حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید فیلم: «برد - برد» را ببینید :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

فیلم: «برد - برد» را ببینید

کاخ سفید به مناسبت یکسالگی برجام، موشن گرافیکی را منتشر کرده که وضعیت برنامه هسته‌ای ایران را به روایت بازرسان آژانس انرژی اتمی به نمایش می‌گذرد؛  فیلمی که نکات تاسف باری به همراه دارد.
کاخ سفید به مناسبت یکسالگی برجام، موشن گرافیکی را منتشر کرده که وضعیت برنامه هسته‌ای ایران را به روایت بازرسان آژانس انرژی اتمی به نمایش می‌گذرد؛ فیلمی که نکات تاسف باری به همراه دارد.

گروه بین‌الملل  رجانیوز: «برجام با صنعت هسته‌ای ایران چه کرده است؟» شاید بهترین زمان برای پاسخ به این سوال، همین روزها باشد؛  روزهایی که یکسال از آغاز رسمی اجرای برجام گذشته و بهتر از همیشه می‌توان داده‌ها و ستانده‌های توافق هسته‌ای را که از سوی حسن روحانی با نام «برد - برد» یاد شد، بررسی کرد.

 

به گزارش رجانیوز، کاخ سفید به مناسبت یکسالگی برجام، موشن گرافیکی را منتشر کرده که وضعیت برنامه هسته‌ای ایران را به روایت بازرسان آژانس انرژی اتمی به نمایش می‌گذرد؛  فیلمی که نکات تاسف باری به همراه دارد.

 

 

اول؛ 11 تن اورانیوم غنی شده ایران از کشور خارج شده است.

 

دوم؛ جمع‌آوری و از مدار خارج کردن دو سوم سانتریفیوژهای نیروگاه نطنز.

 

سوم؛ تنها منبع تولید پلوتونیوم ایران، از مدار خارج و با بتن پر شده است.

 

چهارم؛ اجازه بازرسی دوره‌ای و لحظه‌ای از تاسیسات هسته‌ای ایران و نمونه‌برداری بدون محدودیت.

 

حالا بهتر می‌توان به معنای «برد - برد» پی برد؛ توافقی که تمام صنعت هسته‌ای ایران را از میان برد و نهایتا تمدید تحریم‌ها را به دنبال داشت.

۹۵/۱۰/۲۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی