حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید حسن روحانی - حسین فریدون - مجید عمرانی / رئیس جمهور و برادر و پسرش :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

مجید عمرانی | پسر حسن روحانی

مجید عمرانی فرزند دکتر حسن روحانی میباشد که به دلایل نا معلومی شهرت و فامیلی خودش را به از مجید روحانی به مجید عمرانی تغییر داده است . متاسفانه به دلایل نامعلوم پسران فرزندان حسن روحانی به طور کامل در خفا و در گمنامی به دستور خود رئیس جمهور زندگی میکنند .

 

 آقای روحانی یک دختر دارد که در انگلیس مشغول به تحصیل است و اقامت انگلیس را دارد که این امر موجب خشم مردم و بیگانه پرستی روحانی شده است . کسی که دخترش در خارج است همواره سعی میکند ارتباطات با آن کشور را زیاد کند .

 

ولی مجید عمرانی پسر آقای روحانی که در کابینه روحانی در حال فعالیت میباشد و برای ناشناخته ماندن فامیلی او به مجید عمرانی تغییر داده شده است و در بخش تشریفات دولت فعالیت و مدیریت میکند . تا اکنون عکسی از ایشان در فضای مجازی بجز عکس بالا دیده نشده است که بسیار جالب است . پست و مقام مجید عمرانی نفر سوم نهاد ریاست جمهوری و رئیس تشریفات نهاد است .

۹۶/۰۴/۲۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی