حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید با رایزنی های چند ساله، احتمالا سال آینده ویزا برای زائران اربعین لغو خواهد شد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مروارید در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
استاندار ایلام گفت: دو سال است که وزارت خارجه کشورمان با دولت عراق در حال رایزنى بوده تا قانون ارائه ویزا از سوى زائران اربعین لغو شود لذا احتمالا این مهم در سال آینده محقق خواهد شد.
با رایزنی های چند ساله، احتمالا سال آینده ویزا برای زائران اربعین لغو خواهد شدمحمدرضا مروارید استاندار ایلام درگفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور وزیر کشور و بررسى وضعیت زائران در این استان اظهار داشت: رحمانى فضلى با بازدید از سیستم مانیتورینگ نیروى انتظامى، آمادگى این ارگان را به منظور اراىه هرچه بهتر خدمات به زاىران بررسى کرد.

وى با اشاره به ارائه خدمات درمانى به زائران و بازدید وزیر کشور از بیمارستان هاى مستقر در مرز مهران تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه شرایط به گونه اى فراهم است که زائران در گیت‌هاى ورودى و خروجى، از طریق سیستم هاى هوشمند لیزری معاینه و در صورت مشاهده بیمارى به بیمارستان و درمانگاه هاى مهران منتقل میشوند. 

مروارید ادامه داد: در طول مسیر زاىران، در کنار نیروهاى امدادى و انتظامى یک دستگاه آمبولانس آماده امدادرسانى به زاىرانى است که با خودرو شخصی سفر میکنند. خوشبختانه این امکانات تا خروجى استان ادامه دارد.

استاندار ایلام تاکید کرد: وزارت بهداشت، سپاه و شهردارى تهران بیمارستانى صحرایی در مرز مهران مستقر کرده اند و از لحاظ تامین خدمات درمانى به زائران مشکلى وجود ندارد.

وى خاطرنشان کرد: سازمان راهدارى روزانه١٢٠٠ دستگاه خودرو از مهران خروجى دارد اما ٥٠ درصد از زائران داراى خودرو شخصى هستند به طورى که ١٣٠ هزار دستگاه خودرو شخصی تاکنون وارد مرز مهران شده اند.

مروارید گفت: براساس آمار سازمان راهدارى روز گذشته ٢ هزار دستگاه خودرو براى بازگشت زائران در نظر گرفته شد و پیش بینى می شود این سازمان در روزهاى آینده ٣ هزار دستگاه اتوبوس یا خودرو در اختیار زائران قرار دهد. 

استاندار ایلام بیان داشت: ١٧٠٠ دستگاه خودرو از سوى سپاه و ارتش آماده خدمترسانى به زاىران است البته این تعداد از ناوگان حمل و نقل هنوز در اختیار زاىران قرار نگرفته و قصد داریم در روزهایی که حجم زاىران بسیار است از آنها استفاده کنیم. 

وى اظهار داشت: روز گذشته ٩٢ هزار نفر از زاىران وارد کشور شدند و احتمالا این آمار تا پایان امروز به ١٠٠ هزار نفر خواهد رسید.

مروارید با اشاره به احتمال لغو روادید براى ورود زائران به عراق در مراسم اربعین تصریح کرد: حدودا دو سال است که وزارت خارجه کشورمان با دولت عراق در حال مذاکره و رایزنى بوده تا قانون ارائه ویزا از سوى زائران اربعین لغو شود لذا احتمالا این مهم در سال آینده محقق خواهد شد.

استاندار ایلام افزود: بر اساس گزارش سازمان مخابرات تاکنون ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار اپراتور ایرانى در کشور عراق وجود دارد.

وى  خاطر نشان کرد:  احتمالا در روزهاى آینده حدودا ١ میلیون  نفر از زائران از مرز مهران وارد کشور خواهند شد .

انتهاى پیام/
۹۵/۰۸/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی