حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید سخنرانی رئیسی در قم - شنبه 16 اردیبهشت - ساعت 17 - مصلای قدس/گردهمایی عظیم مردمی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در قم:
رئیسی در مصلای قدس سخنرانی می‌کند/ حضور رئیسی در انتخابات فراجناحی است
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در قم گفت: این نامزد ریاست جمهوری شنبه در سفری به قم پس از دیدار با نخبگان و حوزویان میان مردم در مصلای قدس سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی محسنی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام رئیسی به قم اظهار کرد: نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از ساعت 17 تا ساعت 19.30 در مصلای قدس در میان مردم سخنرانی خواهد کرد.

وی با تبیین دلایل انتخاب مصلای قدس برای سخنرانی تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی، تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌رفت که استقبال از این نامزد در قم بسیار بالا باشد تصمیم گرفته شد از محل مصلای قدس برای این برنامه استفاده شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در قم با بیان اینکه روز شنبه دیدار و نشستی با اساتید، نخبگان حوزوی و علما صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: این دیدار پیش از دیدار مردمی ساعت 15.30 تا 17 بعد از ظهر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهداف سفر حجت‌الاسلام رئیسی به قم عنوان کرد:  تبیین برنامه‌ها و دلایل حضور در انتخابات از اهداف حضور این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میان مردم قم است.

 محسنی اضافه کرد: نامزدها با حضور در شهرهای مختلف و سخنرانی میان مردم به روشنگری می‌پردازند و مردم را در انتخاب بهتر یاری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: یکی از سیاست‌های جدی و اساسی این نامزد ریاست جمهوری این است که تمایل به گروه و جناح خاصی ندارد و حضور وی در این انتخابات به صورت فراجناحی است.

 وی افزود: علاقه‌مندی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به حجت‌الاسلام رئیسی به دلیل این است که اهداف انقلاب همراه با فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نسبت به تحقق دولت اسلامی دنبال می‌کند.

محسنی ادامه داد: گاهی اوقات اصلاح‌طلبان حس می‌کنند نظرات این نامزد ریاست جمهوری با سیاست‌های آنان همخوانی دارد به همین دلیل به حمایت از وی می‌پردازند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه منعی برای همکاری اصلاح‌طلبان با ستادهای این نامزد وجود ندارد،گفت: در برنامه اصولگراها اسم حجت‌الاسلام رئیسی در لیست جمنا قرار گرفته و امیدواریم در فرآیندی که تا انتخابات پیش رو داریم به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی با اشاره به سیاست‌های تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: سیاست این نامزد ریاست جمهوری تبیین منطقی برنامه‌ها و اهداف دور از هرگونه تخریب است. بنای تخریب، زدن شخصیت طرف مقابل است که این مقوله با اخلاق اسلامی مغایرت دارد.

محسنی ادامه داد: در انتخابات ما به دنبال اخلاق اسلامی هستیم و اگر همه نامزدها به این مقوله پایبند باشند، فضای سالمی را در انتخابات پیش رو خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: همه ما موظف به رعایت اخلاق اسلامی در همه شئونات هستیم به ویژه در زمینه انتخابات اگر اخلاق اسلامی و شاخص داشته باشیم شاهد ناهنجاری در تخریب رقبا انتخابات نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: به جای تخریب ما پیشنهاد می‌کنیم که رقابت سالم صورت بگیرد و این رقابت سالم جز با معرفی کاندیدای مورد نظر و بیان اهداف و مواضع و عملکردها و برنامه‌ها محقق نمی‌شود.

محسنی با تأکید بر اینکه در دیدگاه‌های حجت‌الاسلام رئیسی سخنان مناسبی چون مبارزه با فساد و تبعیض دیده می‌شود، عنوان کرد: این نامزد ریاست جمهوری معتقد است فساد در کشور فراجناحی شده و در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: در صورتی که این نامزد به جناح اصولگرایی منتسب شود اگر فسادی در این جناح باشد خط قرمزی وجود ندارد و این ویژگی در سیاست‌های قضایی وی نیز وجود داشته است.

وی افزود: از دیدگاه این نامزد که نام دولت خود را «کار و کرامت » عنوان کرده، رشوه و پارتی‌بازی در این دولت بیگانه است و همچنین اعتقاد دارد اگر دولتمندان در هر عرصه‌ای جوانان را باور داشته باشند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

محسنی بیان کرد: در صورتی که مناظرات بحث و بررسی‌ها با متانت صورت بگیرد و صبر و حوصله در این راه خرج شود و مجادلات خاص صورت نگیرد. برنامه‌ها و اهداف بیان شود نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

وی افزود: صبر و حوصله و مدارا به برنامه‌های ایجابی حجت‌الاسلام رئیسی بسیار کمک می‌کند. تحریک احساسات رقیب انتخاباتی و مجادله موجب می‌شود که فضای انتخاباتی به مجادلاتی کشیده شود که روحیه سالم اسلامی را مخدوش کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با تأکید بر اینکه برای ادامه مناظرات به نظر می‌رسد صبر و حوصله و تبیین دیدگاه‌ها ادامه یابد، گفت: ولی بیان برخی واقعیت‌ها از وضع موجود می‌تواند ایجاد سؤال در رقبا هم به دنبال داشته باشد.

محسنی با اشاره به حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حجت‌الاسلام رئیسی، عنوان کرد: انتخاب اصلح به تحقیق افراد بستگی دارد ولی گاهی اوقات فردی ابزار و وسایل تحقیق را در اختیار دارد و به نتیجه می‌رسد ولی بعضی افراد برحسب اعتمادی که به نهاد یا مجموعه‌ای دارند این تشخیص صورت می‌گیرد ولی جمع‌بندی جامعه مدرسین تشخیصی مناسب بود که لازم دانستند رسانه‌ای شود.

وی با اشاره به برخی گروه‌ها و کانال‌های منتسب به حجت‌الاسلام رئیسی در فضای مجازی گفت: بیش از 200 کانال و گروه به حمایت از این کاندیدا توسط اقشار مختلف مردم ایجاد شده ولی برخی کانال‌ها ترویج رفتارهای ناهنجار و بد رفتاری‌ها را دارند که با سیاست این کاندیدا مغایرت دارد و ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی این موارد را قویاً رد می‌کند.

۹۶/۰۲/۱۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی