حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید دستگیری اغفالگر 150 دختر در شبکه های اجتماعی / یک چشمه از هزاران / تلگرام ناموس شما را هدف قرار داه است :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
رئیس پلیس فتا شرق تهران از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین به 150 نفر از شهروندان ورامینی در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
به گزارش مشرق، سرهنگ سامان محمدی اظهار داشت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی دال بر ایجاد مزاحمت و توهین به وی، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انجام  این‌کار  می‌نماید. 
 
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی متهم شناسایی و به این پلیس احضار که در ابتدا ایجاد مزاحمت برای شاکی را انکار کرده ولی پس از مواجهه با شواهد غیر قابل انکار،  به بزه انتسابی اعتراف کرد. 
 
سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: با بررسی های دقیق گوشی تلفن همراه متهم، مشخص شد وی در شبکه اجتماعی موبایل محور اقدام به فریب و اغفال دختران جوان به تعداد 150 نفر کرده است.
۹۵/۰۴/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی