حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید فوری/ظرفیت سد نساء شهر بم پر شده است/ اعلام حالت آماده باش :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان از تکمیل ظرفیت سد نساء بم ظرف دو ساعت آینده خبر داد و گفت: مردم جداً از حضور در اطراف رودخانه ها پرهیز کنند.
به گزارش مشرق، ابوالقاسم سیف الهی اظهار کرد: ظرفیت سد نساء بم ظرف دو ساعت آینده تکمیل می شود و در این منطقه حالت آماده باش اعلام شده است.

وی ادامه داد: افرادی که در اطراف رودخانه های پایین دست سد نساء در شهرستان های بم، نرماشیر، ریگان و فهرج ساکن هستند از حضور در اطراف رودخانه ها پرهیز کنند.

سیف الهی تصریح کرد: با ادامه بارندگی ظرفیت این سد تکمیل می شود.

وی از گشودن دریچه های سد بافت خبر داد و گفت: در این منطقه مشکلی وجود ندارد و رودخانه از کنار شهر عبور می کند و شهر بافت در خطر نیست.

جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان از ادامه بارندگی ها تا ساعت ۹ صبح فردا خبر داد و افزود: در حال حاضر مسیر بیش از ۹۰ روستای استان کرمان در اثر سیلاب مسدود است که اکثر این روستاها مربوط به بافت و رابر است.

سیف الهی ادامه داد: برق تمامی مناطقی که طی چند روز گذشته قطع شده بود هم اکنون وصل شده و در صورت بروز مشکل در این زمینه، با توجه به آمادگی نیروها در اسرع وقت برای رفع مشکل اقدام می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر مشکلی در زمینه سدهای سیرجان وجود ندارد.

منبع: مهر
۹۵/۱۱/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی