حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید کاش عمامه این آقا در سال 78 برای همیشه می افتاد/دیدار نمایندگان فارس با حامی فتنه در خانه اشرافی نیاوران :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
سه شنبه شب  تعدادی از نمایندگان فارس به همراه مسئولان ارشد استان و برخی از عناصر فتنه‌گر تهران نشین در منزل حامی فتنه در شهر تهران تشکیل جلسه داده‌اند.
سه شنبه شب تعدادی از نمایندگان فارس به همراه مسئولان ارشد استان و برخی از عناصر فتنه‌گر تهران نشین در منزل حامی فتنه در شهر تهران تشکیل جلسه داده‌اند.

به گزارش رجانیوز به نقل از شیرازه یک منبع آگاه گفت: شب گذشته، موسوی لاری، عنصر کلیدی فتنه در منزلش در خیابان یاسر نیاوران میزبان تعدادی از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد دولتی فارس و تعدادی از افراد وابسته به طیف تندرو اصلاح‌طلبان بود.

 

این منبع آگاه افزود: به نظر می‌رسد این جلسه در راستای هماهنگی اصلاح‌طلبان برای کلید زدن زودهنگام انتخابات، همچنین هماهنگی برای تغییر برخی مدیران کل در سطح استان و تغییر فرمانداران باشد و از قرار معلوم شب قدر اصلاح‌طلبان در انتخابات در نیاوران رقم می‌خورد.

 

این جلسه در حالی برگزار شد که در هفته گذشته فرمانداران شهرستان‌های کازرون، خرم‌بید، سروستان،لامرد و فسا تغییر کرده و قرار است فرماندار خرامه نیز در ایستگاه تغییر شتاب‌زده فرمانداران قرار گیرد.

 

در حالی شب قدر اصلاح‌طلبان در نیاوران و خانه‌های اشرافی به صبح می‌رسد که مردم و محرومان در استان فارس چشم امید به نمایندگانشان دوخته و توقع دلسوزی و حمایت آن‌ها دارند، غافل از این‌که مهمانان منزل اشرافی در بالای شهر تهران هرگز در اندیشه رفع مشکلات و تورم عواقب برجام نافرجام نیستند و با صرف شام و پذیرایی در اندیشه دیگری هستند.

 

 شایان ذکر است، شیرازه قبلاً از احتمال تغییر تعدادی از فرمانداران و مدیران کل خبر داده بود.

 

گفتنی است، اکنون با افشاء مهمانی خانه نیاوران، جایگاه تصمیم‌گیری برای استان فارس نیز مشخص شد.

۹۵/۰۵/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی