حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آماری از کانال های تلگرامی موجود در کشور :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

آماری از کانال های تلگرامی موجود در کشور

برآوردها از وجود بالغ بر ۱۱ هزار کانال‌ تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی بالای ۵۰۰۰ عضو در سطح کشور حکایت دارد.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرده است که ما به دنبال ایجاد یک فضای سالم و ایمن برای کاربران و خانواده‌ها هستیم و انتظار می‌رود تا سال آینده بتوانیم تا حدودی با ایجاد یک فضای محدود سالم و ایمن برسیم.
 
او اخیرا با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۵۰۰۰ دنبال‌کننده و الزام آنها به ثبت در وزارت ارشاد  اعلام کرده که تاکنون ۴۷۰۰ کانال و گروه با بیش از ۵۰۰۰ عضو ثبت رسمی شدند.
 
به گفته سید مرتضی موسویان این کانال‌ها و گروه‌ها مورد حمایت وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می‌گیرند و برآوردها از وجود بالغ بر ۱۱ هزار کانال‌ تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی بالای ۵۰۰۰ عضو در سطح کشور حکایت دارد.
 
بر این اساس تنها این کانال‌ها و گروه‌های ثبت‌شده اجازه تبلیغات دارند. علاوه بر آن، این کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی ثبت شده می‌توانند با درخواست از وزارتخانه مجوز تاسیس واحد فرهنگی دیجیتال دریافت کنند.
 
 از سوی دیگر رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معافیت مالیاتی این شبکه‌ها و گروه‌های مجوزدار خبر داد و گفت: علاوه بر این‌ها وزارتخانه خدمات دیگری همچون تسهیلات کسب و کار، آموزش رایگان و ...را نیز به آنها ارائه خواهد داد.
 
اما سایت‌ها و وبلاگ‌ها نیز می‌توانند پس از انجام فرآیند ثبت قانونی از این مزایا بهره‌مند شوند  و به گفته مسوولان، همه این اقدامات با هدف ساماندهی محتوای دیجیتالی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.
 
وزارت ارشاد در خصوص گروه‌ها و شبکه‌های زیر ۵۰۰۰ عضو نیز اعلام کرده که از نظر این وزارتخانه منعی وجود ندارد و برای ثبت این کانال‌ها و شبکه‌ها نیز آمادگی وجود دارد.
۹۵/۱۱/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی