حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید رونمایی از فیش‌های جدید نجومی استانی در هفته دولت! / دولت مشغول فتنه گرسالاری هست :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
آقای مدیر عامل، آیا فیش حقوقی متوسط ماهانه حدود ۲۳ میلیون تومان برای جنابعالی و فیش حقوقی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای کارمند اداره متبوع شما مصداق برقراری عدالت در جامعه اسلامی است؟
آقای مدیر عامل، آیا فیش حقوقی متوسط ماهانه حدود ۲۳ میلیون تومان برای جنابعالی و فیش حقوقی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای کارمند اداره متبوع شما مصداق برقراری عدالت در جامعه اسلامی است؟

گروه اجتماعی- رجانوز: در شرایطی که هر از چند گاهی سخن از خارج شدن دهک های مختلف جمعیت کشور از لیست یارانه بگیران به میان می آید تا بلکه مخارج غیر ضروری از سبد هزینه های دولت برداشته شده و به تعبیر خودمانی کمر دولت راست شود، انفجار بمب های خبری دست ساز محصول طمع ورزی کفتار گونه و تفکرات چپاول مآبانه سرداران خدمت در مناصب مختلف که شاید هم هیچ تعصبی به رعایت امانتداری و حفظ آبروی دولت و نظام ندارند، به سان صاعقه ای بر پیکره بیت المال فرود آمده و یاس و نا امیدی از سلامت صاحب منصبان را بر جامعه و بویژه  پابرهنگان تحمیل می نماید.

 

به گزارش رجانیوز،  پایگاه خبری عدالت خواهان گلستان نوشت: پس از افشای فیش های نجومی صاحبان کرسی که البته دولت نیز تا اندازه زیادی اقدام به برخورد جدی با آنان نموده است، از پرداختن به موضوعات تکراری که شاید خارج از حوصله مخاطبان باشد پرهیز و به اصل موضوع می پردازیم.


بارها شنیده ایم که می گویند: " هر دم از این باغ بری می رسد". انگشت اشاره نگارنده بدون پرداختن به حواشی، مستقیم به سمت شرکت گاز استان گلستان است.


از هنر نمایی های گاه به گاه مدیر عامل این شرکت متمکّن که اگر وارد عرصه هنرهای رزمی می شد حتی بروسلی هم در لیست نامداران تاریخ پس از وی جای می گرفت ، می توان به حاشیه سازی هایی نظیر اخراج دهها کارمند پیمانی و رانندگان ، جلوگیری از استخدام فرزندان شاهد و یک جانباز و بی حرمتی به تصاویر رهبری  در یکی از ادارات تحت فرمان ایشان اشاره کرد.


البته اطلاعیه روابط عمومی زیر مجموعه این مدیرعامل در تبلیغ غیر مستقیم رقص نیز خود گویای حرفهای ناگفته ای است که می توان برایش کتابی نوشت.


از اینها که بگذریم، هنر ثانویه این نامدار حاشیه ها ، خلق فیش چشم نواز حقوقی است که تا اندازه قابل ملاحظه ای مدرن تر و به روز تر از  فیش های کارمندان زحمتکش و روسای سایر دستگاه های استان است.


بارها و بارها از کاهش اختلاف حقوق و مزایای مدیران و کارمندان سخن به میان آمده است و مسئولان هم هر بار اظهارات زیبا و عوامفریبانه ای مطرح کرده اند که هنر آنها را در مواجهه با رسانه ها و دور زدن ناظران صد چندان کرده است .


آقای مدیر عامل، آیا فیش حقوقی متوسط ماهانه حدود ۲۳ میلیون تومان برای جنابعالی و فیش حقوقی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای کارمند اداره متبوع شما مصداق برقراری عدالت در جامعه اسلامی است؟


بیش از سخن گفتن آب در هاون کوبیدن است اما آقای وزیر نقش نظارت در حکومت اسلامی چگونه تعریف شده است؟


به قول یکی از کارمندان باید از سوی مردم از آقای وزیر نفت پرسید:  می شود به مردم بگویید شما چند می گیرید؟

 

حقوق دریافت جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان و هیئت رئیسه در سال 94

 

 

 

نمونه فیش  حقوقی کارمندان شرکت گاز در سال 95

۹۵/۰۶/۰۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی