حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید وقوع انقلاب اسلامی از جمله برکات حضور حضرت معصومه علیها السلام در قم می باشد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها


السلام علیک یا فاطمه المعصومه یا بنت موسی بن جعفر




یکی دیگر از برکات حضور حضرت معصومه علیها السلام در قم
(انقلاب اسلامی ایران)

از مهم‏ترین ویژگی‏های شهر قم و آثار و برکات حضرت معصومه علیها السلام تشکیل هسته‏ های مرکزی انقلاب اسلامی ایران در این نقطه حساس کشور می‏باشد. شهر قم بستر قیام و انقلاب و پرورشگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است. 
اکثر حوادث انقلاب اسلامی با این شهر مرتبط بوده است و البته به وقوع چنین حادثه‏ای در شهر قم در گفتار ائمه اطهار علیهم السلام نیز اشاره شده است و روایت معروف حضرت کاظم علیه السلام در این مورد، قابل انطباق با انقلاب اسلامی ایران است. مطمئنا اگر انقلاب با عظمت اسلامی - که از شهر قم ریشه گرفته و موج آن تمام نقاط عالم را تحت تاثیر قرار داد - مصداق منحصر به فرد این گفتار زیبا نباشد، حتما یکی از مصادیق آن خواهد بود; چراکه ویژگی‏های مورد ستایش امام هفتم علیه السلام دقیقا در مورد رهبر و مردم ایران صادق می‏باشد. آن ویژگی‏ها عبارتند از: 

1- رهبر آنان مردی از اهل قم است. 
2- رهبر آنان مردم را به سوی حق می‏خواند. 
3- پیروان و طرفداران او اراده و استقامتی قوی و آهنین دارند. 
4- خستگی در آنان راه ندارد. 
5- طوفان‏های حوادث آنان را متزلزل نمی‏کند. 
6- توکل بر خدا دارند. 
7- به خاطر پارسایی پیروزند. 
متن روایت چنین است که امام موسی کاظم علیه السلام فرمود: «رجل من اهل قم یدعوا الناس الی الحق، یجتمع معه قوم کزبر الحدید، لاتزلهم الریاح العواصف و لا یملون من الحرب و لایجبنون و علی الله یتوکلون والعاقبة للمتقین; مردی از اهل قم [به پا می‏خیزد و] مردم را به حق فرا می‏خواند. گروهی به یاری او بر می‏خیزند که مانند قطعه‏های آهن هستند، تندبادها [ی حوادث و مشکلات] آنان را متزلزل نمی‏کند و از جنگ خسته نمی‏شوند و نمی‏ترسند و بر خدا توکل می‏کنند. پیروزی نهایی از آن پرهیزکاران است‏» . (بحارالانوار، ج‏60، ص‏216) 

این نوشتار را با کلامی از حضرت امام خمینی رحمه الله - که به این شهر افتخار می‏کرد - به پایان می‏بریم: 
«قم حرم اهل بیت است. قم مرکز علم است. قم مرکز تقواست. قم مرکز شهادت و شهامت است. از قم علم به همه جهان صادر شده است و می‏شود و از قم شهادت به همه جا صادر می‏شود. قم شهری است که در آن ایمان و علم و تقوا پرورش یافته، و... از زمان ائمه اطهار علیهم السلام مورد توجه اسلام بوده است، و از قم تقوا، شجاعت، شهامت، و همه فضایل به همه‏جا صادر می‏شد و صادر خواهد شد. 
علمایی که در قم من ادراک کرده‏ام، کسانی بودند که در دنیا نمونه بودند، در علم و در تقوا و من امیدوارم که ادامه پیدا کند این علم و تقوا در شهر شما تا زمان ظهور امام زمان سلام الله علیه‏» . (صحیفه امام، ج 13، ص‏165)
۹۵/۱۰/۰۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی