ای با هدف تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. فاز اول این پروژه که توسط منافقین آغاز شده بود، کمپینی بود با شعار FreeNarges# که اولین توییت‌های آن توسط حساب‌های منافقین آغاز و همزمان اکثر جریانات ضدانقلاب و حتی برخی فرقه‌های بدنام با آن همصدا شدند.
 
در این میان برخی از اهالی سینما مانند ترانه علیدوستی و مهناز افشار نیز با منافقین تروریست و آل سعود جنایت‌کار همراه شده و در این کمپین مشارکت نمودند، شایسته است مسئولین محترم قضایی نسبت به مشارکت این افراد در این حرکت غیرقانونی و ضدانقلابی واکنش نشان دهند. لازم به ذکر است که این دو نفر در کمپین‌های دیگر گروه‌های ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی مشارکت داشته‌اند.
 
آمارهای استخراج شده از افراد حاضر در این کمپین و موقعیت جغرافیایی آنها نشان می‌دهد که سعودی‌ها بیشترین درصد مشارکت خارجی‌ها در این کمپین را داشته‌اند.
 
 
در بین کاربرانی که توییت‌هایشان بیشترین بازنشر (ریتوییت) را داشته است، برخی از اسامی نام‌آشنای سینمای ایران نیز دیده می‌شود.
 
 
 
توییت منتشر شده توسط ترانه علیدوستی
 
توییت منتشر شده توسط مهناز افشار
 
پوستر طراحی شده برای فراخوانی ضدانقلاب برای مشارکت در این کمپین
 
نمونه‌ یکی از توییت‌های منافقین
 
نمونه‌ای از دو توییت سعودی‌ها
 
کاربرانی که این کمپین را استارت زده اند:
 
 

===============================================================

(فیلم توهین کیارستمی به شهدا)

 

 
آیا شهدا در جنگ بی مفهوم با تحریک دیگران کشته شدند؟
توهین کیارستمی به شهدا + فیلم
توهین کیارستمی به شهدا + فیلم 

 

شهیدخبر(شهیدنیوز): قبل از هر چیزی باید بگویم نگارنده اصلا به این سخن که پشت سرمرده نباید حرف زد هیچ اعتقادی ندارد بلکه معتقد است افراد بنده سخنان خویش هستند؛ سخن وقتی از دهان خارج شد دیگر قابل اغماض نیست مگر اینکه شخص به صورت علنی نسبت به این سخنان اظهار پشیمانی کرده باشد.

  

عباس کیارستمی کارگردان ایرانی همان مردی که چندی پیش شهدای دفاع مقدس را انسان های جوگیری معرفی کرد که به دلیل دیدن چند آهنگ و فیلم جان خودشان را از دست دادند چند روز پیش در فرانسه از دنیا رفت و به یک باره با حجم گسترده پیام های تسلیت مسئولین کشوری، فرهنگی و البته هنرمندان روبرو شدیم؛ واقعیت این است که بسیاری از بازیگران ایرانی حال حاضر را در حدی نمیبینم که بگویم فکر کنند و با فکر و تعمق عملی را انجام دهند. زیرا آنها عادت کرده اند سریع در موج های رسانه ای غرق شوند مثال آن هم آقای امیر جعفری است که روزی با اوج گرفتن تعریف و تمجید از حاج قاسم، تصویر سردار قاسم سلیمانی را به عنوان قهرمان منتشر می کند و روزی همراه با موج ساختگی فتنه گران محمد تاجزاده یکی از سران فتنه ۸۸ را قهرمان معرفی کرد! {آقای بازیگر باور کن نمی شود در سپاه امیرالمومنین (ع) نماز بخوانی و با سپاه معاویه نهار بخوری} شاید همین یک نمونه برای اوج پارادوکس هنرمندان حال حاضر سینمای ایران کافی باشد، هنرمندانی که در زمان فوت فرج الله سلحشور از ترس اینکه توسط برخی طرد شوند یادشان رفت از هنر برای هنر قدردانی کنند ولی به یکباره با فوت عباس کیارستمی چنان خودشان را به زمین و زمان زده اند گویی که قرار است از این داغ هلاک شوند

اما سوال اینجاست چرا برخی از مقامات دولتی و مسئولین فرهنگی کشور که در زمان مریضی فرج الله سلحشور و فوت او یادشان رفته بود باید از او عیادت کنند و فوت این کارگردان را تسلیت بگویند بعد از فوت این کارگردان با فراموش کردن گذشته او تلاش می کنند با صدور پیام هایی مختلف از یکدیگر برای تسلیت گفتن پیشی بگیرند!

کیارستمی که شهدای دفاع مقدس را افرادی جوگیر معرفی می نماید قطعا اگر وقت و جرات داشت چنین سخنانی را برای شهدای مدافع حرم به کار می برد، اما ای کاش به قول خود کیارستمی هنرمندان و مسئولان ایرانی اینقدر سریع جوگیر نمی شدند که توهین کننده به شهدا را تنها به دلیل مرگ در بهشت برین جا دهند و چنان به تکریم او بپردازند که گویی قرار است پس از فوت یک راست به بهشت برزخی منتقل شود!

توهین کیارستمی به شهدا

به احتمال زیاد این نوشته با واکنش تند بسیاری از خوانندگان روبرو شود اما نگارنده به هیچ وجه به دنبال به به و یا چه چه هیچ کسی نبوده است، بلکه به عنوان یک خادم کوچک حضرت امیرالمومنین (ع) ان شاء الله در سال های اخیر تلاش داشته سخنانی را که دیگران به دلیل ترس از دست دادن کاربر نگفته اند بیان کند و بداند روزی قرار است بابت تک تک نوشته هایش نزد خداوند پاسخگویی کند

والسلام علی من اتبع الهدی

مصطفی جوادی نسب

۹۵/۰۴/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی