حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید حمایت مجدد دولت مردان از نجومی بگیران / فقط حرامخوار می تواند از همپیاله اش حمایت کند :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
در حالی که بیش از پنج ماه از مساله حقوق های نجومی و دستور مقام معظم رهبری از بازگشت برداشت های «ظالمانه» و«غیرمنصفانه» از بیت المال می گذرد مقام های دولتی هنوز از این عمل «نامشروع» و «هجوم به ارزش ها» دفاع میکنند!
در حالی که بیش از پنج ماه از مساله حقوق های نجومی و دستور مقام معظم رهبری از بازگشت برداشت های «ظالمانه» و«غیرمنصفانه» از بیت المال می گذرد مقام های دولتی هنوز از این عمل «نامشروع» و «هجوم به ارزش ها» دفاع میکنند!
گروه سیاسی - رجانیوز، در حالی که بیش از پنج ماه از مساله حقوق های نجومی و دستور مقام معظم رهبری از بازگشت برداشت های «ظالمانه» و«غیرمنصفانه» از بیت المال می گذرد مقام های دولتی هنوز از این عمل «نامشروع» و «هجوم به ارزش ها» دفاع میکنند!
 
به گزارش رجانیوز، ولی الله سیف ریاست بانک مرکزی کشور در جلسه ای که با مدیران بانک مرکزی به منظور تبادل نظر و گفت وگو با مدیران ارشد برگزار کرده بود با اشاره به مطرح شدن مساله حقوق های نجومی در کشور اشاره کرد و در سخنانی غیرمنتظره گفت:« اعتقاد داریم بخش عمده ای از مسایل مطرح شده در خصوص فیش های نامتعارف و حجم انتقاداتی که به سمت شبکه بانکی و بانک مرکزی سرازیر شد، ناشی از عدم شناخت کافی از وضعیت موجود بوده که البته خوشبختانه با دقت نظر همکاران در بانک مرکزی، تمام پرداختی ها بر اساس اصول و ضوابط قانونی بوده است و از این حیث نگرانی خاصی وجود ندارد
 
با وجود اینکه قبلا مقام معظم رهبری نیز به این مساله ورود کرده و ضمن انتقاد از حقوق های نجومی فرمودند نباید برخورد با این موضوع مشمول زمان شود و از مسیولان خواستند تا در این مورد به مردم گزارش دهند هیچ عملکرد مثبتی از سوی دولتی ها در این زمینه مشاهده نمی شود.
 
با گذشت ماه ها از رسوایی نجومی بگیران نه تنها برخوردی با این مساله نشده است که حتی با جسارت وقیهانه از این عمل دفاع می شود و به صورتی رسمی عدم نگرانی از این پرداخت ها نیز گفته می شود.
 
سیف در ادامه صحبت های خود به گونه ای صحبت می گوید که گویی هیچ فسادی در بخش های زیر مجموعه بانک مرکزی نبوده است وفیش حقوقی صفدر حسینی را ندیده است. وی اینگونه اظهار میکند که: « البته این را هم باید افزود که مواردی در خصوص پرداخت های خارج از ضابطه و چارچوب در بخش های دیگر کشور! صورت گرفته است که طبیعتاً باید برخورد قانونی نسبت به انها انجام شود.»
 
این اولین بار نیست که یک مقام دولتی از این فساد دفاع می کند، پیش از این نیز نوبخت سخنگوی دولت ضمن رد غیرقانونی بودن فیش های حقوقی نجومی افرادی چون صفدر حسینی، رئیس سابق صندوق توسعه ملی را به عنوان ذخیره نظام معرفی کرده بود!!
 
آنچه قابل یادآوری است این موضوع می باشد که پاک کردن صورت مساله، خاطره سیاه پرداخت های نجومی در فضای رکود پسابرجام را از ذهن مردم حذف نخواهد کرد و روح عدالت طلبی در مقابل این تبعیض ناروا و آشکار به مطالبه گری خود ادامه خواهد داد.
۹۵/۰۸/۲۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی